Kijken jullie ook zo uit naar deze titel? Ik heb het eerste deel tijdens de launch gemist. Wilde hem onlangs oppikken wegens de verlaagde prijs en nu blijkt deeltje twee binnen enkele maanden uit te komen. Weer lekker crossen door de modder! En zo te zien kan je motor ook nog eens in de fik vliegen: [GT]39684[/GT] De volgende keer ben ik er online ook bij. Van mij mag de release snel komen.
Klopt, dat zijn deze filmpjes. Ik ben niet zo'n splitscreen fan, maar ik moet zeggen dat dit er prima uit ziet: [GT]39686[/GT] Draait lekker soepel ook. EDIT: Zie je meteen een nieuwe feature... je kunt deze keer de crashes voor een gedeelte skippen!
Hmm... Ziet er wel heel erg uit als meer van 'tzelfde. Maargoed, deel 1 was best leuk (en moet ik nog steeds uitspelen trouwens). Misschien ooit eens oppikken als budgettitel.
Nee, ik ben niet zo naïef te denken dat het hele spel om wordt gegooid, maar ik ga niet de volle mep betalen voor een spel waar alleen wat andere racetracks in zitten. Zo'n grandioos spel vind ik het nou ook weer niet, gewoon een vermakelijke arcaderacer.
Tja, het ligt er natuurlijk net aan hoe leuk je deel 1 vond. Ik heb een aantal previews gelezen en vond het aantal veranderingen/aanvullingen t.o.v. deel 1 best goed. Het helpt ook dat ik deel 1 toendertijd niet heb gekocht, dus voor deel 2 ga ik zeker.