[XOne] Bans & Suspensions

Discussie in 'Games' gestart door donsjonnie, 4 sep 2008.

1. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Goedeavond!

Ik weet niet of ik op de juiste plek ben maar kon niet zo snel iets vinden.

Nadat ik gisteren mercenaries 2 online gespeeld had wilde ik vanavond m'n xbox aandoen en plots krijg ik de melding suspended until 4/9/2008.
    Nu weet ik dat microsoft het niet leuk vind dat er games voor de release datum verkocht worden maar daar kun je de gebruiker toch niet voor straffen?

Op de mail stond heel leuk dat er users waren die een bad review/file complaint hadden achter gelaten. Maar na een telefoontje met de helpdesk kwam ik erachter dat het ging om het te vroeg spelen van een game.

Weten jullie of dit zomaar kan? (ik heb de voorwaarden doorgelezen maar hier staat niets over in)
    Mocht het toch zijn dat ik me asociaal gedragen heb moet dit toch ook aantoonbaar zijn? (ben me van geen kwaad bewust)

Iemand die hier ervaring mee heeft?

PS: Ik heb geen bio en mijn gamerpicture is ook normaal...

Hierbij de mail van Microsoft:

Inappropriate Content

Do not respond to this email address. It is not monitored.

This email is to notify you that your Xbox Live account privileges have been suspended due to feedback received from other Xbox Live users about your inappropriate content on the service. Additionally, Xbox Live has deleted the content in question.

You have been sent a message in the Xbox Live Dashboard notifying you when your suspension will end. During this suspension time, you will not be able to log into Xbox Live. Your Xbox Live privileges will be automatically reinstated at the end of your suspension period. The length of a suspension is not announced by Xbox Customer Support and is subject to change without prior notice by Xbox Live.

Xbox Live expects that all customers abide by the Xbox Live Code of Conduct. The Code of Conduct provides guidelines for appropriate behavior while playing on the Xbox Live service. You can view the Code of Conduct from the Xbox Live Dashboard under Xbox Live Policies in Account Management, or by visiting http://www.xbox.com/live/legal/legal-tou.htm. Your failure to abide by the Code of Conduct in the future may result in, among other things, longer suspension periods or cancellation of your account.

If you have any questions regarding the Xbox Live Code of Conduct, please contact Xbox Customer Support.

Thank you
    Xbox Live Community Management team

Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dit mag dus gewoon, volgens de regels van Microsoft.

Sterker nog, ze konden je net zo goed bannen en niks mededelen. Dat mag ook ;)

Blijkbaar ben je gewoon opgemerkt door iemand en heeft hij/zij een File Complaint ingedient om wat voor reden dan ook. Een bad review heeft daar niks mee te maken ;)

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Microsoft doet nooit zo moeilijk als het op bannen aan komt. Iemand uit onze clan was gebanned omdat hij de clansite als motto had...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je bent gebant vanwege je moto.. ik weet niet wat er stond

5. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat?
    Omdat daar dat Code of conduct staat?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Correct, en meestal kan je over 2 dagen weer online.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en er staat dat je tot 4/9/2008 gebanned was, dus je kan nu gewoon weer online(als het goed is)

Deel Deze Pagina