[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Gemini anyone? Dat was btw echt een klote map;)
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Die nieuwe map ziet er leuk uit, wel hopen dat die gratis wordt. Maar was er ook niet sprake van dat er nog een nieuw mappack uit gaat komen, of blijft legendary de laatste.

    Daarnaast speel nu zo'n beetje het hele weekend op die weekendplaylist, infection (of living dead). Ik vind dat geweldig en ben daarom ook blij dat dit bij die update in die dlc playlist komt.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Moet ik hieruit opmaken dat het level "assembly" tegelijk uitkomt met de AU2 in september? Oftewel gratis inbegrepen.. Beetje raar namelijk want zover ik weet zit die map in de Mythic mappack, en er dus moet worden voor betaald.

    Hoewel het level echt ontzettend veel weg heeft van midship(remake duh) vind ik het open dak gedeelte er echt heel tof uitzien.
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had het over infection :). Bij de update komt infection in de dlc playlist.
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    mag ik iedereen uitnodigen om halo 2 te gaan spelen als ze dit op midship vinden lijken!
    lijkt idd meer op gemini (bedankt soulsleeper) maar iig erg vet! nieuwe maps zijn nodig voor halo 3..
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Lol, toe net btb kwamen van die amerikanen tegen. Deden heel wijs, zeggen heletijd ga kills maken, niet praten. Had wel meer kills dan hun :)

    En hele discussie dat alle landen aan konden met hun army. Echt grappig :D
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb in de dieing minutes van de double exp weekend een infection spree gehaald:D dus geen zombie spree of zombie frenzie maar 5 kills achter elkaar als zombie:cool: best chill staat toch lekkah bij je social medals.

    als social medals moet ik nu denk ik alleen nog de Slice and Dice (10 sword kills)

    de Juggernaut Frenzy en de Infection Frenzy.

    ik heb vandaag met die mode ook me eerste social open season gehaald zie ik net:cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Die infection spree heb ik vanochtend gehaald, ook toevallig in een van mijn laatste potjes.
     
  9. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de legendary mappack deze maand nog gratis wordt gemaakt? Anders koop ik die van de week nog ff...
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik zou niet weten..


    Lone wolfs is nice, vooral king of the hill, niet voor de hill gaan maar voor de kills:p
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word ook gek! Ik wil m spelen, maar als ik m koop wordt ie binnen enkele dagen gratis! Zo ben ik wel 8)
     
  12. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Bungie de Legendary Map pack vrij gaat geven, wanneer ze een nieuwe map pack gaat lanceren. In dit geval Mythic map pack, waar er nu enorm veel geruchten over zijn.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Pin me er niet op vast, maar ik denk niet dat hij in september nog gratis wordt. Verwacht nieuwe mappack ook niet voor oktober.
     
  14. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijs van Legendary mappack is laatst wel verlaagd (naar 600 punten?) maar ik heb hem ook nog steeds niet gekocht. Ook een beetje uit principe, ik bedoel wij zijn degene die het spel voor 60 euro orgineel gekocht hebben... geef ons als extra dan gratis die maps. Hoop in ieder geval dat die snel gratis word.
     
  15. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je, je bekijkt het helemaal verkeerd. Zie het zo: Toen Halo 3 uitkwam bestonden die maps nog niet. Bungie is er aan gaan werken na de release. Je hebt in principe betaald voor de productiekosten van Bungie voor Halo 3, voor de game uit kwam.

    Dus als Bungie na de game lekker verder werkt aan nieuwe content, hoe moeten ze dat verdienen dan? Uiteraard, door gewoon opnieuw een soort productievergoeding te vragen.

    Bungie kan het net zo goed gratis er op zetten maar je moet als het om Xbox Live gaat, nooit de developer de schuld geven. Microsoft bepaalt wat gratis wordt en niet.
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Maargoed, als de kwaliteit van de eerste maps zo belabberd is, is het wel zo vriendelijk om af en toe eens met wat gratis betere maps te komen. Heb sowieso wel weer een beetje genoeg van Halo 3, kan er echt niet bij waarom Matchmaking zo debiel in elkaar steekt.
     
  17. james

    james Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zo debiel aan dan?? Bij call of duty is het pas debiel. Halo heeft juist een van de beste matchmakingsystemen ooit...
     
  18. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook een van de traagste.
    En ik heb een open NAT geen krassen, een later 360 editie etc.
    Ik kan niet net zoals bij CoD4 binnen een minuut in een match zitten.


    Daarbij de unbalance in ranks in 1 team zorgen bij CoD4 juist ervoor dat air support veel tot zijn rehct komt.
    (verder is het een te verwensen effect. Zowel die unbalance IN het team als air support)



    Verder vind ik de nieuwe maps klote.
    Rats nest: saai, lelijk, saai.
    Standoff: nouja, eigenlijk wel ok. Alleen op snipers is het gewoon niet te doen met die spawns.
    Foundry: JANKEN. Ik ben nog nooit in een spel, op een map, zo vaak gekilld door spawns achter me. Serieus, het is gewoon niet te bevatten hoe vaak dat hier gebeurd. Vandaag had ik ook ineens weer 2 generals in mijn rug.
    ...
    Wel goed voor de economie, headset+controller tegen de muur, er is al meer geld aan mij verdiend aan de hardware dan aan de software bij Halo3. hehe.

    De adere maps vind ik eigenlijk allemaal wel ok. Alleen Last resort vind ik niet leuk om te doen, maar dat is gewoon omdat ik er slecht op ben. En 4 vs 4 op Valhalla is ook niets.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik matchmade Team Slayer met BR als startwapen wil spelen op The Pit, kan dat niet. Dan moet ik in een playlist gaan, en smeken en hopen dat ik die game krijg. Maar meestal wordt je dan opgezadeld met een van de keuzes die Bungie heeft gemaakt. En met maps als Isolation, Snowbound, High Ground en noem maar op, en een AR als beginwapen, is die keuze van Bungie meestal gewoon om te huilen.

    @alwinter, die mappack is inderdaad waardeloos. Een map die leeg te maken is zoals Foundry had natuurlijk al lang in het spel moeten zitten, en de versie die je buiten de MLG lijsten voorgeschoteld krijgt is onspeelbaar door rare vormgeving/spawns. Bij mij is er trouwens door Halo 3 ook al 1 controller tragisch gesneuveld.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Misschien moet je je er dan gewoon bij neer leggen dat Halo niet jouw spel is en Cod 4 wel. Ik vermaak me nog dagelijks met Halo 3 en ik speel het al sinds de launch. Ik moet je wel gelijk geven, er is geen spel dat zo snel een match vind als Cod 4. Maar na Cod 4 vind ik dat Halo 3 het beste online systeem heeft. Bovendien is Halo 3 echt veel meer gebalanceerd dan Halo 2 online. Het enige wat ik dan wel jammer vind is dat Bungie (of misschien een keuze van Microsoft?) zo weinig support geeft aan dit spel. Want er is zeker nog heel veel ruimte voor verbetering en het enige wat ze doen is een beetje nieuwe maps maken =(. In Halo 2 betekenden de auto updates tenminste nog echt een verandering in gameplay, wat ik tot nu toe van die nieuwe update hoor kan het me allemaal gestolen worden. Maar goed, voorlopig blijf ik toch nog genieten van wat mij betreft de beste shooter op de 360 \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina