die vrouw die weg ging had zich helemaal voorbereid, echt prachtig. Ligt ze er na 3 dagen uit Chineese meisje mag er ook uit, veel te irritant.
Die truttebol is constant aan het woord... zwaar irritant. vond het voor de rest niet echt een speciale aflevering. wel lullig van die bijl lol
Tjah, ik weet het niet... Volgens mij zijn ze een beetje op het pad dat ze niets interessants meer kunnen verzinnen. Dat van die kettingen vond ik op zich nog wel een leuke vernieuwing, maar dit duurde ERG kort. Voor de rest lijkt het een standaard Expeditie te worden. Tot zover boeit het me dan ook nog niet echt.
Boeit me ook nog niet echt veel, jammer. Vanaf dat seizoen met Olga enzo vond ik het slecht worden. Opzich vond ik dat seizoen nog erg goed, tot dat Lenny die Ernesto ofzo eruit stemde zodat hij meer kans had op de winst en dat uiteindelijk dat dooie wijf van een Olga won. Toen kwam dat seizoen met al die oude mensen die ik dan juist erg sterk vond. Maarja, en toen kwam die 100 mensen Expeditie en die vond ik niet goed. Kwa dit seizoen heb ik nog niks bijzonders gezien, ik zie geen persoon waar ik van denk 'he die komt ver' en dan elke keer die stukjes die verder in de tijd gaan en dat ongelofelijke vervelende kind dat steeds aan het woord is.. nee. :{
DAT MET LENNY, DIE KEREL WON ALLES! DAT SEIZOEN OOOOWNDEEE! Of t seizoen daarvoor, de strijd der titanen, GENIAAL! Die Mick OWNDE ZO HARD!
ik vond jaren geleden zo belg met zo baard en lang haar wel grappig. hij had altijd ruzie kon supergoed survivalen en zat uiteindelijk in de finale
Dubbelpost! Weer niet echt boeiend, geen een van de kampen springt eruit als echte Robinson. Lijkt wel of het langzamerhand gewoon een vakantie is met weinig eten. Jammer ook dat er nu nog maar een proef is, vroeger altijd twee. Ook elke keer die stukjes in de toekomst, doe maar niet. Op het einde zie je die Yin (Ken der naam niet, dat wijf dat die 2 gasten aan het uitmelken is. ) gewoon rustig staan douchen, weet je meteen welke kamp de proef heeft gewonnen.
Ik kan me er ook niet meer zo aan zetten om ER te kijken. Ik kijk al vanaf seizoen 1 (of was het 2?). Ik denk dat de sleur er een beetje in begint te komen. Beter hadden ze dit jaar overgeslagen. Vorig jaar ook al niet zo vaak gekeken, maar dat kwam door die vreselijke opzet. 100 man... *gaap...* Dan doe ik liever nog even een extra potje Halo.
Ik de reclame was mythbuster er. Vond dat eigenlijk een stuk leuker. En je had ook nog Moto GP. Het is omdat er meer mensen ER wilde zien anders had ik het allang weggedaan. Het is echt saai, geen ruzies, geen problemen enoz
Vond er weer geen ruk aan.. en ik word knettergek van die chinees die CONSTANT aan het woord is. Ik zit volgende week zondag ergens anders tv te kijken. Ik vond die vorige seizoenen wel droog omdat er altijd een of andere weirdo tussenzat douwe de zeeman en die belg met die baard die constant zei : T' is een spel en ondertussen speelde die zo vuil als wat
Het zijn stuk voor stuk saaie lullen die nu spelen. Doe eens wat, het hoogtepunt van deze drie afleveringen was dat die gozer zijn bijl verloren was. Nou nou.
Douwe was held, die had geen familie maar een stamcafe, mocht ie 2 minuten bellen. belde hij het cafe op iedereen hield van die kerel!