[Algemeen] Blu-ray Hardware/Software [deel I]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 10 mei 2008.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Films/games wil ik origineel op schijf hebben , maar mijn muziek download ik tegenwoordig via iTunes.
    Dat komt mede door de MP3 spelers.

    Vanmiddag toch even naar Van Leest voor 3=2
    Pirates of the Caribbean - The Curse.
    Pirates of the Caribbean - Dead Man.
    Cars.

    Kreeg € 7 aan Kijk- en Luistergeld , deze morgen maar meteen gebruiken voor een andere Blu-ray.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb inmiddels één film ontvangen van theHut.... Nu de rest nog, plus eentje die al op 11 augustus op de post zou zijn gegaan. Is voor mij meteen de laatste keer dat ik daar iets heb gekocht. Dan maar een paar euro meer betalen bij HD Movie Source of hier in NL.

    Volgende week de nieuwe Pioneer BDP-LX71 ophalen :cool:, schijnen slecht leverbaar te zijn. Straks staat de PS3 er alleen nog maar voor het afspelen van SACD's. En, zo vaak speel ik die nu ook weer niet af. :eek:
     
  3. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom hou je de PS3 dan nog?
    Of game je er nog mee?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de SACD's in het begin grijs gedraaid.
    De Sony cd/sacd speler heb ik week vorige vervangen door een Toshiba HD-DVD speler.
    Zo vaak luisterde ik toch niet meer naar SACD's
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    littlebigplanet
    killzone 2
    heavy rain
    :)
     
  6. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehm heet jij Arjan? :+
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zeker ook nooit de FAQ gelezen !

    Wannabe-mod gedrag is verboden.
    Maar Wannabe-Admin gedrag wordt helemaal niet toegestaan :+
     
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Soortgelijke ervaar ik nu met axelmusic.com. :{

    29 Augustus een aantal blu-ray's besteld, 3 september allemaal op de post gegaan maar tot op heden nog niets ontvangen... Misschien ben ik wel wat 'verwend' met HDmoviesource, maar bijna twee weken om een paar blu-ray's te versturen vind ik wel een beetje aan de lange kant... :x

    Versturen ze bij Axel trouwens elke disc apart? Ik heb van elke disc die ik besteld heb een ander (opvolgend) ordernummer ontvangen... :confused:

    Volgende keer misschien toch maar een paar euro's meer betalen. Een bestelling bij HDmoviesource heb je, vanuit Amerika, in ~3 dagen in je brievenbus liggen!
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Bij Axelmusic kan het wel snel. 2 keer wat besteld, een keer na 3 dagen binnen en een keer 2 weken moeten wachten.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanwege een aantal games die ik toch nog wel wil spelen. Waaronder inderdaad Killzone 2 en LBP. :)

    Gisteren nog gebeld of de Pioneer al binnen was gekomen, maar helaas. Weer een week uitgesteld. 8)
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Afgelopen donderdag Never Back Down besteld bij Play.com.
    Gister verzonden. Zal wel weer een week of 2 duren voor de film hier daadwerkelijk is.
     
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Is wel een toffe film.

    Paar weken terug gezien.

    MM Zoetermeer heeft deze maand actie van 3 halen 2 betalen op alle Blu-Ray's.

    De meeste zijn zo'n 20 euro vooral Fox titels en dat is gunstig aangezien die niet regiovrij zijn.
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou nou, gisteren is er zowaar iets van theHut binnengekomen! :eek: Ik heb daar drie Blu-rays (Maximum Risk, The Bank Job en Lucky Number Slevin) en één DVD (The Business) besteld. Maximum Risk en The Bank Job zijn dezelfde dag nog verzonden, terwijl de andere twee niet uit voorraad leverbaar waren. Eén keer raden welke film als eerste is binnengekomen, juist, The Business die niet op voorraad was. 8) Ik zit nu te wachten op de films die wel op voorraad waren, en verzonden. :+
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan om enkele must-have BluRays te halen maar ik heb ergens gelezen de kwaliteit nogal veel kan verschillen per film/uitgever.

    Er bestaat een post op een forum waar ze worden ingedeeld in 5 groepen geloof ik, met in de 1e groep de beste kwaliteit. Weet iemand waar ik het over heb?

    Scheelt het overigens echt zoveel per uitgever? Welke uitgevers zijn sowieso goed? Dan hou ik die goed in de gaten, elke keer het forum checken voordat ik een film wil gaan kopen is ook nogal omslachtig :eek:
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks you friendly!
     
  18. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik het restant (3:10 to Yuma, Terminator: Sarah Chronicles, Rambo) van axelmusic mogen ontvangen. Ze zouden op 3 september al verstuurd moeten zijn...

    Daar geloof ik alleen geen ene zak van! Hoe kan een pakketje nou 2 weken onderweg zijn?!? Als hij eenmaal aangeboden is aan het postbedrijf, dan hoeft het toch niet langer te duren dan (max) een kleine week? Een vliegtuig gaat toch niet via Verweggistan naar Nederland? :x |:-

    Het zal allemaal wel aan mij liggen, maar de volgende keer bestel ik mooi weer bij het oude vertrouwde HDmoviesource.com! _O_
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    engeland he, heb nu al 4 blu-rays besteld via ebay , de verkoper heeft ze op 2 sept. verstuurd en heb nog steeds niks binnen.

    Spullen uit amerika,azie en canada heb ik altijd sneller binnen...... rara hoe kan dat....
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kut Samsung! :mad: Heb 3 weken geleden een Blu-ray speler van Samsung gekocht, een Samsung BDP-1500. En inmiddels is deze al naar de klote. Word morgen dus weer terug naar Media Markt. Dit is tevens de laatste keer geweest dat ik iets van Samsung heb gekocht. Op m'n TV na heb ik alleen maar gezeik en gekloot gehad met Samsung producten. Hoop dat ik m'n speler om kan ruilen voor een Sony.

    De speler werkte tot een aantal dagen geleden goed. Het begon allemaal begin deze week. Als het stroom van de speler af was geweest, dan moest ik de speler twee keer opstarten eerdat hij het deed. Bij de eerste keer opstarten liep de speler namelijk altijd vast. Heel erg vreemd! Heb ik nog nooit meegemaakt. Zit gisteren een film te kijken en wil even een leuke scene terugspoelen, maar opeens werkt de afstandsbediening niet meer. Ik de batterijen gechecked, maar die waren vol. Heb er daarna andere batterijen ingedaan en ook deze deden het niet. Haal de film uit de speler en start de speler opnieuw op. En sindsdien doet de speler helemaal niets meer. De speler blijft nu constant al hangen in het opstartscherm en reageert alleen nog maar op de aan/uit knop op de speler en op de open/dicht knop van de disclade. Zodra je een schijfje in de speler doet, dan gebeurt er helemaal niets. Het hele apparaat doet niets meer. Ga dus morgen terug naar de winkel. Lees op het internet heel erg veel (soortgelijke) problemen met de BDP-1500, dus ben erg huiverig om opnieuw een BDP-1500 terug te nemen. Zit te denken aan een Sony BDP-S350. Mijn vertrouwen in de Samsung is namelijk helemaal weg.
     

Deel Deze Pagina