Ik heb hetzelfde probleem! Snel strummen vind ik verchrikkelijk. Als ik probeer up en down te strummen, dan weet ik maar niet het juiste ritme te vinden. Als er veel noten zijn, haal ik er wel genoeg om de muziek te horen. En daardoor heb ik minder goed door hoe slecht ik bezig ben.
@Pain of salvation voeg mij maar toe, ik speel hard/expert : Sander Dob Alleen me xbox is nu kapot dus ik kan nu niet spele @tmffirework Kep me medium 5 sterre en bijna me hard klaar, mja raining blood en one lukke niet ;(
Slayer blijft ook hier op medium een probleem. Raining Blood is inderdaad in Guitar Hero gewoon een pokke nummer. Buiten GH kan ik Slayer wel waarderen maar de band gaat denk ik iets té snel voor GH
Op Hard moet ik alleen nog The Devil... en op expert nog 1 tier, Before i Forget en Knights of Cydonia.
Ik weet het niet, ik haalde 'm zo'n 2 maanden geleden op Hard, en sindsdien haal ik hem constant, kwestie van heel veel oefenen...
Bij de MM hebben ze nu Guitar Hero III + 2 gitaren voor € 88 Zijn er technische verschillen tussen het normale pakket met 1 gitaar en het pakket met 2 gitaren ?? Heb gisteren avond de "medewerker MM" gevraagd , maar hij wist van niets.
Is de tweede gitaar ook een Les Paul, of zo'n Stratocaster-achtig model? En dan bedoel ik niet de RockBand gitaar.
Vriend van me heeft dat pakket gehaald, en kreeg 2 Guitar hero 2 gitaren. Volgens de mediamarkt was de afbeelding een foutje geweest, en kreeg je de guitar hero 2 gitaren en niet die van 3.
dan voel je je genaaid heb net eindelijk raining blood op medium gehaald \o/ probeerde net slow ride op hard.. godver wat is dat moeilijk
Ben nu heel blij dat ik dat pakket niet gehaald hebt. Vond het al heel raar bij de MM. Guitar Hero III + 1 Gitaar € 88 Guitar Hero III + 2 Gitaren € 88
WTF is een Gitar? nee grapje hoor. Maar ik kom maar niet voorbij dat nummer van Muse op Hard. Ik kom nog maar net langs die stukje dat heet Galopping Horses, maar dan komt er nog zon kut stuk /Mod Wijsneus - Melbuuln