1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt je gamertag ook op een memory-unit zetten. Die heb je zo op de kop getikt voor een paar euro's hier op Xbazar.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Maar dan heb je nog steeds 2 games nodig toch 8)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Juist niet, want dan kan ik mijn gamertag meenemen naar de andere 360.
    Waar we dan beiden op kunnen inloggen.
    Waar je dus dan in splitscreen kan spelen.

    Gisteren dus toch maar de 360 op 60Hz gezet, maar ik merkt niet echt verschil.
    Behalve dat bij Geo Wars 2 en Rock Band me opviel dat het ene moment alles mooie felle kleuren had, en het andere moment alles wat doffer werd. (wat volgens mij niet aan de 60Hz instelling ligt)
    Welke kans is groter? Dat het aan de 360 ligt, dat het aan de HDMI kabel ligt, of dat het aan de TV ligt?
    Iets werkt iig niet goed.
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, kort maar krachtig. :+
    Heb ik dan een 'slechte' TV, of is dood aan het gaan?

    Waarom had ik deze problemen niet toen ik de PS3 met HDMI had aangesloten?
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    klinkt meer als een beeldinstelling op je tv.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Instellingen kun je veranderen, maar ik heb geen instelling gezien die dit laat gebeuren. :+
    Ik denk erover om toch maar eerst eens ergens een goedkope HDMI kabel op de kop te tikken. Zoals ik zei had ik dit probleem niet met de PS3; dus aan de TV kan het volgens mij niet liggen.

    --------------------------------------------------

    Om mensen te helpen die dit in de toekomst misschien ook hebben post ik ook even de 'oplossing' van dit probleem wat ik had:

    Ik heb de oplossing in onderstaande handleiding verwerkt:

    De inhoud van de vaste schijf van een bestaande Xbox 360 overdragen
    1. Schakel beide consoles uit en verwijder de vaste schijf van 120 GB uit de Xbox 360 Elite-console, zoals wordt beschreven in de the gebruikershandleiding bij de Xbox 360 (Volume 1).
    2. Sluit de vaste schijf van 20 GB aan op de Xbox 360 Elite-console oude console en ontkoppel vervolgens alle accessoires die op de controllerpoorten van de console zijn aangesloten.
    3. Sluit een controller aan en schakel deze in. Deze hebt u nodig tijdens de gegevensoverdracht.
    4. Sluit een uiteinde van de kabel voor gegevensoverdracht aan op de vaste schijf van 120 GB.
    5. Sluit het ander uiteinde van de kabel aan op de USB-poort aan de achterzijde van uw Xbox 360 Elite-console oude console.

      BELANGRIJK Zorg dat u de kabel voor de overdacht aansluit op de poort aan de achterzijde en niet op een poort aan de voorzijde van de console.
    6. [​IMG]
    7. Plaats de cd die bij de kit is geleverd en volg de instructies op het scherm.
    Als u de vaste schijf van 120 GB na de gegevensoverdracht wilt gebruiken, verwijdert u de vaste schijf van 20 GB uit de Elite-console en sluit u de vaste schijf van 120 GB aan, zoals wordt uitgelegd in de gebruikershandleiding bij de Xbox 360 (Volume 1). Sluit je de 120 GB HDD nu pas aan op de Elite

    Belangrijk

    De kabel voor de gegevensoverdracht kan slecht op één manier worden aangesloten op de vaste schijf van 120 GB. Forceer de aansluiting niet. Sluit de kabel aan zoals wordt weergegeven.
    [​IMG]


    Zoals je dus ziet kan je de Elite niet gebruiken voor die data migration. Dat moet je via je oude console doen.
     
  8. KingRockGoose

    KingRockGoose Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de data migration wel op de elite gedaan en gaat dus perfect (in mijn geval dan)
     
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey mannen even graag jullie mening. Aangezien de prijzen voor een 360 wel heel aantrekkelijk worden gaat mijn broertje ook een 360 halen. Echter twijfelt hij nog tussen de pro en de elite.

    Dus mijn vraag, is die elite nou echt die 50 euro meer waard? Ik bedoel wanneer gebruik je in hemelsnaam meer als 60 gig aan demo's en savegames? Is het beeld op HDMI echt beter als component?

