Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die is echter turn-based he?

    En die vraag over IU, geen idee man...ik heb eigenlijk alleen maar rondgelopen, gebabbeld, gevochten en een tijdje vast gezeten :p. Ik ga vanavond later ermee verder .
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    zijn de gevechten turn based of hoe zijn die?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De gevechten zijn in real time, zoals Zelda en Dark Chronicle bijvoorbeeld. Niet zoals Final Fantasy waar je met menu's moet werken, turn-based dus.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Net gehaald. Zal morgen even een impressie schrijven.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Waar hebben jullie hem in godsnaam gehaald? Ik ben een aantal winkels afgeweest, maar niemand had hem binnen gekregen of in het ergste geval hadden ze hem zelfs niet in het systeem staan.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kan iemand al een impressie geven?
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, 24 uur naar het hoesje kijken zonder hem te spelen is niet goed.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik krijg hem vandaag binnen heb helaas mgeen tijd waarschijnlijk om hem te spelen dus dat wordt morgen
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik had ook meerdere winkel bezocht die hem niet hadden. Uiteindelijk wel gevonden bij de gameshop waar ik liever niks haal ^^
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game vanochtend gehaald en heb er nu 5 uurtjes opzitten. Wat een toffe en leuke RPG zeg! Vind de characters tof, het battle-systeem werkt lekker en is leuk, de gevechten zijn leuk, toffe werelden, toffe vijanden, mooie muziek, grafisch mooi en ben heel erg benieuwd naar hoe het verhaal verder gaat. Heb echt niets aan te merken op deze game. Vind het echt een uitermate toffe game! Weer een RPG topper erbij. :thumbs:
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dimensionplus heeft de game en Nedgame ook. Daar had ik de game woensdag gehaald.

    Anyway...dit filmpje moeten jullie even zien, er word niks gespoilt maar is wel fucking hilarisch, had niet verwacht dat Capell zo zou reageren :p

    http://www.youtube.com/watch?v=XlHZrBUimuY&fmt=18

    Eindelijk weekend...morgen wil ik echt verder met deze game, is er niet meer van gekomen gisteren en vandaag...maar morgen echt wel dus!!!!!!!
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Behalve dan dat tot nu toe de helft van de filmpjes maar geluid bevat. Best vreemd eigenlijk.

    Mijn weekend begint 21u vanavond en stopt 7u maandagochtend ;(.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat had ik bij Eternal Sonata ook. Daarna werd het saai en viel de game in herhaling. Hoop dat het hier niet het geval is. Had gister geen tijd meer dus ga zo beginnen.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En hoe zit het met dat item creation systeem?

    Daar ben ik erg benieuwd naar :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan dat nog niet echt doen, ik heb al wel die tweelingen in mijn party, en ik kan ook 'create' kiezen maar ik kan nog geen items maken. Hoewel..ja bij één van die tweelingen kan ik een bepaalde...soep ofzo maken. Maar ik ga zodirect ermee verder en dan zie ik het wel :D
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Gemengde gevoelens, ben nog niet ver in het spel maar vind de combat erg goed. Het spel ziet er goed uit vind alleen het verhaal nog wat slap, maarja ben ook nog niet zo ver.

    Creation systeem is best wel standaard. Je vind items zoals dieren ledematen en hoorns etc. Voedsel en materiaal zoals hout en ijzer.

    Characters hebben hun eigen skills zoals blacksmith, cooking en dergelijke. Met de juiste ingredienten maak je dan nieuwe items en armor. Als je vaak genoeg iets maakt stijgt het skill level en kan die character nog meer maken.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het wel jammer, maar dat zal wel iets JRPG's eigen zijn...dat equipment zoals armor en helmen niet zichtbaar zijn op het poppetje of de poppetjes. Van games als Oblivion ben ik dit gewend...dat je gelijk je nieuwe shit op je ziet zitten...en dat vond ik erg tof ook. Helaas niet in IU.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Oei, dat zuigt :mad:

    Wel de wapens neem ik aan? Want die kon je bij Eternal Sonata zelfs niet zien8)
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wapens zie je wel
     

Deel Deze Pagina