MEEGAA lan Essen 26-28 sept.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door nielzzzz, 24 aug 2008.

  1. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Mods: Ik kon niet vinden waar dit moest dus als het verkeerd staat mag het wel naar de goede plek worden verplaatst.


    MEEGAA-LAN

    26 September begint de MEEGAA lan weer in Duitsland. De MEEGAA lan is de ideale plek om lan ervaring op te doen en eventueel wat prijzengeld mee te pakken. De hele Zaterdag kan je gamen, scrimmen, toernooi spelen of gewoon de stad in. Het evenement is in Duitsland maar vlak over de grens dus zeker de moeite waard om te gaan.

    Datum
    Het evenement begint op vrijdag avond 26 Sept. De inschrijving is open om 18:00. De Zaterdag erop kan je de hele dag gamen tot laat in de nacht. Zondag ochtend is de prijsuitreiking en kan je nog enkele games spelen voor de terugreis. Overnachting is een beetje simpel, gewoon op de grond dus als je meer comfort wil kan je mss beter een hotel boeken, anders matje mee en eventjes afzien tot je slaapt :p

    Games
    Er zijn erg veel games dit jaar waar je in kan meespelen. Halo3 FFA, 2v2 en 4v4, COD4 FFA, 2v2 en 4v4, Gears of War 1v1, 2v2 en 4v4, Unreal tournament 1v1, PES2008 1v1, 2v2, FIFA 2008 1v1, 2v2, Forza motorsport, Project gotham racing 4, GRID, Soul calibur, Virtua Fighter en Guitar Hero. Voor Guitar Hero is er een hele bioscoop zaal ingericht met super geluid.

    Prijzen
    De prijzen zijn redelijk. Het gaat meer om de ervaring dan om de prijzen maar er is zeker wat geld en goodies te verdienen. Er is mogelijkheid tot een extra prijzenpoel van 5000 euro als er Europese top teams komen. Dus als je teams weet, laat het ze weten en stuur mij een PM want dan kan ik doorgeven dat er pro teams komen. Kosten zijn 17 euro of 25 afhankelijk of je aan de deur of via de bank / PAYPAL betaald.

    Locatie
    Het toernooi is in Essen, vlak over de grens bij Keulen, het adres is Papestrasse 1 dus zoek het maar op op google maps. Het is in een jeugdecentrum in een grote zaal. Je kan er snacks krijgen, de stad in, er is een erg mooi mainstage en veel teams en tv’s.

    Wat moet je meenemen?
    Normaal moet je je xbox, game, controller, headset en tv meenemen maar je kan daar ook een monitor met kabel huren. Verder wat te eten is wel handig en een matje met slaapzak.

    Inschrijven
    Voor inschrijven ga je naar www.meegaa-lan.de, daar ga je naar anmelden, vink het vinkje, kies of je gaat betalen aan de deur of van tevoren via overschrijving. Zo simpel sta je ingeschreven. Je moet eerst wel een account aanmaken. Dit kan wat lastig zijn dus misschien moet je iemand vinden die het voor je kan doen in het Duits. Als dit problemen oplevert moet je mij een PMetje sturen met de volgende gegevens

    Naam:
    Gamertag:
    e-mail:
    Betalen via bank of aan de deur:
    Teamnaam:
    Welke spellen wil je meedoen:
    EDIT: En geboortedatum:

    Nu weet ik verder niet wat nog belangrijk is dus ik ga nu vod kijken. Zie jullie op de meegaa lan!

    P.S. Ik probeer dit ook te organiseren in Nederland maar heb echt veel moeite met het vinden van een locatie. Als je wilt helpen stuur me dan een PM met je mail of msn.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  2. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf nog nooit naar een lan-party geweest,
    maar het sprak me altijd al aan :).

    is het de bedoeling om de games ook zelf mee te nemen?

    inschrijving is open om 18.00,
    en hoelaat kan je vrijdag 26 sept aanwezig zijn?
     
  3. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook nog nooit echt een Lan party gehouden, maar het lijkt me wel vet.
    Zie het alleen niet zitten met aardig wat duitsers te gamen:+

    Weet ook niet hoe het precies in zijn werking gaat, maar misschien meld ik me wel aan.
    Woon in Gelderland, dus is niet ver voor mij.

    Is misschien handig om te vermelden of je er met OV kan komen etc?

    PS. check je pm even.
     
  4. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Ov is alleen heel nederland he, dus je zou met je ov tot de grens komen.
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    OV = Openbaar vervoer , dat hebben ze ook in het buitenland hoor :lol:
     
  6. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: laat maar hij zegt toch echt openbaar vervoer inderdaad.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  7. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh haha :p zo bedoelde hij het :p,

    nee ik dacht dat hij het over een OV-kaart had |:-
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet anders ook ff in de post dat het van 16-18 jaar is.
     
  9. SWG Sithlord

    SWG Sithlord Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag met mijn clan (Shockwave Gaming) mee willen doen, maar nog even twee dingen:
    - Onze members zijn 16, 17, 17 en 22 jaar oud geloof ik, is dat goed? Want ik lees hierboven dat het tot 18 is, waarom zou dat zo zijn?
    Volgens mij staat er namelijk dat je minstens 18 moet zijn, en als je tussen de 16 en 18 bent iets nodig hebt waarmee je bewijst dat je mee mag doen
    - ik kan geen account aanmaken op de site heb het ook een andere member laten proberen is er nog iets speciaals dat je moet doen?
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik had begrepen kan je alleen meedoen als je 16-18 jaar bent, kan best zijn dat dat niet klopt maar dan moet je maar even op de site kijken.
     
  11. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    als de leeftijd niet 16-18 is gaat VerteX Gaming bijna zeker meedoen aan cod4 gedeelte!:)
     
  12. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    De leeftijd is voor 16 jaar en ouder. Je kan vragen stellen op www.meegaa-lan.de en dan klik je links op board. Daar staat een forum voor nederlandse deelnemenrs. En er zijn nu al ongeveer 20 NL ers die zich hebben opgegeven dus wees niet bang dat je alleen tussen allemaal Duitsers zit.

    offtopic. Die locatie die ik zoek moet in de buurt van Utrecht liggen of een andere centrale plek in NL.
     
  13. SWG Sithlord

    SWG Sithlord Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehh misschien wizzard Enschede?
    Wordt ook fariko gedaan, misschien is het iets te klein voor je, moet je zelf maar eens kijken.
     
  14. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb al met hun overlegd maar de locatie is iets te klein en de mensen van WZZRD waren onduidelijk over prijs afspraken dus die onderhandelingen zijn doodgelopen. Wel bedankt voor het advies
     

Deel Deze Pagina