Hoorde deze week van iemand dat Ziggo ook de email-adressen zou gaan veranderen. Heb gezegt dat dat nooit mogelijk is. Voorbeeld. jansen@home.nl , jansen@casema.nl of jansen@multikabel.nl welke van deze drie zou dan jansen@ziggo.nl moeten worden.
Veel blijft hetzelfde, bijvoorbeeld uw e-mailadres, uw krijgt wel een nieuw klantnummer..., uit een gisteren gemaild berichtje van ziggo.
ik heb net een nieuwe xbox gekocht, en mijn (casema) internet werd suuupertraag.. ik dacht dat het door de xbox live kwam, maar blijkbaar hierdoor..
Die reclame: *stem van een klein jongetje* Hallo ik ben Ziggo u kent mij nog niet... ------ ja godver... jij bent geen klein jongetje je bent een van de grootste bedrijven van NL. En je zet miljoenen zo niet miljarden om. k*tjoch... ontopic... sinds Ziggo hapert m'n verbinding als ik weet niet wat. Op zich is er niks mis met de snelheid maar de verbinding wordt steeds geherinitialiseerd. Gevolg online halo3 is gewoon zwaar f*cked up. Elke keer als je verbinding wegvalt wordt je een of twee keer over een bult geschoten. Bel je de klantenservice komen ze weer met de oplossing dat je de stekker uit de modem moet trekken. Niet dat het ook maar enige verbetering oplevert ZIGGO owjah.. ik dacht dat het aan m'n halo3 schijf lag. (misschien krasjes oid). Nieuwe gekocht maar nu hetzelfde probleem.
Kun je dit her-initialiseren verhelpen? Ik heb ook grote problemen met online gaming op de xbox360, namelijk Forza Motorsport 2, ene moment geen probleem, volgende moment geen verbinding meer, erg lastig. Alvast bedankt, Tom
Je kan je modem en je router een resetje geven, en als dat niet werkt dan moet je maar aan de telefoon gaan hangen met Ziggo
Geen idee of ik nou op het netwerk van Ziggo of Online zit, maar goed, internet klapt er vandaag constant uit. Blijf bezig met router resetten.
Ik heb niet lang geleden een nieuwe Router aangeschaft, ik had niet echt DNS Problemen met me oude router, maar nu dus wel, ik heb alles al geprobeerd er is niks meer te doen maar nog steeds blijft hij over de DNS zeiken elke keer wanneer ik me PC aan doe of me Xbox 360 erg irritant, Ik denk dat het aan Ziggo ligt want een Router instellen hoort erg simpel te zijn, maar ik krijg nog wel Disconnecties door de DNS. Ik probeerde de IP te veranderen van me Router maar wanneer ik dat deed met de Kabel van de Modem in me Router wou de IP niet meer laden, maar als ik de Kabel van de Modem eruit had en de IP Indrukte werkte hij gewoon perfect, vaag.
Probeer eens het volgende. 1. Geef router een hard-reset. 2. Router opstarten en ga naar het menu. 3. HDCP = Auto. 4. Hostname: CC111485-B 5. Sla de gegevens op , en trek de adapter uit het stopcontact. 6. Trek de adapter van de kabelmodem uit het stopcontact en wacht minimaal 5 minuten. 7. Modem opnieuw opstarten en wacht tot deze weer online is. 8. Start router weer op.
Bedankt, maar ik heb nog 1 Probleem, de Main Router werkt nu Perfect maar wanneer ik de 2e Router(als hub) aan de Main router aansluit heb ik nog steeds DNS Problemen met alles, weet je ook hoe ik dit kan oplossen? en Ja ik heb Geprobeerd de Instelling van de Main Router naar ''Router'' Inplaats van ''Gateway'' maar hij wil maar niet werken erop, me hele router reageert niet meer wanneer ik het verander naar Router.
De 2e router wil je als switch dus moet je daar niet de WAN poort gebruiken, maar van LAN1 van je main Router naar LAN1 van je tweede Router een kabeltje leggen, en dan op de andere LAN poorten je PC's/XBox hangen.
Mijn Ziekko verbinding werkt de laatste tijd ook niet lekker. Downloaden gaat zoals altijd supersnel , maar een verbinding maken met een site duurt soms heel lang. Oplossing voor jouw ander probleem.
Dat heb ik ook. Als ik downloads uitzet, gaat het surfen best ok. Maar vorige week toen ik wat downloads aan het staan (zelfs aan zijn die flink gelimiteerd), dan kan ik amper meer webpagina's openen.
Het is behoorlijk irritant op mijn Mac met Safari. Het soms een eeuwigheid te duren voordat een site wordt geopend. Met FF 3.0 zijn de problemen iets minder. Was vorige week iets aan het downloaden met mijn Laptop (Grab-it). Internetten via de Mac kon ik toen wel vergeten. Heb deze problemen nu al een paar weken en volgens Ziekko is er niets aan de hand. Hoorde gisteren al meer klachten over de internet verbinding.
Als ik volle bak via nieuwsgroepen download dan kan ik via ziggo nog goed internetten op mijn mac. Heb tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met ziggo.
Problemen zijn een paar weken geleden begonnen tot Ziekko de servers heeft geupdate. Het grootste gedeelte van het Noorden lag toen meteen plat. Ik had toen geen problemen. Maar nu dat alles weer werkt , werkt het bij heel slecht. Zal even de kabelmodem + router even resetten en kijken of het dan beter gaat.
Wij hadden pasgeleden wel problemen met digitale tv via ziggo. De decoder gaf geen geluid meer door, maar dit werd opgelost door de stekker even uit het stopcontact te trekken.
Modem en Router gereset. Download nu met de laptop (1349 KB/s) en kan met de Mac weer normaal internetten. Kijken hoelang dit nu goed gaat !!
ik had voorheen casema mega. met de start van zigge heb ik dit geport naar alles in 1 extra. tot op heden nog geen enkel probleem gehad. zie ook vaak dat mensen die voorheen multikabel of @home hadden veel ellende hebben en casema gewoon goed werkt. ben iig blij met de 3 mbit upload. 320 kb/s werkt lekker rappie als ik games host of ftp. nu nog ff afwachten wanneer ziggo dit jaar de eurodocsis 3 loslaat met 40 mbit down en 8 up