[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie nu ook pas dat ze in social gehaald kunnen worden, hopelijk veranderen ze dat nog wel. Verder hoop ik dat er een Seriously achievement bijkomt, met 25,000 kills ofzo. Nieuwe achievements zien er tot nu toe allemaal easy uit, behalve die 0GS, die is echt gaar.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil NU lvl 50 worden

    - ik heb 995 achievement points (damn mongoose mowdown!!!)
    - level 45 lone wolves
    - level 44 team slayer
    - level 42 team swat
    - level 41 team doubles (wil ik graag doen)
    - level 30 team objective (ook graag omhoog)
    - level 15 ranked big team
    - level 9 MLG
    - K/D ratio 1,10 ranked
    - Brigadier grade 2
    - 1500 exp


    Ik zoek iemand met een headset wiens k/d ook aardig positief is, met 1 van de game modes mijn niveau is en dat met mij wilt spelen, hij moet skills hebben en het mag een general zijn, maar ik vind het ook prima als het je 2de accountje bent en je dus een colonel bent.
    zolang we maar winnen!

    Lata
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  3. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Viktortje, IK!
    Heb al veel te lang wisselende doubles partners/TS partners. Kheb je al in mijn friendslist dus invite gewoon als je me online ziet.
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al een keer geprobeerd om wat teams op touw te zetten om 50 te halen, ging op zich wel goed, maar na een week stopte iedereen er mee.

    Heb zelf nu level 45 in doubles, team slayer en lone wolves, en een k/d van bijna 2. Invite maar als je me online ziet.

    EDIT: Team Objective ook rond de 20-30, lijkt me best mooi om daarin met een vast team te gaan spelen. Daar is het niveau namelijk echt heel laag, en de gametypes zijn vaak wel leuk (en dus speel je beter).
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  5. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook wel mee, gebruik nu een account van een maat van me die zelf nauwelijks online is. Had 3/4 maanden niet gespeeld, maar speel weer aardig mee. Add Mr Voez

    Biba; jij bent Damienn toch?
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    DAAR GAAT M'N INCOGNITO STATUS :mad:
    Maar klopt inderdaad. Als we allemaal een keer tegelijk afspreken kunnen we verder met TS.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik denk niet dat het een probleem is dat ik voortijdig kick..?

    kennen jullie de site Halocharts?? daar staan alle ranglijsten en feitjes over jouw halo 3:cool:

    http://www.halocharts.com/leaderboards.php?group_id=&country=Netherlands&type=6

    van de 172 nederlanders die op de site geregistreerd staat ben ik nummer 34 van nederland.

    heb nog ff de lijst doorgekeken en zag een hoop XBW-ers!

    #34 viktortje007
    #59 DDDDamienn
    #63 Gung Ho Awesomo (FL)
    #118 Thoriors (FL)
    #121 Hoossie NL
    *128 Dulle NL
    #146 TMFFirework


    ik ben nummer 8 meeste Ranked Kills:cool:

    DDDDamienn is nummer 5 beste Ranked K/D ratio, respect!

    een vriend van mij Gung Ho Awesomo is de enige met een ranked Killtastrophe (8!)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, ik sta niet laatste. :+
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie site is dat, nooit geweten dat je ook Nederlandse leaderboards had, waarschijnlijk heb ik dan ooit #1 gehad met ranked k/d, want ik heb het een tijd boven de 3,0 weten te houden. Toen zakte het af naar 2, en omdat ik nu elke keer gek wordt van het spel en 2 weken niet speel, zelfs onder de 2.

    En kan je misschien mijn GT verwijderen uit die post? Verander het gewoon in Biba ofzo:)
     
  11. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    k/d van bijan 2... fucking sick...8)

    Doe je goed man!
     
  12. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.. ik zag juist dat jij ineens een tijd niet meer online was :cool: Ik was gewoon nog in 1 van de playlists aan het pwnen ;)

    Heeft trouwens iemand anders problemen met z'n Halo 3 de afgelopen dagen? Als ik het spel opstart dan loopt ie telkens vast als ie m'n XBL account moet laden.
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuw goal op HCS: 2008-09-04 Improve Ranked K/D Ratio from 1.96 to 2

    Place your bets of ik het in 1 week haal:9


    Ik was 4 weken niet thuis, vandaar, maar ik ben weer terug van weggeweest:) Ging gister weer klassiek zoals het hoort, ik level meteen naar 46, en verlies het ondanks heel slecht spel niet meer 8)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  14. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ff BTB spelen met een paar andere goede gasten en je red het makkelijk :D
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    BTB lagt alleen niet normaal de laatste tijd, en verdwijnt ook binnekort:mad:

    Ben vanavond trouwens denk ik wel een tijdje online, hopen dat het niet zo debiel gaat als gister.
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    nee :) Dat ben ik :lol:

    De eerste zullen de laatste zijn :)
     
  17. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen ff gamen dan?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bungie: New H3 achievements part of title update

    [​IMG]
    As part of their Weekly Update, Bungie has finally addressed the Halo 3 achievements rumor that sprung up during PAX, confirming that 10 new achievements worth an additional 250 Gamerscore will be added to Halo 3 as part of the (newly delayed) September 25th title update. Achievements that are mostly related to the Legendary map pack and a few 0 Gamerscore achievements that are "Vidmaster Challenges". Check the break for the complete list.

    BUT there's one glaring mystery that isn't fully addressed, and that's the other mysterious H3 achievements that were photographed during PAX. In their update, Bungie does admit the 10 title update achievements "aren't the only achievements we're adding" but that "there's not a whole lot else we're going to say" regarding the other achievement content. Sneaky. Suspicious. Juicy.

    So, we are guaranteed to get an additional 250 Gamerscore and 10 achievements for Halo 3 later this month, but we're still clueless to when or how Assembly will release, what all that Mythic talk was and why we can't haz Recon. Too many questions and absolutely zero answers.
    • Vidmaster Challenge: Lightswitch (0GS) – Get to the rank of Lieutenant in any playlist in the new EXP progression system.
    • Vidmaster Challenge: 7 on 7 (0GS) – Enter into any ranked or social playlist with 7 EXP on the 7th of the month.
    • Vidmaster Challenge: Annual (0GS) – After 9/25/08, complete Halo on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and everyone in Ghosts.
    • Double Double (25GS) – On a Legendary map, get two Double Kills during any ranked or social match.
    • Poor Yorick (25GSs) – On a Legendary map, get 3 Oddball melee kills during any ranked or social match.
    • Came...From...Behind (50GS) – On a Legendary map, get 3 assassinations during any ranked or social match.
    • Defend This (50GS) – On a Legendary map, get a flag melee kill during any ranked or social match.
    • Flag Dropped (25GS) – On a Legendary map, get 2 flag carrier kills during any ranked or social match.
    • Road Rage (25GS) – On a Legendary map, get 5 Warthog chaingun kills during any ranked or social match.
    • Look Both Ways (50GS) – On a Legendary map, get a Splatter Spree during any ranked or social match.

    \o/
    'Bungie does admit the 10 title update achievements "aren't the only achievements we're adding"'
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, alleen voor Legendary mappack (zoiets verwachtte ik al :p).
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.679
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Came from Behind en Double Double zijn wel erg simpel zeg. :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina