Mercenaries 2: World in Flames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Morgen kom ik langs de Mediamarkt, koop hem dan toch maar. :)

2. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik maar eens naar beneden ga rollen om te kijken of hij in mijn brievenbus ligt... *keeps fingers crossed*

Begin gelukkig weer wat beter te worden, dus hopelijk trek ik het nu wel om meer te doen dan filmpie kijken met die xdoos :)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik twijfel of ik deze game wil gaan halen vanavond. Ik speel nu lang niet zo veel meer als voorheen (laatste 3 weken 0 uur) en ik ga Inifinite Undiscovery ook al halen. Dus kan ik de game voor een langere tijd spelen of ben ik er zo doorheen? Ik ga meestal wel voor 1000gs.

4. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn impressies die ik al eerder elders postte:

Mercenaries is zeker een leuke game. Beetje een kruising tussen Just Cause (vooral de omgeving dan) en Crackdown ( de factions en over de top actie). Zit nu nog in het begin dus qua airstrikes is er nog niet heel veel mogelijk, en zijn het maar bescheiden bases die je moet overnemen. Het begin is wel wennen aan de controls, het is duidelijk wat minder "polished" dan GTA bijvoorbeeld. Later gaat dit trouwens al veel beter.

Voertuigen voelen wat stroever aan, met name de auto's. Helicopter vliegen weer wat soepeler dan in GTA.
    Sowieso er er best veel te doen in de wereld, bijvoorbeeld brandstof en geld stelen. Dat eerste is wel belangrijk want zonder brandstof krijg je geen airstrikes en kan je chopper pilot je niet vervoeren. Geld is handig om verschillende soorten airtrikes te kopen, zoals bommen, wapens een voertuigen. Die kan je weer gebruiken in de missies die je bij de verschillen factions aan kan nemen en je eigen missie, het ombrengen/gevangen nemen van de president. Er is dus genoeg te doen en het mooie is dat je zelf kunt bepalen op welke manier je dit doet. Sneaken, guns blazing of gewoon met een mini nuke. Dat laatste is overigens niet aan te raden als je iemand moet kidnappen. ;)

De humor is trouwens ook geniaal, let bijvoorbeeld maar eens op de missie waar de "The Devastator"moet ophalen. :D

Voor de sandbox fans die van non stop knallen en explosies houden een dikke aanrader. Voor Mercenaries 1 fans sowieso verplichte kost.

Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In hoeveel uur kun je door de single player heen lopen?

6. Woutjuh88

Woutjuh88 Check The Eyes...

Leuk Bevonden:
    0
    voor de gene die de 60euro te veel vinden voor deze game...
    kijk eens op de site van power ulimited.
    Jaar abonnement plus deze game voor 60euro.

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    juist gekocht bij bart smit.Ik ga is beginnen

8. Exochrist

Exochrist Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hallo,
    Jullie hebben vast die videovergelijking gezien tussen xbox en ps3, waarop de meesten dachten dat het op de ps 3 er beter uitzag. Maar niets is minder waar.
    Gisteren ben ik het spel gaan kopen samen met SPORE (bangelijk spel trouwens) en kwam tot de verbazing dat het er even goed uitzag op beide consoles. Hier mijn bewijs.
    Als je kijkt naar de vergelijkingsvideo tussen beide dan zie je dat het terrein er op de ps3 zeker en vast beter uitziet dan op den xbox, maar dit is zeker niet zo.
    Ze zijn echter allebei identiek. Hetgeen er gebeurd is gewoon een pop up van hetzelfde terrein en daarna ziet het er juist hetzelfde uit op beide consoles.
    Die vergelijkingsvideo trekt dus op niks, probeer het zelf maar eens.

Iemand zin om MERCS 2 online te doen? Gamertag Exochrist
    Of Spore online doen? E-mail debelderchristophe@msn.com

greetz exo

9. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet dat iemand dat uit eigen ervaring kan beantwoorden, aangezien de game vandaag uit komt. :p

Maar las op een ander forum dat iemand na 35 uur nog op 66% completed zit. In het begin gaat het hard met de percentages, later gaat dit kennelijk veel langzamer.

Vraag aan mensen met de game; weet iemand wat je in godsnaam bij die Winching challenge moet doen met die toolbox? Kan hem met de winch pakken maar heb geen idee wat ik ermee moet doen. Wordt ook niet duidelijk uitgelegd, zoals wel meerdere dingen overigens...

10. Bartje..

Bartje.. Nice

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe duur hij bij de Media Markt is? Zit nog te twijfelen om de game te kopen, en ik vind 60€ toch wat teveel nog. Dus als hij 50€ is ongeveer koop ik hem wel.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    55 ;)

12. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook net gehaald maja ik haal alle sandbox games die uitkomen is even kijken vanavond}:]

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 55e voor betaald en heb er geen spijt van.Echt goed game die ontploffingen echt prachtig.Soms zie je een paar fouten maar het stoort de gameplay nooit

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hoe kan je trouwens die grapple hook gebruiken/kopen/vinden??
    Want heb wel die missie voor eva gedaan met die monstertruckrace.
    En er stond ook in beeld "Grapple hook" unlocked.

Iemand???

Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  15. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wat geld over dus ik heb m ook :D. Zometeen maar eens proberen.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Vergeet even niet hoe immens groot en gedetaileerd de gamewereld van GTA IV is he, en qua detail Merc's 2 kont keihard schopt :). Om dan ook alles nog vernietigbaar te maken...ik denk niet datdat mogelijk is...maar in een toekomstige GTA zou dat wel heel erg tof zijn.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond GTA4 echt matig. Ik heb deze net gehaald en zal hem morgen eens gaan proberen.

18. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vette shit gek!

Voertuigen voelen een stuk beter aan als in deel 1 en de wapens klinken ook lekker heftig over de speakers }:]

Vind het ook wel okay dat je niet als een zak hooi kan rondrennen want dan ben je redelijk snel het haasje.

Ben overigens blij om te horen dat de percentages naarmate het spel vorderd langzamer gaat want ik heb nu een paar missies gedaan en zit al op 24%
    Heb nu alleen nog maar in light tanks gereden maar ben erg benieuwd naar de medium en heavy tanks... naja en Hind's & Apache's en en en :{ :D

Al met al heb ik voor mijn gevoel gelijk gehad en hebben ze idd het spel niet verkloot.
    De enigen die wel hebben zitten kloten, of het zijn gewoon sufkutte... dat zijn die Eurogamerswant al die andere sites zitten wel op mijn golflengte met scores rond de 8/10

19. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 99% tactical shooter fan maar: hijs leuk :D. Gewoon achterover hangen en rennen vliegen knallen springen etc. Zeker vermakelijk. Hoe zwaarder je voertuig hoe vetter het is \o/

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    De autos rijden ook goed.Die ontploffingen zo prachtig.zeer goed game

Deel Deze Pagina