Ik heb het gewoon gehad met dat scratchgeluidje en dan zien dat er krasjes op m'n disc zitten, vind de X360 voor de rest echt kickass, de PS3 vind ik wel leuker design hebben maarja je kijkt naar je scherm en niet naar het ding zelf.
Ik denk m'n 360 toch te houdne na deze reacties en maar hopen dat ik geen alst van krasjes meer heb, voor totnogtoe onverklaarbare reden heb ik bij elke 360 al last van krasjes gehad bij Fifa games, echt ik weet niet hoe dat komt.
Maar als alle andere games leuk blijven spelen zal i kdie Xdoos maar houden denk ik, ga ik morgen maar lekker bellen dat ze hun PS3 mogen houden ^^ verder onttrek ik me van de technische discussies die hier gevoerd worden ^^ ik speel alleen games voor de funfactor en daarom spreekt X360 me opdit moment meer aan, als ie van mankementjes gespaard zou geweest zijn zou ik nooit of te nimmer gedacht hebben een PS3 te kopen, afgezien van Ratchet en Clank zijn er geen exclusives waar ik helemaal leip van wordt.
En ligt het aan mij of is X360 een echte RPGconsole aan het worden? Dit juich ik zeker toe bij PS3 vond ik 2 pure RPGs so far en nog 5 in development, schrok wel toen ik bij X360 onlangs keek daarvoor nuja, ik laat jullie vrolijk verder debatteren en bedankt, deze kerel blijft bij Xbox 360 after all ^^
Laatst bewerkt: 7 sep 2008