[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Eventueel mag je als je weer op hoog niveau speelt, doubles met mij spelen :+
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die tussen de rank 20-40 is en doubles met mij wilt spelen? (Ik ben 30)
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60


    Prachtig filmpje over omgeving in Halo 3, en dan zijn er mensen die Halo 3 lelijk vinden :confused: . Btw als je naar het filmpje zelf toegaat staat in de omschrijving ook een betere versie.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap echt dat Skill system niet bij Halo 3. Gister met vriend van me 6 potjes gespeeld in team doubles, alle 6 gewonnen. Hij begon op 18 en ik op 22, hij eindige de op 28 en ik op 23 :cool:. Snap dat echt niet, hij had dan wel beter K/D, maar het was king of the hill 3x en was deel van onze tactiek dat ik erin zou blijven staan. En hij dan van een afstand met een BR de hill clean hield terwijl ik erin stond met een power weapon. Ik had overigens wel het potje daarvoor verloren, én ik eindigde overigens wel elke keer in de positieve K/D ratio.
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel zo, maar in lone wolves speel je nog voor jezelf maar als je voor het team gaat spelen ( vooral mlg dus ) kan je wel gedag zeggen tegen je k/d ratio, van mij ook sinds mlg van 2,1 naar 1,6 gegaan:+
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik wel, maar pas op! ik ben extreem goed en je kan dus zomaar lvl 50 worden!!

    ik ben level 41 in team doubles, add me maar! viktortje007

    Halo 3 is wel een mooie game, maar het werd vooral bekritiseerd omdat een concurrent (Gears of War 1) stukken mooier was, wat ook wel zo is.
    maar toch, dit is 1 van de beste multiplayer games ooit, daar gaat het mij om.

    do not worry much my friend, there will be a new ranking system soon enough!
     
  8. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    grr volgens hcs ben ik de 2na grootste social assasinator van nederland en dat terwijl ik al 5 weken niet heb gespeelt, maar vrees niet binnekort ben ik weer veel actief:p
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat je oude rank eigenlijk verloren? Als je nu Brigadier bent, krijg je dan na het nieuwe rankingsysteem nog de mogelijkheid om daar een General van te maken?
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Worden dan al je matches gereset? zou wel nice zijn eigenlijk. Mijn K/D is echt niet representatief en om van te janken :+
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb je toegevoegd :)
     
  12. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeheee, je krijg gewoon ook ranks voor alle verschillende playlists. Dus in MLG kan je een general worden, in TS brigadier en dat soort shit. Je overall rank, dus de rank die je nu hebt. Blijft gewoon, je kan daarmee nog steeds upranken en uiteindelijk general worden.

    Er wordt ook niets gereset.
     
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk wel want je exp word ook gereset en van dat exp vind ik eigenlijk alleen maar jammer, had er meer dan 2100 exp gespaard en nu hoor je dan dat 't word gereset.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  14. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Je exp wordt niet gereset! :eek:

    Hier staat het uitgelegd.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    je blijft Brigadier maar volgens mij begin je wel onderaan de ladder, daarom ook die vage achievement van lieuthenant uns ofzo..

    zoiets had ik gehoord, het gaat dan puur om de exp points en niet om de highest skill, ik denk dat je K/D blijft staan trouwens:+

    nice, ben straks onloine
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Je blijft Brigadier maar begint onderaan de ladder8)? Je overall blijft blijkbaar wel gewoon Brigadier, maar je specifieke ranks voor verschillende playlists beginnen gewoon bij recruit.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zulke grappen heb ik ook wel eens. Word ik 3x 2e, krijg ik er geen skill bij. Word ik 1x 4e met een positief k:d en ben ik een skill kwijt :/.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Voor zover ik weet heeft de k/d spread niks met het ranken te maken.
    Het Halo 3 rank systeem maakt gebruik van het Trueskill systeem, en er is een thread op Bungie die het uitstekend uitlegt.

    Trueskill
     
  19. Goldex

    Goldex Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat artikel al eens vertaald (link). Het werkt erg duidelijk. :)
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :thumbs:

    Al vind ik het wel kut 8) give hogere skill bij Team Doubles, want het is echt te simpel tenzij je tegen beetje goeie mensen met 2de account of met 40-45 skill ergens anders in speelt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina