[FIFA09] XBW-elftal

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door AC/DC, 30 aug 2008.

?

Stem hier op de club waarmee jij zou willen spelen

  1. Manchester United FC

    13,5%
  2. Chelsea FC

    7,7%
  3. Liverpool FC

    5,8%
  4. Arsenal

    15,4%
  5. FC Barcelona

    6,7%
  6. Real Madrid CF

    23,1%
  7. Villarreal CF

    1,9%
  8. Valencia

    1,9%
  9. Atletico Madrid

    4,8%
  10. FC Internazionale Milano

    3,8%
  11. AC Milan

    6,7%
  12. Juventus

    2,9%
  13. AS Roma

    1,0%
  14. FC Bayern München

    1,9%
  15. Olympique Lyon

    1,0%
  16. Olympique Marseille

    1,9%
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    wie maakt de opstelling eigenlijk?? spelen we met 1, 2 of 3 spitsen?? spelen we in een ruit? met 3 of 4 verdedigers?? zouden eigenlijk als het team is samengesteld, een week voor de release de basisopstelling en de formatie waarin we willen spelen maken. Dit lijkt me een leuke opstelling voor ons team (speelde zo ook (de opstelling dan, spelers zijn anders) met PES)

    ----------------------Casillas-----------------------
    -----Ramos------Pepe------Cannavaro----Heinze----
    ----------------------------------------------------
    ---------------------M. Diarra----------------------
    ---------------------------------------------------
    ---------------------Sneijder----------------------
    -----vd Vaart------------------------Robben-------
    ---------------------------Raul--------------------
    ------------------v. Nistelrooij---------------------

    Maar hoe zit dat eigenlijk met wisselen?? bijv. iemand is vd Vaart en die wordt vervangen door Guti, speelt die dan weer verder met Guti of zijn er bijv. 15 spelers per team waarvan 5 op de bank maar wel in de lobby??
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Kan ik ook meedoen? maakt niet uit welke positie;)
     
  3. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    ----------------------Casillas-----------------------
    -----Ramos------Pepe------Cannavaro----Heinze----
    ----------------------------------------------------
    -------------de la Red---------Gago----------------
    ----------------------------------------------------
    ----------------------------------------------------
    ------v.d Vaart-------Sneijder-------Robben---------
    ----------------------------------------------------
    -------------------v.Nistelrooij----------------------

    Wissels:
    Dudek
    Marcelo
    Metzelder
    Diarra
    Guti
    Raul
    Saviola

    Zo zou ik spelen met Real, weet alleen niet het aantal wissels. 8)
    Eventueel Metzelder mocht Cannavaro tegen vallen in 09, en ja Raul speelt niet vind hem maar niks. :p
     
  4. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Guti door pak hem weg Bin Laden gewisseld word, dan ben jij gewoon diegene die in het veld komt = Bin Laden.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah, je speelt echt met 10 spelers.

    heb net bij een vriend weer ff 5 vs 5 gespeeld online. heb spijt dat ik fifa voor pes had geruild, fifa 08 was gewoon beter.

    speelde trouwens tegen iemand C Ronaldo NL heette en in zijn profiel stond CR7 (christiano ronaldo 7) zit hier op xbw ook niet iemand die zo heet?
     
  6. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan nog! Ik zet je er nu op. :)

    Jij kan er ook op ;)

    Hm ja slimme keuze van De La Red. Ben hem helemaal vergeten, als die goede stats heeft dan wordt die zeker wel gebruikt. Verder wel mooie opstelling alleen hadden we al besloten dat we met twee spitsen zouden spelen vanwege de animo ervoor. Gago zou ik er zo niet inzetten, een speler als Diarra kun je niet op de bank houden.

    Ik heb ook spijt dat ik FIFA08 geruild heb, weet niet eens meet waar tegen.. Maar goed nog 30 dagen :D

    Er kan trouwens niet meer aangemeld worden. Ik zie dat het er zelfs al teveel zijn geworden. Rond 3 oktober denk ik dat ik uit de 23 nog op zijn minst 10 spelers kan bereiken(en het spel gekocht hebben) nadat FIFA09 uit is, als alle 23 spelers nog actief zijn en willen
    meedoen dan zullen ze een soort try-out moeten doen.

    Deze try-outs staan los van de try-outs die we voor de spitsen gaan doen. Daarnaast zou het fijn zijn als ik nog iemand heb die samen met mij de try-outs doet en beoordeelt. Als de game uit is dan hoor ik wel wie dat wilt gaan doen met mij en kunnen we beginnen.

    De Try-outs
    Ik zal tegen iedereen een potje spelen en daarna beslissen of je in de selectie komt of niet, dus oefen maar goed ;) Van een paar spelers waar ik goed van overtuigd ben speel ik geen wedstrijd, ik laat op dat moment wel weten wie dat zijn.

