[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ik heb dus ook dat ik niet online kan...:mad:

dus ik ga naar test connectoin, alles doet het behalve het xbox live zelf dat als ena onderste staat.
    ik klik dus op more info en zij zeggen dat ik moet chekken of al de voorafgaande tests wel lukten (ip en ics enzo). dus ik verder lezen. en dan lees ik dat ik moet kijken of mijn acount gegevens up to date zijn. dus ik ga naar acountmanegement., klik erop. en dan staat er dat ik ingelogd moet zijn om de opties te kunnen wijzigen.

heeft iemand enig iede hoe ik weer online kan

ps. xboxlive geeft problemen sinds ik mijn cache heb opgeschoond, k weet niet zeker of het hier aan ligt hoor.

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort maar ik stel hem toch:9.

Ik ben onlangs overgestapt van Tele2 naar UPC internet, dus van ADSL naar Kabel. Nu moet ik dus een router gaan kopen wil ik mijn xbox360, ps3 willen aansluiten op internet.

Nu heb ik al gekeken naar verschillende soorten routers maar ik zie zeg maar door de bomen het bos niet meer welke nu prijs/kwaliteitsverhouding goed zijn.

Ik moet er dus het volgende op kunnen aansluiten:

Xbox360 --> Kabel
    PS3 --> Draadloos
    Laptops --> Draadloos
    PC --> Kabel

Het liefst wel een router die makkelijk te installeren is.

Alvast bedankt

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben zeer tevreden over de routers van Linksys/Cisco !!!

Installeren is heel simpel.

De oude Linksys WRT54G is opgevolgd door de Linksy WRT54G2.
    De oude routers kon je herkenen aan de blauwe kleur , de nieuwe versie heeft een HoogGlans Zwarte behuizing.

4. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    OKe bedankt. ik ga zometeen toch richting alternate dus gelijk even kijken wat het is. Ik zie dat de prijs ook erg meevalt, 39 euro .

Is deze een beetje simpel in te stellen ??

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij @Home kon ik binnen 1 minuut via de UTP-kabel het i-net op.
    Bij UPC moet je volgens mij het mac-adres klonen , deze optie staat gewoon bij de basis instellingen van de router.

Het instellen van het draadloze gebeuren is ook een eitje.
    Voor alles heeft de Linksys een aparte menu gemaakt.
    Basis Wireless setting , Wireless Security , Wireless Mac Filter.

Ook voor het open zetten van de poorten is er een speciale menu aanwezig.

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de Linksys router gekocht die je bedoelde en hij doet het perfect !!\o/\o/.

Bedankt voor de goede tip :D

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb al meer dan 3 jaar een perfect werkende WRT54G in huis \o/
    Misschien morgen de nieuwe N-versie kopen , die kost bij de MM (Hengelo) deze week € 59,95

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Het rare was wel vanmiddag toen ik hem had aangesloten dat tie toen aangaf dat er helemaal geen internet verbinding was gevonden terwijl er toch echt 1tje is. Toen heb ik maar de PC opnieuw opgestart en toen deed tie het gewoon

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij @Home schakel ik eerst alles uit modem , router en pc.

Start eerst het modem als deze online is gaat de router pas aan.
    Als de router online is doe ik de pc pas aan.

Als het 1 keer werkt dan werkt het ook jaren zonder enige problemen.

Vrijdag morgen een N-router van Linksys gekocht , maar deze gaat zo weer terug.
    Heb met mijn laptop maar een verbinding van 64Mbps , zet de router handmatig een tand hoger (135Mbps) dan wordt de verbindigen van mijn overige apparaten ineens veel trager.
    Het opbouwen van een site bij mijn Apple duurt >10 sec :confused:
    Heb maar niet geprobeerd om online te gamen met de Xbox360 en PS3.

Het lijkt dat de router voor alle apparaten de zelfde snelheid wil gebruiken.
    Dus Server en laptop op 300Mbps en mijn andere appareten (Mac , Xbox360 , PS3 ) op 54Mbps is helemaal niet mogelijk.
    Had de N-router speciaal gekocht om HD-films te kunnen streamen van mijn server naar mijn laptop.
    Kan beter werken met een externe HDD.

10. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik heb mijn xbox 360 aangesloten met de usb van microsoft en alles doet het alleen moet ik nu nog die 1ne maand gratis, want ik wil eerst een maand proberen.
    ik heb een profil en al en men email adres enz enz ingevuld op de x box maar nu zit ik in een menu waar staat redeem code en eronder staat live silver 0.0euro daaronder staat live gold 1 maand 6.99 enz enz maar ik wil eerst die 1ne maand proberen dus wat moet ik nu doen?

bedankt
    groet arno

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De 1e maand Gold krijg je automatisch als je het account hebt aangemaakt.

12. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dus ik moet gwn uit dit menu van x box live kopen? want ik heb alles ingevuld van info en opeens kwam dit dus moet ik dit gewoon allemaal wegklikken en dan heb ik 1 maand gratis? of wat moet ik doen
    bedankt
    groet arno

ken iemand mij helpen misschien?
    want ik ben het nu het proberen maar hij doet het niet, helaas.
    ik was op opstartscherm van xbox helemaal naar links , daar staat iets met join x box live daar klikte ik op en toen vroeg die vanallerlei dingen dat heb ik ingevuld mar hij wil het nog niet doen want dan kom ik bij dat menu dat ik men creditcard moet invullen voor te kopen voor 1 maand of 3 of 1 jaar enz.
    hoop dat ik antwoord krijg op mijn vraag.
    hartelijk bedankt alvast
    mvg arno

/Mod Gebruik voortaan A.U.B. de EDIT knop - Melbuuln
    /Mod Je moet niet ongeduldig worden hoor

Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2008
  13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Is er geen mogelijkheid om Xbox Live Gold eerst te proberen?

Wanneer je een nieuwe Xbox 360 bezitter bent dan kun je altijd eerst gratis een maand Xbox Live Gold uitproberen. Deze gratis maand gaat in zodra je jouw profiel de eerste keer hebt ingesteld. Kies bij het activeren van Xbox Live gewoon voor een Silver abonnement, je zult dan een melding krijgen dat je recht hebt op een maand gratis Gold. Indien je voor een Gold abonnement kiest dan zal je gevraagd worden om je creditcard informatie in te voeren.

14. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox ongeveer 3 maanden en toen heb ik gewoon een profil aangemaakt zonder internet weet je wel die heten gewoon arno en daar staat een gamerscore bij enz, dus is mijn x box live nu afgelopen of moet ik gewoon op silver drukken en dan krijg ik die 1ne maand gold, en erna zou ik dus gewoon betaald kunnen verlengen neem ik aan.
    bedankt.

Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alleen met een nieuw account krijg je 1 maand gold .. dus je moet nu een gold abbo afsluiten .. als je met arno verder wilt :)

16. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is mijn vraag opnieuw in het nederlands zo ongeveer:

het is me gelukt om x box live gold 1 maand gratis te proberen, maar erna kwam een instelling iets met de tijd en iets met daylight saving update, en dat stond op on maar dat heb ik op off gezet, maar wat doet die als die op on staat en wat moet ik nu doen omdat ik het op off heb gezet? en kan je me aub erby zeggen waarvoor dat daylight update is?
    thnx

Laatst bewerkt: 7 sep 2008
  17. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey melbuuln help me even liever i.p.v wat zeuren over nieuw bericht, daar word niemand beter van, jij hebt al veel berichten beantwoord en al dus help me aub nu ook nog even lees dat hierboven dan even en antwoord me dan even aub
    en ik doe wel op edit klikke als dat makkelijker is

/Mod Door je postgedrag krijg je bij deze een waarschuwing. Als je niet weet hoe je 'normaal' moet posten raad ik je aan de [faq]FAQ[/faq] even door te lezen en eerst wat rond te neuzen op dit forum. Dit forum staat niet in dienst van jou maar is er voor iedereen :) ~ Kevf

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kan je de vragenlijst van de startpost invullen aub en edit is idd het beste.. ehm kan je je vraag in het nederlands stellen .. met punten en komma's ..? Ik snap de vraag namelijk niet :eek:

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Daylight savings = Zomer/Winter tijd.

Daylight On = Xbox360 wordt automatisch 1 uur vooruit en 1 uur achteruit gezet.
    Daylight Off = uit.

In Nederland gebruiken we dus Daylight On.

20. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohw dankjewel weet je toevallig hoe ik die weer naar on ken krijgen haha en op wat moet ik hem zetten dan berlijn of london of welke?
    is dit nu wel goed zo antwoorde want ik kon nu niet op edit drukken want ik snapte het even niet met dat edit enz haha.
    groet arno

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina