Soul Calibur IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 15 aug 2008.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat is een kwestie van smaak. Een 8 speler lobby vind ik weer veel te veel; met een beetje pech moet je een flinke tijd op je beurt wachten. Het lobby systeem van SCIV unranked (en dat speel ik toch het meest... waarom zou je alleen ranked willen doen?) is voor 4 spelers max. Intiem genoeg dat je een beetje met elkaar kunt kleppen en snel aan de beurt bent en toch uitgebreid genoeg zodat je een groepsgevoel krijgt.

    Unranked werkt voor mij dus prima. Alleen jammer dat ranked zo karig is, maar goed daar ligt mijn interesse toch niet (behalve dan dat ik nog steeds die achievement wil halen).
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  2. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb gister eindelijk die lvl 20 achievement gehaald. In ranked wil je te serieus spelen. Ik begon op een gegeven moment ook moves te spammen puur omdat ik wist dat ze werkten. Wat high/low mixups en druk blijven zetten en je wint wel. Nu weer snel terug naar Player matches.
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de reden dat mijn created char maar steeds met de helft van de levensbalk begint?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Waarschijnlijk heb je equipment aangetrokken dat je health verlaagt. Wat staat er in het character creation screen? Je ziet daar rechts drie statistieken staan, attack, defense en health. Het gaat bij jou om de laatste.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    waarschijnlijk heb je het wapen met de hoogste damage gekozen, dan heb je vaak health reduction
     
  6. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Kijk even naar de stats van je personage, ws. staat health op 50% en heb jij je meer gefocussed op damage en defence.
     
  7. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de reacties. Ik ga vanavond even kijken!
    Kun je het beste met je eigen char the tower of souls spelen om hem te lvlen?
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ene vraagje mbt de style levels
    hoe werkt het?

    ik zie bij m`n characters steeds 1, 2, 3
    maar elk potje (of elke dag) begint die weer bij 1

    hoort dat zo, of doe ik iets verkeerd :p
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Krijg hem morgen binnen als het goed is (kan die postbodes nooit vertrouwen, mijn post naar goodworm lag vandaag ook bij mij in de bus met stempel en al, moet ik gvd weer nieuwe postzegel en envelop kopen :x maar goed ik ga off-topic :+)

    Hoop dat het beetje uitdaging is, vond tekken altijd zo easy :+
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wie is jullie favo character? Ik speel nu vooral met Kilik, die stokken zijn echt handig voor aanvallen, erg grote range. Ben ook bezig met die Yun Seong, die heeft echt veel damage zeg!
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga hem ook kopen alleen iemand wil hem aan mij verkopen alleen is het de (regiovrije) japanse versie. Maakt dat nog iets uit voor het spel zelf?
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb ook een regiovrije japanse vandaag binnen gekomen heb pas ff 1x story mode gedaan. Tot dusverre geen dingen gemerkt. boekje / hoesje ook gewoon in het engels.

    Overigens moet ik wel zeggen dat als je er niet echt wat van snapt (zoals ik) je het waarschijnlijk niet lang vol gaat houden. Dus ik moet ff onderzoeken hoe je impacts / just impacts en wat leuke combo's doet. want dit schiet niet op :+
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594

    Nee, de game is regiovrij, en verder is alles gewoon hetzelfde. Je kunt ook gewoon online etc.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdeed,

    overigens als iemand een site heeft waar de game een beetje word uitgelegd (impacts / just impacts etc.) niet hoe je achievements haalt maar gewoon combo's etc. zou ik dat erg appreciƫren.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Iemand tips om de achievement "phoenix" te halen?

    Ik ben nu hard op weg naar de 1000 punten, maar deze achievement blijft me maar niet lukken.
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Phoenix 10
    Win with all equipment destroyed.

    * Make a character with low attack, high defense, high hp
    * For skills, have Hp Drain A and/or Hp burst
    * Play TOS ascension Floor 24 and just let them attack you
    * When you are low on health, finish them off 1 by 1 to regain health, or use Hp burst
    * Keep the last guy at low Hp so that you can win quickly because I got this achievement with 4 seconds left

    Alternatively, go online and do this in a player match with a friend.

    Staat op xbox360achievements.org zelf snap ik er nog niet te veel van. Dus vraag mij niet om extra hulp:+
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    http://www.soulcaliburzone.net/
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :thumbs:

    Edit: Toch niet echt wat ik zocht. Zoek meer echt een informatie pagina die gewoon de game een beetje blootlegt voor me, niet een discussie forum ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2008
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat wil je weten? Hier weten wij ook een hele boel. Tenminste, dit is de Soul Calibur 4 topic, toch? ;)

    EDIT: Mijn eerste advies zou zijn om veel gebruik te maken van de training modus. In het begin probeer veel verschillende mannetjes uit... na een tijdje zul je merken dat sommige je beter liggen. In de training optie kun je al de moves proberen (staan ook uitgelegd) + je kunt de ai uit of aan zetten en alleen bepaalde moves laten uitvoeren (gemakkelijk om zo het counteren onder de knie te krijgen).
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2008
  20. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik mijn char het beste sterker maken?
     

Deel Deze Pagina