XboxWorld.nl Challenge #02 DOE MEE!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 2 sep 2008.

1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De challenges zijn leuk om proberen te winnen als je geen nieuwe games in handen hebt door de laatste paar Achievements van andere games te hunten. :+

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Tja, zo kan ik ook beginnen. Met Avatar, NBA en die andere 2k6 games heb je zo 4000+ in 2 uurtjes.

SjaccoPopino~ ik zag dat je al NBA en 2x Cars hebt ingeslagen ;P.

Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik krijg vandaag of morgen Burrout Paradise en Sega Rally binnen, maar dat zijn nou niet echt 'easy achievements' volgens mij. :+

Mijn 360 is iig weer onderweg naar zijn baasje, dus ik hoop dat ie op tijd voor deze challenge terug is.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    7 mensen tot nu toe! Hopelijk komen daar vandaag en morgen nog wat mensen bij :thumbs:!!

5. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was je nog zo enthousiast erover en nu wil je ''opeens'' niet meer. Hoe komt dat?

Jij ziet het wel zitten hé
    Naast je Gameplekje heb je alvast Cars, Cars Master National, Harry Potter, NBA 2K6, Sherk The Third, nootjes en champagne staan. Lekker na je school/job aan je grote overwinning werken. Kom op jongen, je kan het. Ik voel dat het een spannende battle word, want Shortbull stuurde vanochtend nog een bericht dat hij Surf Up had gescoord.

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    LOL...Klopt dat ik die games idd net binnen heb, maar de deals daarvoor had ik al gemaakt vóór de challenge! En als er geen challenge was geweest had ik ze ook gewoon gekocht, omdat ik het gewoon leuk om mn gamerscore te boosten! En daarbij komt dat ik eerst Bioshock wil uitspelen voor ik aan een van die games begin! En t liefst wil ik dan eigenlijk ook eerst nog Assassin's Creed en Hitman 1000/1000 halen! En dan heb ik ook nog Just Cause en Crackdown onaangeraakt liggen...

7. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Reptile maar ik vind dat elke challenge met een schone lij moet beginnen dit om het voor iedereen leuk en sportief te houden vandaar dat ik niet mee doe ;)

8. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En zelfs zonder deze challenge (ik herinnerde SjaccoPoppino eraan), had hij ze gewoon gekocht. Dus dikke onzin en nou gewoon leuk met z'n allen wat doen zonder gezeur? :)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ga geen easy achievement games kopen, zeker niet om deze 'challenge' te kunnen winnen. Games die ik nog heb liggen om uitgespeeld of verder gespeeld te worden > Bully, Lost, Ninja Gaiden 2, GTA IV, Airborne, Guitar Hero 2. Dat zal wel de nodige punten op leveren.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lost heb je 1000/1000 als je de game met een walktrough uitspeeld. Klik!

Bully is ook wel easy voor ongeveer 700, 800 punten in een keer. Maar die game moet je rustig spelen, niet haasten! :D

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook wel mee al denk ik niet dat ik veel achievements zal halen. Misschien wat met Burnout Paradise(geleend van iemand). Wnr begint het trouwens?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja heb voor Bully pas één achievement, en vijf missies gedaan. 8)

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bully is een geniale game, die achievements zijn gewoon een bonus :+

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Heeeel goed gezegd.:thumbs:

15. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    nou ik doe ook wel mee ben dan net te vroeg met gamen had bioncle heroes liggen 49 makkelijke achievements maar ik heb ze al gehaald vandaag en gistere maar im in

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit net eens te kijken wie allemaal al meedoet, maar lijkt het jou ook niet handig om je ook daadwerkelijk in te schrijven als je mee wilt doen? 8)

Of ligt het aan mij dat ik jou naam niet zie?

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wanneer gaan we beginnen dan? :cool:

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Even lezen en je hebt het antwoord:

We zitten nu op 10 deelnemers:

SjaccoPopino
    Xerofox
    Shad0w NL
    DulleNL
    CrispyMule
    NL Appelmoes
    Atmaxar
    Mr Skargan
    Alizor TR
    Mr Xen0

Dat was het minimum dat Mr Xen0 en ik wilde, dus ik zal even met Mr Xen0 overleggen wat we doen. OF we launchen m vanavond en dan begint de challenge vrijdagochtend en duurt tot en met donderdag, OF we launchen m vrijdagavond en dan begint ie zaterdagochtend en duurt tot en met vrijdag! Als er voorkeuren zijn, hoor ik dat graag en zal ik daar (eventueel) rekening mee houden!

De volgende mensen zeggen trouwens dat ze mee doen, maar ik zie hun gamertag er nog niet bij staan!

Dus melden jullie je nog aan, of hoe zit dat ;)?!

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zeg, morgen launchen, Zaterdag beginnen. Persoonlijk ga ik alleen voor de veldopvulling mee doen. Ben deze week begonnen met stage en ben erachter gekomen dat 50u (Stage + Bijbaan) werken en 12 uren reizen in de week je XBox-tijd behoorlijk inkort :p! Daarbij ben ik ook weer PrisonBreak/Heroes/Jericho verslaaft ;(. Het had ff in de vakantie gemoeten, de vorige keer was ook al heerlijk geplant in mn laatste week van school! (Druk, deadline, druk, you get the point).

No excusses tough, ik ga voor 2000 GS, I don't know about you guys.

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Als t goed is gaat Mr Xen0 een poll maken, dan kan iedereen stemmen wanneer we beginnen!

@ Ypuh; balen dat je het zo druk hebt! Maar Heroes begint 22 september pas weer en Jericho is niet meer, dus het is alleen één afleveringetje Prison Break dat je moet kijken ;)!

Deel Deze Pagina