Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. zaangamer

    zaangamer Guest

    weet niet, ging het net checken en toen bleken het gewoon filmpjes. stond wel in de arcade :/ Het is iig een top-down shooter, dat ligt zowieso niet in mijn straatje
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Een keer proberen dan maar als er ook een demootje van is
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmmm, volgens mij is er geen demo van. Waarschuwing: Pixeljunk Monsters is echt uber verslavend... ik heb voor sommige levels echt uren (tot diep in de nacht) naar het scherm zitten staren. Het spel is echt lastig, maar de overwinning voelt altijd dichtbij.

    (Review, mocht je interesse hebben.)

    Jammer dat XBLA niet zo'n leuke tower defense game heeft.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan ga ik straks even de review lezen. Ik heb de hele zomervakantie gewerkt, dus heb toch even genoeg geld. Dus als de review me aanstaat, dan ga ik hem ook kopen.
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Er is wel een demo. Sowieso in de us store.
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb Gin Rummy gehaald. Ik kende het kaartspel niet, maar ben altijd wel in voor een leuk kaartspelletje.

    Is best oke, alleen was het online nog wel erg rustig.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de trial gedaan van het Dodgeball spel, maar dat vond ik niks
    Kaartspellen vind ik nooit zo tof, alleen UNO en Texas Hold'em had ik dan wel weer veel gespeeld
     
  8. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gehaald, dus we kunnen wel is online spelen.
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Klinkt goed, voeg me gerust toe aan je friends list.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Niet in de Europese. Maar het spel was maar 5 euro, dus heb het ook gekocht
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Congrats. Welcome to the addiction. :)
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou ja, verslaving. Ik heb met pijn en moeite het eerste Easy level gehaald. De tweede is tot nu toe niet te doen. Sommige vijanden gaan zo snel en die torens schieten niet zo snel. Ik las dat het moeilijk was, maar had alleen niet verwacht dat het zo snel al heel moeilijk zou zijn.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ehh, bijna elke review geeft een waarschuwing over de moeilijkheidsgraad. Heb je dus onderschat. ;)

    Het wordt gemakkelijker als je realiseert dat alle patronen vastliggen. Kwestie van goed onthouden dus hoe al die beesten lopen / vliegen / rennen. Towers upgraden is ook belangrijk. Kruisboogtorens zijn goed tegen spinnen en "krabben" (of hoe die simpele beestjes ook heten). Kanontorens zijn goed tegen die hulkende versteende monsters. Als de monsters aanvallen krijg je voldoende tijd om een dansje rond de torens uit te voeren. Kies als het even kan een toren uit waar monsters langs lopen (snel cash en kristallen ophalen). Ik voer de dans altijd uit bij torens die nog groen zijn; vanaf geel gebruik ik meestal kristallen. Take your time. Het spel is niet bedoeld om 1-2-3 uitgespeeld te worden. Ik heb soms wel 6 a 7 uur op een veld gedaan. Dat haal je dus niet in één speelsessie.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Speel co-op al wil je het wat makkelijker hebben. 4 hands can do more than 2.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb nog maar 1 controller voor de PS3, dus co-op gaat zo lastig ;)
    Maar goed, ik heb natuurlijk nog veel te weinig gespeeld om te zeggen of het spel te moeilijk is. Zifnap heeft het over dansjes doen bij een toren, geen idee waar die het over heeft. Ik dacht dat je torens upgrade door er gems aan toe te kennen. Als je op de actieknop drukt bij een toren heb je 2 opties, verkopen of er een gem aan toekennen. De 'dansjes' heb ik zeker over het hoofd gezien bij de tutorial.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Als je gewoon bij/op een toren gaat staan, dan gaat je poppetje vanzelf dansen. Dan krijgt de toren extra snel XP. Die gems kun je ook toekennen, maar dat is meestal alleen in een noodsituatie echt handig. Je kunt ze vaak beter gebruiken voor het kopen van nieuwe types torens of later in het spel landmijnen.
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit niet het PS3 arcade topic, maar het 360 arcade topic? het gaat de laatse 2 pagina's alleen maar over een PS3 arcadegame toch? Ik steeds vool spanning kijken wat voor nieuws er is, is het voor de PS3 =(
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Niet de hele tijd, maar je hebt een punt ;)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Castle Crashers is geweldig, oooh dat doet me echt terugdenken aan Battletoads en Double Dragon en Final Fight etc....heeft iemand CC aangeschaft al?
     
  20. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    1200 punten vink nogal veel voor een gamepje van 4-5 uur, denk dat ik hem toch wel koop samen met duke nukem even afwachten wat daar de schade gaat zijn
     

Deel Deze Pagina