Mercenaries 2: World in Flames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    johh... sommige van die sufkutte plegen zelfmoord ofzo, naja ze pleuren van een bepaalde hoogte *plop* dood! Ben ik ff blij dat die achievements me gestolen kunnen worden :D

Zit nu in Caracas en geloof dat nu echt de big guns komen 8) Kikke spel!

Alleen die opdrachten met pistool of sniper... zit op level 2 en kan er met mijn petje niet bij hoe ik in godesnaam level 3 zou moeten halen =(

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik snap die opdrachten van die helikopter piloot trouwens niet, had het geprobeerd. Zo'n heli gepakt en dat rode doosje opgetild, 5 meter omhoog en laten vallen maar dat is niet wat ik moet doen volgens mij he. :+

3. metalslave

metalslave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is niet echt wat je moet doen :D Je moet die containers dat je aan de kant ziet liggen op elkaar stapelen en dan dat rood doosje erop zetten. Als je het even doet kun je dat op 2 minuten doen en bij level 3 kun je 5 miljoen per keer verdienen, zo verdien ik rap mijn geld en kan ik veel nukes kopen}:]

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Heb je de game dan al uitgespeeld? :eek:

Trouwens, iemand zin om vanavond even co-op te testen?

5. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen? hoe kun je een jet-fighter pilot recruiteren? anders kan ik geen bommen gooien

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Komt van zelf, je moet missies spelen! ;)

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Die missies zijn best klote. Ik zit nu bij die PLAV missie waar je die gebouwen moet destroyen. Overal rijden tanks etc, maar ik kan ze op de een of andere manier niet hijacken :confused:

8. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    dan moet je eerst de gunner die erop zit doodschieten, dan kun je hem hijacken :)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Aah, vandaar. Het begon me al te frusteren dat het maar niet lukte. :+

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik had dat in het begin ook. Nu weet ik ook wat ik moet doen; want het is wel handig om te weten wanneer je iets wel kunt en wanneer niet.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit nu op 60% en ben nu bezig met missies voor de Pirates, Chinezen en Allies en ik ben nu wel goed ingeburgerd in het spel. Snap nu goed hoe alles gaat en hoe je dingen het beste kan doen enzovoorts.. Gewoon een erg gaaf spel waarin je veel fun kan maken en gewoon wat kan chillen terwijl je een Nuke op een aantal gebouwen/headquarter gooit. _O_
    Wat me wel opvalt is hoe achterlijk de A.I eigenlijk wel niet is... gewoon om van te huilen soms. :mad:
    Die huisjes met die RPG gasten binnenin vind ik ook maar raar. WTF zeg. :9

Weet iemand misschien hoe de gamerpictures van deze game eruit zien?

Laatst bewerkt: 7 sep 2008
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die RPG gasten zijn echt een ramp. Gewoon ff een artillerie strike erop en klaar. Ja, ik had er ook erge last van met die missie aan het water. Zitten ze alle 6/8 vast in het raam. ;):eek:

13. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, als je de achievement wil dat je alle landing zones geunlocked hebt dan moet je dat voor de laatste (hoofd)missie van het spel doen. Anders kun je die niet meer halen.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag de game gehaald, broer een exemplaar en ik ook. Dikke fun in co-op. Jammer van de popup die er genoeg is, en dat de autos nogal vreemd rijden. Maar verder geweldig dat je echt vrijwel alles kan mollen. Maar ik heb wat vraagjes...

1-In het main menu bij unlockables zie ik iets over costumes staan...hoe krijg ik die codes ervoor?

2-Ik ben door mn C4 en granaten heen...en ik wil alleen maar shit opblazen, gewoon voor de fun. Waar vind ik echter die granaten en C4? Ik kan geen enkele supply box bij de mansion vinden.

3-In een missie heb ik een artillery strike pickup gevonden...chopper heengestuurd en laten ophalen. Maar hoe gebruik ik die artillery strike nou dan? Ik heb alleen maar 'transit' tussen het Dpad lijstje.

15. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    1 - weet ik niet:confused:

2 - Bij Petroleum depot kan je C4 supply drop kopen voor weinig (40 K) Granaten laten de npc vanzelf vallen als je ze schiet of slaat.

3 - Druk op "back" rechtertrigger naar Stockpile en dan artillery (of een andere) kiezen en equippen. Nu terug naar de game, druk op boven/onder op vierpuntstoets en voila je kan je artillery gebruiken.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Die Costumscode kreeg je oa' bij Gamestop in Amerika. Voor Matthias had je dan een zwarte pak, en een zwarte hoed, Chris een korte broek en een hawai blouse en voor Jennifer een zwart latex pakje.

17. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien via de EA code achterop de handleiding, ik ga het ff checken

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Jezus, wat is dit voor een buttonbash game. Ben nu bezig voor die Amerikanen en moet iets op dat eiland rechts boven opblazen en ben bezig om een tank over te nemen. Tering, je moet echt dodelijk veel en snel op A drukken. Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt in een game. Zelfs dodelijk rammen op mijn A button met mijn wijsvinger terwijl de controller op tafel ligt is niet haalbaar.

Buttonbash crap =(

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga me wel even registreren op dat adres, wil wel ff weten wat die cheatcode of hint is :p

Nou het moet niet veel gekker worden....Mercs2 staat niet eens in dat lijstje van games waar je cheats of hints voor kan krijgen...wtf.Waarom zetten ze dat achterop de manual dan........

Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  20. metalslave

metalslave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, kheb de game uitgespeeld, maar ik kan me nog altijd heel hard amuseren:)zelfs meer dan voor de game uit was\o/ Die kernbom is gewoon zalig en de HVT, zij missies bij de facties en destroy targets moet ik nog allemaal doen dus ik kan nog zeker een 10 tal uur verder.:)

Deel Deze Pagina