Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de Collector's Edition zal een bonus-DVD zitten met 'making-of' filmpjes, een Fable ansichtkaart, vijf 'cards of destiny', een klein poppetje van een Hobe en extra content voor het spel.
    En dan nog de Pub-games

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Pub-games hoeft niet per se, ligt aan de winkel die hem verkoopt. En in de normale editie zitten ook de pub games.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar dan zijn ze waarschijnlijk niet losgekoppeld als een arcade game zoals nu nog het geval is.

4. mathijsjanzen

mathijsjanzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand....? Pretty please?

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet schooien, gewoon kopen.

6. Woutjuh88

Woutjuh88 Check The Eyes...

Leuk Bevonden:
    0
    Nou wss heeft die hem wel gepre-orderd MAAR niet iedere winkel geeft die code voor de pud-games erbij.
    Zelfde wat ik dus ook heb bij een winkel bij mij in de buurt...

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dan is het helaas wachten tot Fable 2 bij jouw binnenkomt, daar zitten ze ook in. Denk namelijk niet dat er heel wat mensen zijn die ze gratis weg geven. :)

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ben welke winkels krijg je die code er nu precies bij en waar is de limited edition te bestellen (een combo is het leukst) Ga hem vandaag toch maar even bestellen dan...

Weet iemand trouwens wat nu precies de deal is met de glitch van de game?
    Krrijg je nu evil points als je de glitch gebruikt hebt of niet? Want anders haal ik voor me goede karakter de items ook even op de makkelijke manier. Als het geld zou verdwijnen zou me dat ook weinig doen. Maar de items zijn toch wel cool. (vooral doggy backflip!)

9. Woutjuh88

Leuk Bevonden:
    0
    Dat niemand ze snel gratis weg zal geven snap ik wel, ik neem aan dat iedereen die het spel koopt en die pub-games erbij krijgt die code zelf gebruikt...

Maar krijg je bij de LE-edition zoiezo die pub-games? Of bedoelen ze dan gewoon de ingame dingen? Want dat lijkt me een beetje logisch:p.

Ik heb ff snel voor je het forum door gespit en dit was wat ik had gelezen:

Op de officiële website van Lionhead Studios is bekend geworden dat er een aantall winkels in Nederland deelnemen aan de speciale pre-orderactie van Fable II, waarmee je de speciale Xbox Live Arcade Pub Games ontvangt. De Nederlandse winkels die meedoen zijn Bart Smit, 12Game, Xboxhome, Dimension Plus,Free Record Shop, Consoleshop, Dynabyte en Bol.com. Mocht je ergens anders een pre-order hebben staan, dan ontvang je geen code voor de Xbox Live Arcade-games.

Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hoeft niet. Heb de mijne ook weggegeven.

PM geeft Fable 2 trouwens een 9. Zegt natuurlijk niks en vind het sowieso stom dat je je eigen spel gaat beoordelen. Maar misschien is er iemand die er wel waarde aan hecht :+

11. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Behalve op de website kunnen gamers ook in Fable 2 Pub Games al geld verdienen en items vrijspelen voor in Fable 2. Een van de beschikbare spellen in het via de Xbox Live Arcade te downloaden spel, Fortune's Tower, kampt echter met een exploit waarmee snel grote sommen goud vergaard kunnen worden. Daardoor kunnen spelers in theorie met een gigantisch fortuin aan Fable 2 beginnen. Lionhead heeft aangekondigd binnenkort een patch uit te brengen die de fout uit het spel haalt, schrijft Kotaku. Bovendien krijgen mensen die de exploit hebben gebruikt, mogelijk te maken met repercussies, al is niet duidelijk hoe Lionhead gaat uitzoeken wie het betreft en welke maatregelen er tegen hen getroffen zullen worden.

quote van tweakers.net... voor de cheaters haters onder ons! :)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Doe maar niet! Heb die glitch ook gebruikt. Heb nu iets meer dan 600 gold en geen schulden, en wat items. Vind ik meer dan genoeg, dat zet ik over naar mijn personage in Fable 2.

13. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Doh! ik kan fable 2 niet (of echt nauwelijks) op de release spelen omdat mijn examens op 1 november beginnen
    Domper!

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    woow die collectors edition moet ik echt hebben 8) Niet te duur ook 69 euri

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik moet hem nou toch maar eens gaan pre-orderen, stel het constant uit.

Weet echter niet zeker waar ik hem moet bestellen. Aan 1 kant wil ik de LCE, maar 70 euro gaat een beetje fur (voor mijn bankrekening dan, moet ook nog 172,50 voor GHIV: world Tour betalen :+). Aan de andere kant zie ik nergens dat de normale een stuk goedkoper is dan de LCE (behalve gamehubs, maar das niet zeker of het regio-vrij is toch?) dus kan ik net zo goed een LCE halen. Waar is die het goedkoopst, want volgens mij is budgetgaming bij deze niet helemaal up to date.

overigens hoef ik de fable pubgame code niet nodig.

Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  16. Woutjuh88

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik wel interesse, om niet al te skooirig over te kome

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Of Nederlandse webshops hem nog hebben weet ik niet. Daarnaast is het nog niet zeker of hij regiovrij is. Je kan hem wel bestellen bij bijvoorbeeld gamehubs en als hij dan niet regiovrij is krijg je je geld terug. Maar dan heb je uiteindelijk alleen geen fable 2...

Hij bedoelde het waarschijnlijk zo dat het hem niet uit maakt of hij wel of geen code krijgt :)

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Fucking schooier, kan ik dus echt niet over. In je draad heb je wel geld over voor de oude Fable, BF:BC en Avatar... Je bent wel in staat om met 40 games 10k+ gamerpoints te krijgen, maar je wilt niet een paar euro kwijt zijn aan een Fable2 wannahave. Niet te noemen dat je waarschijnlijk de glitch keihard gaat uitbuiten, om daarna lekker, in je nieuwe game, je goed te voelen met je gold van: "Kijk papa, ik ben heel rijk in dit spel".

Zo zeg, je bent in ieder geval wel iemand die graag aan de wereld laat zien dat je een Nederlander bent. :thumbs: First row for a penny.

Edit: Microsoft points zijn ook alleen voor de rijken..

/Mod Doe even normaal. Is nergens voor nodig om zo te reageren. -/- Alonso

Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  19. Woutjuh88

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ook, naja ook prima. Had anders leuk geweest.

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er gister toevallig nog een van de Bart Smit gekregen via die mail actie. Ik had me vorige week pas ingeschreven. Best leuk spel. Al moet ik nog uitzoeken hoe ik nou goede winst kan krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina