Vandaag heb ik mijn Xbox 360 binnen gekregen (\o/) en heb 'em meteen op mijn (22") monitor aangesloten. Zonder deze thread had ik nooit geweten dat dat kon en hoe dat dan zou moeten, bedankt jongens
.
Over de beeldkwaliteit ben ik zeker niet ontevreden, maar het geluid maakt het onspeelbaar. Ik heb nu namelijk de geluidskabels via de standaard 'kinch naar mini-jack' omvormer (die bij de VGA kabel zit) in mijn microfoon aansluiting op mijn pc gestoken. Via de pc loopt het geluid dan naar mijn boxen.
Ik heb echter een (crappy) onboard geluiddkaart en het geluid wat nu dus uit mijn boxen komt is
waardeloos. Het is niet eens meer leuk om naar de personages en de radio uit GTA4 te luisteren. Het ligt trouwens niet aan mijn pc boxen
die zijn aardig.
Maar dus binnenkort als ik tijd heb even naar een mediamarkt op zoek naar
Zo'n een of zelfs
zo'n een.
Die op
allekabels is ook te gebruiken, maar 6 euro verzendkosten voor zo'n klein ding is natuurlijk belachelijk.
Het lijkt me dan echter wel lastig om elke keer de boxen uit m'n pc te halen en in de xbox te doen. Maar ach.
Ik hoop dat snel de update uitkomt waarmee we 16x10 resoluties hebben op onze monitoren!
Laters
.
Klik om te vergroten...