Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee. 8)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jammer, maar als ik genoeg oefen zal het geen probleem zijn. Maar je kan hem naar voor of achter bewegen, maakt dat wat uit eigenlijk ?

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, maakt niks uit. :)

En je krijgt het wel snel genoeg onder de knie. Iedereen heeft een periode gehad waarin ie zelfs op Easy bijna failde. ;)

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad. Toen ik het spel net speelde ging ik steeds af op easy. Nu ben ik best redelijk bezig op hard. Als ik nu een nummer op easy speel mis ik soms noten omdat het tempo gewoon te laag ligt...:+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en omdat je noten speelt die er niet zijn :+

6. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bekend hoeveel MP die gaat kosten? heb ze net weer gekocht en toen Dragonforce pakket gekocht!
    Vind het erg leuke nummers om te spelen!
    Ging er makkelijker doorheen dan TTFAF.

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb hem binnen, heel vet! Ben op Easy begonnen en het gaat lekker. Slow Ride en Welcome To The Jungle zitten er ook in, dope! _O_

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als je gericht gaat spelen voor de note streak achievements zul je nog lekker zweterige handjes krijgen :+
    Vooral omdat nu je huidige notestreak wordt aangegeven (gebeurde niet bij GH II)

495, 496, 497, 498, 499, PLOINK!
    Crap! :mad:

8)

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    In co-op:

1875, 1876, 1877, PLOINK!

Tsja...

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, had net 247 en toen ging het fout. Nouja, het komt van zelf wel. Net mijn eerste boss battle gewonnen, easy. :cool:

11. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit momenteel vast bij het nummer Freya op expert... wat een ***** nummer zeg ;)

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Verkeerde topic alleen :cool:

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer eens gespeeld :) De battle tegen Slash gewonnen na 2 keer al op medium!

14. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    WAAAH godverde** |:-:mad:

ik heb medium bijna uitgespeeld maar kan 2 liedjes maar niet halen.. raining blood en one, ik ben net met one bij 98% gekomen..|:-

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Expert is ziek! :eek: Mocht je dat allemaal halen, respect!

Gisteravond Slash verslagen en dan met Welcome To The Jungle dat concert afgemaakt, bruut!

Mijn zusje bakt er niks van, ook niet op het sloomst. Mijn moeder kan het wel aardig, maar niet beter naar mij. Al bak ik er ook niet veel van. :+

Geweldig dit!

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je er een geprobeerd, of op YT gekeken?
    Zelf proberen is iig leuk; dan moet je er nu 1 proberen, en dan over een maand oid. hetzelfde liedje opnieuw.En dan eens kijken hoeveel verder je komt.

Dat had ik bij GHII met een liedje gedaan. Eerste poging op Expert: bij 2% af. Volgende poging haalde ik het gewoon
    hoera. :D

Dit is echt een game waar je je eigen vooruitgang goed kunt bijhouden. _O_

En als jou zusje ook maar een beetje op die van mij lijkt moet je haar eens met de controller laten spelen. Mijn zusje kan er niks van met de gitaar, maar met de controller zit ze wel op hetzelfde niveau als mij.
    [yt]39E50PljfiU[/yt]
    Dit is nog op Hard. We zijn beide ondertussen weer een stukje beter geworden)

17. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enige advies dat ik erover kan geven is denk ik... 'niet' op easy beginnen... dan moet je nog gaan wennen aan die blauwe knop ook -.-, gewoon op medium beginnen. Op easy vond ik er ook nooit een drol aan, heb meer het idee dat ik dan met een triangel met auto-pilot in een band zit te rocken, druk 1 knop in en men gitaar doet weer 'n hele solo.

enneh, lol dunne, bespaard je zo wel wat geld voor een extra gitaartje, alleen zou ik geen nummers als holiday in cambodia en knights of cydonia met haar gaan spelen :p,

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nu 2 gitaren (2 weken geleden had ik er nog 3 ), dus daar gaat het niet om.
    Mijn zusje speelt gewoon veel liever met de controller. Dat is haar eigen keuze, en moet ze dus zelf weten. Jammer voor haar dat je in Rock Band met de gitaar moet
    Ik speel zelf natuurlijk wel met de gitaar. ;)

Maarre... Het is Dulle. Jeweetwel met een 'l', geen 'n' :+

edit: In nummer als F.C.P.R.E.M.I.X is zij trouwens veel beter dan mij. Ik houd dat strummen bijna niet bij, terwijl zij moeiteloos zonder te strummen op de knopjes kan rammen.
    Maar zo ben ik weer beter in nummers met vele dubbele noten.

Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  19. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook met de controller, maar ik kan wel met gitaar, met controller speel ik hard/expert, maar met gitaar medium en begin hard :p, op hard blijf ik nogaltijd steken op raining blood en one, al me rl vriende spele op de gitaar hard en expert, maar zelf kan ik echt expert nivo niet bijhouden met gitaar:'-(

20. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    YEAH! ik heb eindelijk medium gehaald :)

Deel Deze Pagina