    Alvast bedankt.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Binnenkort kan je ook spellen op je hardeschijf opslaan, heb je niet veel spellen dat heb je het niet echt nodig. HDMI beeld is mooier dan het beeld van de bijgeleverde componentkabel. ( het is een stuk scherper, maar je hebt wel een HD TV nodig)
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In principe kan je het toch aardig redden met 20GB (heb ik) of 60GB. Want ik zou dan bijvoorbeeld maar van 2 of 3 games die ik dan op dat moment veel speel op m'n harde schijf opslaan. En als ik het dan wel weer gehad heb met die game(s) kan je de game toch gewoon van je HDD afhalen? En dan weer de volgende game opslaan/verwijderen enzovoorts..
     
  12. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    lijkt me wel dat je je games gewoon van je hdd kan verwijderen. Anders zou er iets niet kloppen. De functie om games op je hdd te zetten mag van mij zsm Mogelijk komen. Hoop op eind september begin okt.
     
  13. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen ook 1 halen.. Ik ga naar de mediamarkt zodat ik alle verpakkingen langs kan om een te vinden met het lot nmr lager dan 0816 (benQ drive). Maar ik las iets dat de sticker van de verpakking van de elite is afgehaald? dan kunnen we dus niets meer lezen over de lotnmrs ?:confused:?
     
  14. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow dat is wel even goed dat je het zegt. In dit geval zou mijn broertje en ik dus gewoon samen met 1 game kunnen spelen als hij hem op zijn harde schijf knalt?

    Dat lijkt me sterk zeg, in dit geval kopen mensen games.....zet hem op de harde schijf...... en knallen hem op marktplaats. Dit lijkt me geen slimme zet van MS.

    We hebben allebij een HD-ready TV. Als het beeld dus beter is dan gaan hij gewoon voor de HDMI versie denk ik.

    Bedankt voor je reactie trouwens :b:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan een gedeelte van het spel erop zetten volgens mij dus niet helemaal. :)
     
  16. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom lager dan 0816? en wat is zo goed aan een benQ drive??

    ik ben een noob op dat gebied en wil het graag weten aangezien ik ook van plan ben om een elite binnen te halen...

    dan nog een antwoord op je vraag: boven op de xbox-verpakking is er een soort van opening waarin je alle nummers direct van de Xbox kan aflezen.... ik weet alleen niet hoe de nummers zijn opgebouwd, meestal is het een lange rij getallen waarbij volgens mij alleen de laatste 5 nummers van belang zijn... moet je ff googlen..
     
  17. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    zo werkt het natuurlijk niet, MS is wel slim mar niet dom. Je moet je disc in je drive hebben.
     
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Men moet nog wel de speldisk in de console doen zodat de console kan zien dat jij het spel ook echt bezit, anders word het spel niet gestart.
    Dit is om tegen te gaan wat jij in je post voorsteld.

    Het enige waar het voor dient is om slijtage van het loopwerk tegen te gaan en de console stiller te laten werken (dvd drive hoeft niet te draaien)

    En ik durf haast met zekerheid te stellen dat wanneer je de diskdrive opent nadat het spel is gestart de console uit zichtzelf weer terug gaat naar het dashboard.

    Jammer maar helaas.

    Edit: iemand was met een kortere uitleg eventjes een stuk sneller dan mij
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2008
  19. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje:

    Ik heb een elite gekocht en heb dus zo'n migration kit nodig. Volgens de xbox helpdesk gaat dat 15 werkdagen duren, ja daar heb ik natuurlijk geen zin in :p

    Dus:
    heeft er iemand in de buurt van Amsterdam zo'n kit voor me te leen?

    Alvast bedankt!
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Even een vraag die wellicht te makkelijk is, maar waarvan ik toch graag het antwoord wil weten. In de 60GB pro zitten tegenwoordig de vernieuwde processors als ik me niet vergis. Deze zijn een stuk stiller. Zijn de Elite's ook al voorzien van de verbeterde hardware? Of zijn de 60GB Pro's nu hardwarematig een stukje beter (op de 50% kleine HDD na)?
     

Deel Deze Pagina