Ik heb vandaag mijn sharkoon binnen, en ben best tevreden met het geluid. Bas trillingen had ik meer van verwacht maar het klinkt allemaal best mooi. Helaas krijg ik in GTA4 mijn voicechat niet aan de praat. =/ Mijn microfoon "luisterd" wel, want mijn speaker icoontje licht op als ik praat, maar ik hoor helemaal niks terug als anderen wat zeggen. Weet iemand waarom het niet werkt?
Oh Dur. Ik ben weer lekker amerikaans bezig. Niet eerst de handleiding gelezen! Moest dus nog "play through speakers" aanzetten in personal settings > Voice. Wijze raad voor andere luie mensen dus.
Ik ben hetzelfde, als ik iets nieuws heb wil ik het zo snel mogelijk gebruiken en ik denk het toch allemaal te weten.
Ik ben ook van plan de Sharkoon aan te schaffen, heeft iemand al de goede instellingen gevonden voor voice chat en game-geluid tegelijkertijd op goed verstaanbaar volume te krijgen? Van wat ik hier lees lijkt dat het grootste probleem met deze headset. Ook ben ik benieuwd naar de surround ervaring. Ik heb menig review gelezen maar allen zeggen iets anders. Graag hoor ik het van jullie mede-gamers. Ook lees ik dat er ondertussen Revision 2 is van de Sharkoon X-tatic 5.1, weet iemand het verschil met de eerste lichting? Zouden jullie deze headset aanraden aan mij of toch voor een duurder/ander exemplaar (en zo ja, welke) gaan? Alvast bedankt!
Ik ben behoorlijk tevreden over mijn sharkoon, voice is soms zelfs te luid voor mij in GTA4. Ook heb ik dolby digital live tests gedraaid op mijn Asus Xonar geluidskaart, en de surround is echt goed te merken. Het enige minpuntje vond ik dat de bass geluiden niet zo heftig waren als dat de doos me deed geloven. Van de vibratie is namenlijk vrij weinig te merken.
Hee Fardo, je had het een paar dagen terug over: turtle beach ear force X4 ik heb hier thuis behoorlijk gezeik altijd over mijn geluid wat te hard staat dus ik heb tegen ons pa gezegd: prima ik zoek goeie headset uit jij trekt de portemonnee! dus ik kwam uit bij die X4 en ook bij die Link die jij me gaf... maar is het nu zo dat ik die headset daar vandaag gewoon kan bestellen en dat hij gewoon wordt opgestuurd? omdat er staat Pre Order Only. alvast Bedankt Groeten BekSide
ok dan ga ik hem straks gewoon ff bestellen bij die site.. alleen raar dat er staat: Pre Order Only. ik dank u! Goeten Kjel
rond 26 september kan je hem pas weer verwachten lees ik net op de site: All the Turtle Beach X4 Pre-Orders before the 22nd of August 2008 should be delivered by the 29th of August, 2008. X4 Pre-Orders from the 22nd of August 2008 should be delivered by the 26th of September, 2008. ------------------- Je moet nog wel een us stekker adapter kopen (+/- 4 euro) en oplaadbare AAA batterijen zijn ook handig Verder ben ik er erg tevreden
ik heb een Sharkoon X-tatic 5.1 en werkt perfect. voor cod 4 gebruik ik deze instellingen: front 4 rear 4.5 center 7 trillen uit ( kan je zelf kiezen)
ja dat zag ik iid ook al toen ik het bestelde. hoop dat mijn pa en ma het nog tot die tijd uithouden van de andere kant zag ik in de reacties dat sommige al stuk eerder hun bestelling binnen hadden gekregen. naja ik zie het wel. iig bedankt! Groeten Kjel
Wat is die witte headset, die veel spelers in dit filmpje dragen: http://webtv.xleague.tv/watch.aspx?video=Inside Gaming@371 Beetje irritante vraag, maar kom er zelf niet uit. Ziet er ook een stuk beter uit dan de Sharkoon en de Turtle Beach X4 in my opinion. Edit: Ben er al uit: Turtle Beach X1 Edit2: Denk dat ik de Turtle Beach X3 misschien ga kopen, die X4 is namelijk toch iets te duur. Edit3: Zie nu dat de X4 voor een deel wireless is, dus geen kabels van xbox naar headset, alleen van controller. Dit is bij de X1 en X3 niet het geval?
x3 is niet echt dolby surround (wit/rood).. x4 wel (optische kabel) Sharkoon is het beste voor Single Player X4 is weer beter voor multi-player Ik heb beide
Ik ben waarschijnlijk van plan om de Sharkoon X-tatic 5.1 aan te schaffen, zou iemand mij kunnen vertellen hoe lang die toslinkkabel is die in de doos meegeleverd wordt? alvast bedankt
Mij gaat het volledig om de multiplayer, singeplayer skip ik altijd. Maar is het enigste verschil tussen de X3 en de X4, 2.1 en 5.1? Of zijn er nog andere duidelijke verschillen? Het prijsverschil is namelijk enorm, en ik vind 5.1 niet echt belangrijk.
orange toch wil ik je er even op wijzen dat ik altijd tegenstanders hoor lopen in call of duty die jij niet hoort dus als captain van de clan beveel ik jou 5.1 te nemen die X4 headsets zijn supervet maar heb de sharkoon nog niet zo lang en het geld heb ik er ook niet zo voor over. mocht ik ooit naar xl7 gaan koop ik de X4
Ik heb meer invloed in de clan dan jij En als je slim was, dan had je geweten dat de X4 en Sharkoon niet toegestaan zijn op de XL..
"Ik heb meer invloed in de clan dan jij " = evenveel "En als je slim was" ik ben dom wat is dan de beste headset die wel op dergelijke lans toegestaan is? en fardo waarom heb jij een headset voor singleplayer? singleplayer is tog altijd makkelijk