sinds een paar dagen heb ik af en toe idd ook last van zeer erge lag. Daarvoor toen ik de eerste 2 league games speelde had ik nergens last van. heb daarna helemaal niets aan mn internet verbinding gedaan. Word soms zo gek v/d lag.. dan druk je op A om de bal te snappen, alleen dat werkt dan niet, dan druk ik nog een keer op A. dan snapt ie ineens en gooit ie direct naar de A WR wat meestal een slot WR is. is me nu al 5 keer overkomen dat ik daardoor een INT gooide
hehe ja vanwege de lag had ik toen maarop save gespeeld hehe en dus gewoon scramblen. Ik hou er normaal niet echt van maar soms heb je geen keus Het is inderdaad makkelijk om te verdedigen vandaar dat ik er ook niet van hou.
nee dat zou ik niet doen. je moet natuurlijk wel genoeg coverage overlaten omdat je CB's weg zijn. Je moet gewoon als Dline spelen dan en dan moet je inside presure geven, de QB naar buiten drijven.. en dan doet ie dat, schiet er ineens een CB zn scherm binnen.
Net terecht van Infinnity verloren, 17-14. Tegen jou was voor mij de eerste x dat ik lagg had, niet normaal meer, gebruik je een 56k modem? Good game verder
Zojuist 17-14 van Jeast gewonnen, hoewel het toch een van mijn mindere wedstrijden was. Overigens had ik ook last van lag, maar dat ligt zeker weten niet aan mijn kant. Ik zit hier met fatsoenlijk internet (5Mb/1Mb) en vrienden hebben nooit last van lag wanneer ze tegen mij spelen. Oja, sorry voor al die HB/FB-dive's op mijn laatste drive.
gister mijn 1e wedstrijd gespeeld tegen jeast.... ik had geen schijn van kans.. vooral zijn TE en RB waren niet te stoppen... ik heb nog veel te leren, maar moest ook ff wennen aan de browns (geen westbrook hé!)... verder alles top, ik kijk uit naar de volgende wedstrijd...
Tom Brady is out for the season met een torn ACL. http://blogs.nfl.com/2008/09/07/brady-injured-for-patriots/
deed een vreugde dansje toen ik gister de patriot updat zag @ nasn\o/ hopelijk worden de pats nu ook minder online gebruikt.. al die mietjes die niets kunnen gaat maar met de pats spelen omdat ze een 99 rating hebben... blegh!!
Sneu.. Bow wow scheen de helft van de tijd de WR-direct snap glitch te gebruiken.. om vervolgens alsnog te verliezen.
Vinden mensen het hier ook (net als ik) erg jammer dat de NCAA serie hier niet te krijgen is (alleen in de US en nog region protected ook)? Ook NCAA is dit jaar erg goed.
absoluut... heb ncaa 07 op de gewone xbox helemaal plat gespeeld. Heb meerdere malen bij de lokale gamewinkel gevraagd hoe en wat maar voor de 360 is hij alleen in de US in ntsc te krijgen. wel zei hij dat hij ze voor me kon bestellen voor de ps3, alleen daar heb ik niets aan
Ja dat klopt ja. EA Sports heeft de leuke neiging om alles van de 360 region protected te maken, zo ongeveer. Dus NCAA of baseball spellen wat dat betreft zijn alleen in de USA te kopen. Zou niet zo'n probleem zijn, want je hebt goede shops waarvandaan je kan importeren, maar helaas, region protected. Ik zat echt op NCAA Football '09 te wachten.
uit het nhl '09 thread(gaan hier maar verder gezien het over football gaat): Ik vind ESPN NFL 2k5 nog bij ver de beste football game ooit. het heeft madden 4 jaar geduurt voordat ze eindelijk een beetje moves kregen die er realistisch uitzien(denk aan jukes/gang tackels etc) die in 2k5 zat, een game die in 2004 uit is gekomen. het game commentaar in madden is ook al jaren lang hetzelfde, en op elke situatie zijn maar 2/3 verschillende reacties mogelijk, waar ik in 2k5 na 4 jaar en al 500+ games nog steeds nieuwe opmerkingen tegenkom.