    Vat het niet persoonlijk op als je niet geselecteerd wordt, dit is tenslotte voetbal, een beetje voetbalkenner weet dat niet elke speler geselecteerd wordt en dat niet altijd op prijs gesteld wordt maar het is niet anders. Als je niet goed genoeg bevonden wordt word je niet verwijderd maar slechts een soort wissel/reserve(mocht je daar genoegen mee willen nemen).

    Laat wel weten of je de game uberhaupt gekocht hebt! Als je niet meer meedoet zeg dat dan ook. Als je "opgeroepen" wordt en niet reageert binnen 2/3 weken dan haal ik je er automatisch af. Ik snap dat mensen het druk kunnen hebben maar je moet op zijn minst wel een keer aanwezig kunnen zijn per week.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe wil je die try-outs gaan doen dan?
     
  8. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel potjes tegen mensen, 2 of 3 achter elkaar en maak notities. Doe dit bij de meeste(niet alle) spelers en bepaal zo welke ik goed genoeg vind om in de basisopstelling te zetten. Ik ga er niet precies 10 uitkiezen, ik denk dat als ik 15 echt goede spelers heb het wel goed is. Dan spreken we hier op het forum af wie speelt en wanneer dat wordt gedaan.

    Als het eenmaal zo ver is ga ik niet altijd met dezelfde spelers spelen. Iedereen zal vaak genoeg kunnen spelen(gaat ook wel om de fun) en daarnaast hoef ik er ook niet bij te zijn, spelers kunnen hier onderling afspreken. Ik moet alleen even zien hoeveel spelers er van deze 23 overblijven voor ik verder ga beslissen.

    Dit zijn trouwens geen definitieve beslissingen die ik maak, slechts een goede manier van hoe ik denk dat het kan. Als jullie over een paar dingen anders denken dan hoor ik het graag. Een gezamenlijk besluit lijkt mij het beste passen voor iedereen in plaats van dat ik alles ga bepalen.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  9. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    oke heel erg vet:D En wie voegt wie toe aan zijn of haar vriendenlijst?
     
  10. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar beoordeel je dan op? Als ik 4 x van je win met lelijk spel, of 4 x gelijkspeel terwijl ik je alle hoeken van het veld laat zien?
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    ik ben iig al niet inzetbaar tijdens wedstrijden doordeweeks (behalve tijdens vakanties) want m'n moeder wil dat ik m'n eindexamen haal en heeft kabel uit de tv getrokken:confused:...dus ben alleen in voor een potje in het weekend.
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar iemand die met 11 man beter is als jou hoeft toch nog niet beter te zijn met 1 speler???
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    waarschijnlijk kijkt ie dan of je een actie kunt maken, veel overpasst etc. Maar ik zag een multiplayer potje van 10 vs. 10 online en het was gewoon tv beeld wat je zag..hoop wel dat je dat kan veranderen in be a pro camera want dat is veel realistischer..
     
  14. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je me alle hoeken van het veld laat zien, als je me helemaal blind dolt en me voor schut zet met elke actie, als je laat zien dat je een snoeiharde schot kunt maken buiten de zestien ook al verlies je 4-0 van me. De score zegt helemaal niks, ik ga puur kijken op hoe je speelt.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe spelen jullie altijd de Pro mode want ik vind die camera van de pro mode vrij irritant zeker als je gaat dribbelen.
     
  16. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet te streng beoordelen, ik ga sowieso niet zeggen dat iemand te slecht is en nooit mag meedoen hiermee. Je zult altijd wel meedoen als je gewoon aanwezig bent en genoeg wilt! Maar ik vind het handig als ik weet wie wat kan en hoe je ongeveer speelt.

    Dat over de camera weet ik zo niet, je kunt volgens mij gewoon voor jezelf de camera aanpassen, ik had zelf ook een Tele camera als ik Be A Pro ging doen online.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Leuke moeder heb je ;) Maar dan wordt het inderdaad lastig om mee te doen. Het lijkt me dat we ook genoeg keer doordeweeks gaan spelen. Ik ben in ieder geval altijd wel beschikbaar.
     
  18. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, bij mij ging de internetkabel eruit gedurende die periode 8) Maar het is niet zo erg dat je doordeweek niet kunt, we zullen daar wel rekening mee houden. Sowieso denk ik dat de meeste mensen hier in het weekend meer beschikbaar zijn.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    kan natuurlijk als ze weg is de kabel pakken en ff spelen maar dat kan ik niet vantevoren weten;).. vrijdag-zondag ben ik iig beschikbaar..
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat kan je instellen:) je heb een pro camera, dat is de orginele, en dan heb je 2 standaard camera's.

    @ de rest: mijn moeder verstopt soms de controllers en headsets8) dan ga ik zoeken, meestal vind ik ze ook nog}:]

    De tryouts beginnen meteen als fifa09 er is..??
    ik vind het prima, je mag trouwens het uitroepteken achter me naam weghalen hoor, ik wil echt spits worden;)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008

Deel Deze Pagina