Mijn xbox 360 heeft ongv. een maandje geleden de RROD gehad, heb paar dagen later de MS service gebeld.
Ik had ze gezegd dat me xbox kapot was, hij moest het nr van de xbox etc weten, waarop hij het volgende zei, De xbox staat op een andere naam, toen zei ik ja dat klopt ook van een vriend overgekocht. Toen heeft hij alle persoonlijke informatie veranderd, Nu staat de xbox 360 dus op mijn naam, Na het hele gesprek vertelde hij mij dat ik geen garantie meer had omdat ik de 2e gebruiker was, dat ging me 80 euro kosten voor de reparatie, Ik heb me xbox 360 ondertussen nog niet laten maken, Ik denk dat ik volgende week toch maar eens een belletje ga maken om een afspraak te maken. Maar ik vroeg me af, is het eigenlijk niet belachelijk dat de garantie vervalt? garantie is garantie right? Die xbox moet toch gewoon werken. Zou het kunnen helpen als ik mezelf eventjes een beetje boos maak over de telefoon en zeg dat ik het belachelijk vind dat de xbox 360 het niet meer doet en dat ik nu voor de kosten om moet draaien en ik zeg dat dat ding gewoon moet doen waar die voor gemaakt is. Of kan ik me beter niet verzetten en gewoon die 80 euro betalen?
En hoelang gaat die reparatie +/- duren, Ik heb een keer eerder een xbox 360 gehad, die toen kapot is gegaan toen was hij binnen 4 dagen terug. Maar die heb ik ooit LAAAANG geleden verkocht. Maar kan de reparatie wat dat betreft veel verschillen? Kwa levertijd.
Mvg
[/QUOTE
Je moet je xbox naar je vriend brengen en je vriend laten bellen, hij is de 1e eigenaar. En als je vriend ver weg woont kun je beter vragen of hij zijn adres wilt veranderen in dat van jou en dan op zijn naam laten repareren.
En weet je zeker dat het 80euro is bij mij wilden ze een keer dat ik 90euro moest betalen terwijl hij net 4maanden terug was van RROD(4maanden terug nieuwe gekregen)
Later belde ik nog 1keer en toen was het wel gratis.
Klik om te vergroten...