Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn Gold account loop 18 september af. :eek:
    Snel een nieuwe kopen dus! Kan niet wachten op de 25e.

    :D
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had graag ook een extra gezien van downloaden van films in Europa, maar die andere extra zijn niet verkeerd.
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt veelbelovend:)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop echt zo dat Fahrenheit er tussen zit :)
     
  5. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt een beetje als broodje aap al die titels in een dergelijk event aan te kondigen.

    Ik geloof er niet zo in.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    6? Heb er maar plaatst voor 1, maximum 2 :'-( (NG Black staat nu op m'n HDD en heb nog maar 5GB over).
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    25 september die ik ook in de wandelgangen heb gehoord (van de rest .. tja lijkt me sterk) .... Op de TGS (oktober) wilt men 2009 presenteren.... September release is dus ook voor de release van Home
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lekker duidelijk geformuleerd ;) Wat je bedoelt te zeggen is dat 25 sept ook de datum is die jij hebt gehoord, je niet geloof in de extraatjes en dat 25 sept netjes voor Home aan is, zoals ook de bedoeling was. Toch?

    Ben dan trouwens erg benieuwd naar de TGS. Wanneer is die?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe ... Ik had de text geschreven met mijn PDA. Vandaar de onduidelijkheid ;)

    9 oktober t/m 12 oktober (vermoedelijk wordt dan ook de datum van Home bekend gemaakt)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zal dan weer een lekkere klap in het gezich van Sony zijn. Sowieso wordt Home nog eerst omgezet in een publieke beta 8)
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Halo 1 gratis? :eek: Must have :D
     
  12. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen voor Gold leden zie ik.

    Misschien is het dan wel even interessant om tijdelijk 3 maanden gold te nemen ;)
    hoe groot zouden die 6 xbox originals zijn qua formaat? (heb maar 20gb)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Verschilt per spel, maar ik geloof dat veel xbox spellen tussen de 1,5 en 3gig liggen.
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Word je gelijk weer bijna verplicht grotere HDD te kopen:mad: Ze zouden flinke korting moeten geven als je al een HDD hebt gekocht! Vuile naaiers:mad:
     
  15. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoogstwaarschijnlijk is er een deel van waar en een deel niet, het klinkt namelijk te mooi om allemaal waar te zijn maar sommige dingen zijn ook vrij logisch. Hier is het complete gerucht: http://www.vgchartz.com/forum/thread.php?id=39802

    Nutshell:

    - 25 September 7 PM EST: 5 hour countdown voor een Xbox 360 relaunch met nieuw dashboard. G4 Television zou dit moeten verslaan en je kan het via Live streamen/downloaden.

    - Nieuwe features: Sirius Satellite Radio. Betaalde (MS points) radio, eerste week zou gratis zijn. Accessible ingame. Weet niet of dit ook voor Europa opgaat.
    - Music Store. Betaalde muziek, enkele nummers gratis (gamemuziek, volgens de geruchten).
    - Onbekende 'mad lib', schijnt met 'picture in picture' te maken te hebben.

    - Nieuwe demo's, nieuwe DLC voor ME, Portal en gratis mappack Halo 3. Ook preview GTA IV DLC.

    - Bekendmaking van 12 Exclusives. Er wordt gespeculeerd over Assassins Creed 2, Mass Effect 2, nieuwe Conker titel, nieuwe Rare shooter franchise, twee nieuwe Halo titels. Enige wat hier naar voren bij gebracht zijn 'codewoorden': Apricot, Burden, Conker, Dramatis, Error, Fender, Gargoyle, Hiroshima, Ignorance, Jeremiah, Kyoto, London.

    - 6 Xbox Originals zullen gratis worden, waarvan er al 3 online staan en de andere 3 er nog bij moeten komen. Gerucht gaat dat Halo hier sowieso bij zit, dat het alleen voor Live Gold members geld die al langer (?) gebruik maken van de service.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit. Alleen radio die je moet betalen vind ik stom. Maar als ze Assassins Creed 2 exclusief hebben zou het wel een harde steek zijn voor de ps3 bezitters. En Mass Effect 2 ook exclusief zou ook top zijn. Nu nog een FF titel.
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg netjes :)

    Ik hoop dat er wat leuke titels tussenzitten voor de Xbox Live Originals. Wel jammer dat ik maar 20 GB geheugen heb, maargoed. Dan maar geen video's downloaden :D
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tja zo gaat dat een beetje. De trend verschuift naar downloaden ipv kopen en daar hoort meer opslagcapaciteit bij. Als je je best doet op ebay heb je voor 80 incl 1tje van 120 gig.
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik ga ook maar eens kijken naar een 120 Gig HDD. Niet alles past natuurlijk op zo'n 20 Gig ding 8)
     
  20. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het voor jou nou uit of een spel exclusief is? Dat is eigenlijk alleen voor de Fabrikanten interessant en de bezitters van een concurrerende console.

    Ligt het aan mij of vind ik nu nergens losse HDD's? (op consoleshop, vergelijk.nl enz)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina