Zucht, snap een beetje wat AC/DC bedoelt, en sommigen overdrijven inderdaad op zijn reacties. Maakt mij allemaal niet uit, meestal speel ik beide spelletjes uiteindelijk wel, alleen afgelopen jaren vond ik ik PES beter dan fifa, alleen sinds de laatste 2 jaar vind ik Konami wat stil staan in de ontwikkeling en wordt het er niet echt beter op, hopelijk dit jaar wel weer en komen ze hun beloftes eens na.
Met de plank misslaan doelde ik op het feit dat er werd gezegd dat de gezichten etc. in Fifa niet leken en alsof het bij PES wel zo goed zou zijn, DAAR doelde ik op.
Fifa speelde ik een stuk minder maar moet zeggen dat die zich steeds verder ontwikkelen en steeds meer de goede kant op gaan.
Dat dan sommigen hier doen alsof het editten een godsgeschenk is is op zijn minst vreemd te noemen natuurlijk tenzij je het prachtig vind om 10 tallen tot honderden namen te wijzigen, shirtjes in orde te maken etc. etc. etc.
Tja, dat moet een ieder voor zich weten natuurlijk.
Nogmaals..heb geen hekel aan beide spellen en ben ook geen fanboy van 1 van beide spellen, hoop dat de beide concurrenten elkaar zo opjagen dat hun niveaus steeds beter worden en ze hun spellen steeds mooier en beter maken, maar nogmaals..tot nu toe gaat alleen Fifa steeds beter worden lijkt het wel.
En dan ook nog voor een spel de volle pond vragen maar het online gedeelte niet eens in orde hebben en er nooit wat aan doen is eigenlijk een schande natuurlijk.
Nogmaals, hoop dat PES dit jaar weer een stuk beter wordt
voor de rest, ieder heeft zijn mening, de 1 verwoord het wat beter dan de ander, maar voel je je niet persoonlijk aangevallen.
Klik om te vergroten...