@ Willem-P: Wanneer je op je Xbox 360 geen HDMI aansluiting hebt zitten is dat in principe geen probleem. Je zult (als je op 1080P wilt gamen) je keus van je tv wel een beetje moeten aanpassen. Zoals ik al zei kan niet elke tv 1080P ontvangen over de component aansluiting. De Panasonic 42PZ8 waar ik het al over had kan alleen 1080i ontvangen over component (voor het verschil tussen 1080i en 1080P verwijs ik je even door naar de openingspost). Dit heb ik alvast even voor je nagekeken in de handleiding. Ik heb ook even gekeken naar de goedkoopste full hd sony op 40 inch van de nieuwste serie (de 4000 serie, de KDL40-U4000) en deze kan wel 1080P aan over component. Zover ik weet kan elke Samsung Full HD LCD dit ook. Mocht je nog andere tv's op het oog hebben is dit dus even iets om op te letten.
Edit: De component aansluiting bestaat uit 3 aansluitingen voor beeld en 2 voor geluid: als het goed is hangt er een bosje met 3 stekkertjes aan jouw beeldaansluiting, de kleuren van deze 3 aansluitingen zijn rood, groen en blauw. Vervolgens heb je de witte en rode (die 2 die je afgezien van de gele nu ook gebruikt) nodig voor het geluid.
Laatst bewerkt: 7 sep 2008