FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 3:37 (tweede filmpje) zegt die "and another save, and it's a corner" terwijl het totaal geen corner is en er gewoon door gespeeld wordt8)
     
  2. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja, maar dit blijkt van de oude build te zijn. Cisse speelt nog bij Marseille en dat is nu gefixed.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    toch zie ik nog erg vaak spelers glijden en door elkaar lopen erg jammer maar al met al is het prachtig.
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    "For the realist’s, home and away fans sit in the correct locations in the relevant stadiums. No more away fans in the Kop!"
    Bron:http://www.fifasoccerblog.com/2008/07/new-king-fifa-09-next-gen-preview.html

    En ik meen er ook een foto van te hebben gezien, maar die kan ik zo gauw niet vinden. Waren volgens mij supporters met een geel shirt achter het doel.
    Helaas zie ik in sommige screens wel het publiek gemengd zitten, maar volgens mij zit er gewoon een uitvak in.

    EDIT:
    Dit is tot nog toe het beste plaatje dat ik van de away stand kon vinden...
    [​IMG]
    Rechts een plukje blauwe, zitten waarschijnlijk in het geheel achter de goal.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  5. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al screens of filmpjes van Nederlandse teams?
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Shit joh, filmpjes zien er goed uit hoor. Commentaar ook erg sterk en de sfeer die je hoort in het stadion. Ben echt benieuwd naar de demo!
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja de sfeer is luider en beter dan fifa 08
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Vind het jammer dat sommige cut-scenes en goal celebrations worden weergegeven alsof de camera om de grond ligt en naar de lucht wijst. Dat is zo onrealistisch en haalt je uit het spel.
    Ze proberen alles authentiek te maken, maar waarom vergeten ze dan realistische camera standpunten tijdens deze cut-scenes?

    Dit is een voorbeeld dat ik zou willen zien in fifa. Dat de camera lekker snel meebeweegt en je het publiek achterlangs ziet voorbij flitsen. En daarna ook het publiek ziet meejuichen. Lekker flitsend en snel, bij fifa is het zo sloom en emotieloos.
    http://nl.youtube.com/watch?v=AFjjn_B60no&feature=related
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  9. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    @ 360 man, jah vind ik ook dat verpest het wel een beetje
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik had er nooit zo bij stilgestaan maar je hebt idd wel een punt,.. zou wel eens leuk zijn om te zien hoe zo'n celebration eruit zou zien met wat realistischer camerastandpunten (vanuit het publiek bijvoorbeeld)
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij Zuiderpark zag ik het volgende boxshot voor de Playstation 3
    [​IMG]

    Met Cristiano Ronaldo en volgens mij John Terry
     
  12. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt een verademing zeg, ook al staat die kop van Ronaldo erop. Ik denk alleen dat dat voor de PS3 versie is :mad:.
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zo'n vaag vermoeden gezien de tekst "Playstation 3" aan de linkerkant.
     
  14. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zuiderpark staat: Dit artikel is waarschijnlijk op donderdag 02 oktober, 2008 weer voorradig.

    Dus dat betekent dat als ik hem daar bestel ik hem de 3e al thuis heb?
     
  15. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is dat misselijkmakende blauw-rood met dat lelijke volleybalteken niet meer op de cover. Helaas wel Man U, maar daar valt mee te leven.
     
  16. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie al opties overwogen om een Engelse versie te importeren? De kans dat FIFA09 regio-vrij wordt is 1%, wel kunnen we de Britse versie importeren dus. Kennen jullie naast Play.com andere sites waar dat kan?
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Alleen vorig jaar zat er geen Engels commentaar in FIFA 08, in Uefa Euro 2008 scheen dat weer wel te zitten. Ik ga dus helemaal niets importeren, want dan moet je alleen maar langer wachten. Dan heb je het spel pas een week na de release. Ik wil het spel gewoon op de releasedag hebben. De kans lijkt me ook gewoon groot dat er Engels commentaar bij zit, want dat was altijd zo behalve vorig jaar. Mocht het weer alleen met Nederlands commentaar zijn, pech gehad dan. Dan zet ik het commentaar wel uit.
     
  18. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kan dat hier ook:

    http://www.thehut.com (51 euro incl., creditcard)
    http://www.dvdcrave.com (52 euro incl., creditcard)
     
  19. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ja Supremacy heeft gelijk, ik heb geen zin om langer te wachten vooral niet vanwege dat XBW-elftal gebeuren. En anders zet ik het gewoon weer uit net als in FIFA08.
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb laatst een keer games besteld bij Game.co.uk, snelle levering en relaxte prijzen. (Fifa 09 voor €45,23 incl verzenden) Link
    Prijs is volgens de koersconverter van GWK.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina