[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Misschien moet je MLG maar eens proberen, of ben je bang om betere spelers tegen te komen? :'-(
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd, Halo 3 is fantastisch, maar het is gewoon jammer dat je zo wordt overgelaten met de keuzes van Bungie. Hoe relaxed zou het zijn als je net zoals bij Gears zelf in ieder geval de map/gametype kan kiezen? Dan zou door de stats die zoveel verzameld worden bij Bungie wel blijken dat er bijv. geen hond op Isolation wil spelen.

    MLG is fantastisch, maar als daar maar 2000 spelers zitten duurt het vaak lang voordat je een match hebt, en dan heb je vaak ook nog eens lag. Wel heel relaxed als je in die playlist eenmaal een goede match hebt gevonden.
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Team Swat is pas een drama wat spawnpoints betreft. Ik speel dit veel, maar ik ga steeds meer team slayer spelen, omdat je bij Swat de helft van de tijd gespawnkilled wordt. Ik speel Team swat met plezier (in mijn ogen in van de leukere gametypes), maar dit haalt het plezier een stuk naar beneden.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    gisteren eindelijk de Slice and Dice gehaald (10 sword kills achter elkaar)
    nu nog de juggernaut frenzy medal en nog 1tje waarvan ik niet weet wat het is (infection frenzy of KotH frenzy?)
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat zijn dus precies degene die ik ook nog moet =P. Unstoppable (juggernaut frenzy) is echt supermoeilijk, want zodra je de eerste kill maakt moet je dus in één keer 10 kills maken zonder dood te gaan (echt al 3 keer de 9 gehaald, maar net niet de 10). En tja Mmm Brains (Infection Frenzy), moet je zo'n beetje in één keer al je tegenstanders uitmoorden, ook behoorlijk lastig.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Nieuwe achievements voor Halo 3?

    Halo 3 is bijna een jaar oud, maar Bungie heeft de game nog niet opgegeven. Deze zomer maakten we al bekend dat er nieuwe content komt. Vandaag is er een sterk gerucht dat er ook nieuwe achievements komen.

    Een paar handige jongens die tijdens de PAX 2008 Halo 3 speelden, besloten voor de grap eens naar het dashboard van de 360 te kijken. Vervolgens zagen ze 79 achievements voor de game staan - dertig meer dan normaal. Hoe deze nieuwe uitdagingen aan Halo zijn toegevoegd is niet bekend.

    Of dit bericht klopt is ook niet duidelijk, Bungie heeft nog niet gereageerd. De screenshots hieronder lijken er echter op te wijzen dat het wel eens zou kunnen kloppen - hoewel de plaatjes rechts in de balk voor mij niet echt Haloesque uitzien. We houden jullie op de hoogte.

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben blij dat je voor die Vidmaster Challenge geen punten krijgt want vind dat maar een absurde achievement. Heel goed nieuws verder, denk niet dat dit nep kan zijn, kan ik eindelijk weer Halo 3 oppikken.
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nieuwe achievements zou leuk zijn, maar in godsnaam, waarom persé op een legendary map >.>. Ik heb de pack al, maar vind het wel erg cheap tbh.
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dan het eerste spel met meer dan 1250 GS? En ik neem aan dat Legendary free wordt als de nieuwe achievements komen?
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Idd het eerste spel met meer dan 1250GS. Tegen de tijd dat de achievements komen zijn de maps alweer wat ouder dus waarschijnlijk tegen die tijd worden ze ook gratis. Zoals het altijd zo gaat.
     
  11. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt er dan misschien ook weeral een armorstuk prijsgegeven als je alle achievements hebt? 30 is inderdaad enorm veel, en hopelijk zitten ze erin.

    Zie ik daar nu een achievement in zitten waarvan je een Killtactular met een Hamer moet halen. Klinkt enorm overdreven als je hem niet in Griffball haalt ..
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    25 september staat er trouwens bij ;) Dus dat is al vrij snel!
    Zou mooi zijn hoor wat extra uitdagingen, als er maar niet zoiets kuts als two for one bijzit.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nieuwe armor zou ik niet op rekenen, Bungie heeft al eerder aangegeven dat het niet mogelijk was om nieuwe armors toe te voegen.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het is ook niet mogelijk om meer als 1250 GS in een game te stoppen, omdat Avatar dan een easy 1500G game word. Schijnbaar krijgt Bungie het wel voor elkaar en dan lukt een nieuw armor ook wel. Ik vind het in ieder geval mega vet aangezien ik elke dag nog Halo speel en naar 3 andere al-halo'ende vrienden zijn nog 2 van mn RL vrienden begonnen :p.
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk er ook zo over... Van al mn games is Halo de game die zo'n beetje altijd in mn Xbox zit. Ik speel het meest slayer maar begin kriebelig te worden van de hoeveelheid sniper games er voorbij komen.. :{
    Waarom niet gewoon slayer met afwisselende wapens etc. Het lijkt wel alsof er om de game een snipergame langs komt...
     
  16. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    30 nieuwe achievements 8) Mochten ze echt zijn, dan hoop ik wel dat je ze unlocked als je de medal ervan al hebt, want ik zie bv. een plaatje van de shotgunkillspree en die heb ik al een keer gehaald. En dat ze meer zijn dan 250 -> dus 1250 total, misschien zal na de nieuwe MSupdate, de limiet van max. 1250 GP worden opgeschroefd.
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat je deze achievement krijgt samen met het Mythic pack (Waar je dus voor meot betalen). Ik vind de achievements er wel een beetje raar uitzien, 50G voor het assasinaten van 3 mensen in een ranked game.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    En achievements uit social games, wat ook lelijk is... want als ik wil heb ik over 5 minuten 5 vrienden die samen met me rumble pit in gaan, waar je lekker met elkaar kunt overleggen om zo over 10 minuten alle achievements te hebben.
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    En de achievements zijn ook 25 GS per stuk 8). 25 GS voor makkelijke achievements maar 5 GS voor die klote Two for One.
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke achievements :) Is zeker een reden om 't map pack te gaan kopen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina