Demo staat inmiddels online. Spel speelt vooralsnog erg lekker weg. Ziet er ook allemaal zeer mooi uit. Alleen een beetje jammer van dat Nederlands..
Hele vette demo en dat Nederlands is inderdaad behoorlijk triest. Kijk ik heb geen hekel aan m'n eigen taal..maar waarom kunnen ze nou gewoon nooit normale stemmen gebruiken? Waarom moet die voice-over weer zo'n triest figuur zijn en dan die dingen die de andere ATV bestuurders zeggen...zucht. Maar goed....hopelijk is er wel een taal optie in de volle game. Maar weet niet of ik de game wel haal..er komt al zo ziek veel uit.
Demo is vet! Past alleen niet in m'n tijdsbestek, als ik in het nieuwe jaar meer tijd heb koop ik hem gegarandeerd.
Zoiets werkt zeker niet voor Infinite Undiscovery he, zodat ik aziatische stemmen krijg? . Haha. dat zou pas mooi wezen. Maar thanks.
Ik zou het niet weten, je zal is verbazen wat er wel niet allemaal al in een game zit, mss zitten er wel Aziatische samples in.
Ik heb gewoon engels en ben er blij mee.Het speelt wel goed ik geef aan zo een game normaal geen 60e maar deze speelt wel goed.
Speelt echt heerlijk ja, vind het een toffe game voor een redelijk onbekende developer (Black Rock). Ik was ook een beetje hachelijk voor Disney, maar blijkbaar valt het mee. Jammer dat het druk gaat worden, ik wacht liever na de winter als het weer wat rustiger is qua topgames.
Als hij wat in prijs daalt ga ik zeker overwegen om hem te halen. Heb de demo nu een aantal maal gespeeld en vind het echt tof! Nadeel voor de game is dat hij nu uitkomt. Denk dat hij een beetje gaat ondersneeuwen..
Ik vind em vet , mx vs atv was ook de bom en dit moet nog beter zijn, filmpjes en screens zijn very nice, ik voel wat uurtjes crossen aankomen! Zit er ook een soort freeride modus in ?, die was wel lache in mx vs atv
Vind de demo heel erg tof! De game is eigenlijk een soort mix van MotorStorm en SSX. De game speelt heerlijk en ziet er fantastisch uit. Aangezien The Force Unleashed nogal tegenvalt, haal ik Pure. Toffe game!
Kan iemand in de startpost zo'n Gamertag Image Generator toevoegen? Kunnen we teminste met elkaar scheuren