Hey, Ik heb laatst Battlefield Bad Company aangeschaft, toen ik hem aan het spelen was had ik met mijn domme kop de tv kast verschoven (klein kastje) waarna de Xbox 360 rare geluiden maakte. Na verdere inspectie blijkt dus dat er nu een hele ronde kras in mijn BF:BC zit. Hij start wel op maar net wanneer je een kit kiest in multiplayer zeg ie Disc Unreadable. Ik heb geen bonnetje meer en ik weet dat het mijn eigen stomme fout is maar als er een kans is dat ik hem nog bij EA of Xbox360 of weetikveelwat kan inruilen voor enventueel een deel van de volle prijs dan zou ik dat heel leuk vinden.. Dus.. kan dat? Alvast bedankt
o.0 weet je zeker dat je een diepe ronde kras kan verwijderen met polijsten? Is het zo dat de hele CD de data bevat en niet alleen het laagje waar nu de kras op zit? Dat als je alles weghaalt tot de diepte van de kras dat je gewoon weer een normaal spel hebt?
heb je een vriend die het spel ook heeft? zoja ga je bij hem gamen en verwissel je stiekem de cd ... tog maar polijsten als dat lukt
Ja, ze halen er een laag af, dan doet ie het weer prima als het goed is. Zelf ook een keer meegemaakt met NFS MW.
Haha, inderdaad. Zo iemand zeker niet Maargoed, had mijn FIFA 07 destijds voor de PS2 gepolijst. Werkte gewoon uitstekend daarna
Off... Je belt microsoft dat je Xbox zomaar ineens een kras heeft gemaakt in je spel, en ga je een nieuwe eisen.. Het leven kan soms zo makkelijk zijn..
of je smeert hem in met tandpasta en poetst hem daarna licht dit heeft het zelfde effect als polijsten. haalt niet alle krassen eruit maar het spel werkt meestal wel weer natuurlijk wel met een watje insmeren
Of je loopt naar buiten, gooit 'm op de stoep, gaat erop staan en veegt even met de dvd de stoep schoon. Oja, en dan MS bellen dat ie 't niet meer doet Doe maar polijsten
Hahahahahahaha Wat een prachtige suggestie..... Maar microsoft bellen is toch nog niet zon slecht idee?
tandpasta is geen slechte oplossing .. je polijst dan namelijk de dvd .. Micorsoft bellen heeft alleen zin als het om een MS game gaat.. anders moet je de uitgever bellen (zie boekje)
nog nooit geprobeerd zeker je haalt de krassen er toch echt mee uit werkte bij mij ook kreeg een beschadigt spel binnen dat geen eens meer wou opstarten zo beschadigt ingesmeert met tandpasta en nou speel ik het spel weer zonder problemen kreeg de tip van Lethal AK47
GG ik ben natuurlijk supergeweldig in het typen van lange zinnen al is deze dan weer niet zo lang maar heeft die gast nou ondertussen al iets met zijn kapotte spel gedaan...