Madden NFL 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 7 aug 2008.

1. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Bears hebben al een rating van 80:p

Ben het er mee eens dat die TE van Ryu te irri is ja! :p

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    echt hea.. heb echt van alles geprobeerd, van man tot dropzone en alles ertussen in.
    gelukkig maakt ie nog niet goed gebruik van steve smith.. anders had ie je het leven goed zuur kunnen maken:+
    die maakte bij mij nog een gruwelijke catch in tripple coverage op de 1 yard line alleen gelukkig werd ie net buiten de EZ getackeld.

3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja ik speel normaal niet met the panthers maar ik begin al de + en - punten van deze team te zien. Het waren leuke potjes!!_O_

4. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik nog meedoen aan de league?? zo ja, hoe werkt dat precies? (ik ben echt een league noob). Mij madden skills zijn gemiddeld, over het algemeen begrijp ik het spelletje redelijk...

ik heb al gelezen dat de eagels niet mogelijk zijn (jammer, jammer), dan maar de Bills (zover mogelijk)

Verder vraag ik me af wat de Live weather functie nu precies betekent, ik dacht altijd dat het online real weather betekende, maar om sneeuw in dallas realistisch te noemen, nou nee...
    Verder is het echt een topspel dit jaar...

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan je gewoon inschrijven in een league met deze gegevens:
    league: xbw league
    pass : xbworld
    De Bills zijn inderdaad nog vrij.
    Serieus?:lol:

6. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    is er eigenlijk geen create your playbook meer kan het nergens vinden???

7. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok cool, zal me inschrijven..... maar wanneer moet ik die wedstrijden spelen? (noob remember..) deze week heb ik weinig tijd, maar overige weken moet lukken...

zijn de Browns ook nog beschikbaar?

8. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    kijk 1 pagina terug daar staan alle spelers met teams..
    en als je in de league bent kan je zelf iemand uit dagen als ze online zijn
    vrijdag moet iedereen geloof ik 1x gespeeld hebben\o/

9. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, thx.... .. count me in... ik neem de browns..... spelen we in één grote league (zoals b.v eredivisie voetbal) of zijn het kleine leagues? (nfc north, south etc.) (nog steeds noob)...

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij gewoon alle spelers in 1 divisie. aan het eind van de normal season moet iedereen een x aantal games hebben gespeeld (minimaal 1x per week). En dan gaan de beste naar de play-offs. Alleen weet ik niet hoeveel er door gaan maar waarschijnlijk 4 ofzo. Dan krijgen we semi final + superbowl

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet idd minimaal 1 game per week spelen, de deadline hebben we op vrijdag gesteld. maar ik heb al gezien dat er heel wat gespeeld is dus als je een goede reden hebt, moet je het ff melden aan mij(league mod*evil laugh* ).
    we zitten met zn alle in één league en je moet tegen iedereen minimaal 1 X spelen. hierna hebben we denk ik halve finale's (4 teams) en daarna de superbowl(finale)
    Morgen ben ik de hele dag vrij dus als iemand potjes wilt spelen moet ie t ma ar ff zeggen.

vind het wel leuk dat het niveau redelijk hetzelfde en lekker hoog ligt. als ik het zo zie met de gespeelde potjes zijn ze allemaal van hoog niveau geweest.

edit: heb nu echt een fout in het spel gevonden:confused:
    ik zit in superstar mode. ben zojuist (als QB zijnde) gedraft door de raiders. nu heb ik door gesimmed tot de tweede week, de game tegne de titans. nu ga ik naar play event. gaat ie laden en zit ik ineens in de game tussen de packers en de bengels:confused:
    maar ik zit dus niet bij beide van die teams dus ik kan helemaal niets doen behalve de game uitsimmen.

Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  12. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan waarschijnlijk niet eerder dan as. zondag een wedstrijd spelen.... de weken daarna heb ik meer tijd en moet het mogelijk zijn om meer dan 1 x aan de gang te gaan.. de deadline van vrijdag red ik waarschijnlijk niet... is dat een probleem??

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    niet perséé, als je m maar wel dit weekend speelt. anders loop je teveel achter op de rest van de spelers. want het is zeer irritant als iemand alle games al heeft gespeeld op één na en de ander nog geen. want je kan maar één keer tegen iemand spelen binnen die league.
    de rest moet dan wachten tot die ander alles heeft gespeeld vorodat we de playoffs in kunnen.

14. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is goed, ik begrijp het, ik zal er zeker voor zorgen dat ik alles netjes op tijd uitspeel en niet te veel achter blijf lopen.... ik meld mij pas aan als ik ook direct kan spelen, en als dat in het aankomende weekend niet is gebeurd heb ik gewoon dikke pech en volg ik jullie verrichtingen alleen via dit forum...

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mwa, als ik zie dat één iemand maar niet speelt kick ik m gewoon:)

16. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, sounds fair...

17. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga vanavond ook maar eens een wedstrijd spelen :)

18. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Net even een potje tegen Flix gespeeld, maar vanwege lag zijn we voortijdig gestopt.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kan dat aan EA liggen? ik zat net met een vriend te fifa'en en de lag was niet te harden

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zoals al eerder vandaag:confused:
    wat wel raar is, heb ook tegen Ryu gespeeld, toen had ik ook lag alleen toen ik tegen jopain(maatje van me) ging spelen had ik nergens last van. heb ook nog tegen een amerikaan gespeeld en toen verliep het ook vlekkeloos. hij had daarvoor ook een aantal lag potjes mee gemaakt
    heel raar.

@delphiki: denk het wel, Army of two en BF: Bad comp heeft er ook veel last van heb ik gemerkt, ook beide EA games

Laatst bewerkt: 3 sep 2008

Deel Deze Pagina