En hier dan mijn nieuwe serie,heb er nog meer maar zal ik zo snel mogelijk posten. Voor de geinterseerden,heb ze nog in groot formaat.
Woow Bonbridge Ja vooral foto 2 en die met de Gallardo's zijn te vet! En hier weer mijn nieuwe serie.
Niet slecht gedaan,en die laatste is mooi. Ja ik kan met PGR4 mooiere foto's maken dan Forza 2,systeem ligt me beter.
Die laatste is lekker dynamisch ja. Je kunt echt goed zien dat 'ie ff flink scheurend de bocht om komt.
Kun je in de PGR4 photomode ook 'spelen' met contrast, exposure, brightness e.d., of is het hier gewoon je camera richten, beetje inzoomen of draaien en klikken? Vraag ik me gewoon af
Yep kan allemaal,net als bij Forza 2 Persoonlijk vind ik de PGR4 fotomode beter en verzorgder inelkaar gezet,en je hebt geen last vanm kertelrandjes op de orginele grote. En zeg nou zelf ,foto's maken in steden blijft het mooist wat er is gewoon.
Thankyou,ben benieuwd als je er zelf aan begint. En vooral met die foto's wat je al maakt met Forza 2,dat zal wat gaan worden.
Ja ik heb net even deze hele topic doorgecheckt,en ik heb erg gelachen om sommige motor foto's haha. Ga ik ook eens een keer doen zo'n humor sessie ervan.
Ziet er echt bloedmooi uit! Ik dacht eerst WTF (wat voor het topic ) dit is geen PGR, het ziet er echt goed uit! Super!
Bedankt allemaal,nu jullie reacties zo lovend zijn ga ik nog een extra versie doen @de Big Apple. Maar die photomode werkt heerlijk,kan niet anders zeggen. Edit Ja ik heb ze allemaal nog op orginele groote,dus wie wilt roept mar.
Weer een serie af,zoals gezegd de 2de maal in de Big Apple. En nog een shoot met de Aston DB9 @London.
Vette screens man. Ben nu druk met PGR3. Dat bevalt me al, maar als ik de screens van deel 4 zie, wil ik die zeker nog hebben.