Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vrees dat mijn zegeltjes in de xbox ook niet helemaal meer intact zijn.
    Dat is een probleem als i Microsoft bel neem ik aan?
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je garantiezegel? Dan heb je inderdaad een probleem, ja ;)
     
  3. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, vrij vervelend.

    Nieuwe Xbox maar kopen dan misschien (wat een troep is het eigenlijk, als ik zo lees hoe vaak het bij mensen kapot gaat)
     
  4. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, nog een laatste vraagje: (onderhand ook al geen beeld meer als ik hem aanzet...)

    Ik gebruik mijn pc scherm ook als game-scherm, omdat dat HD is in tegenstelling tot mijn TV. Ik wissel dus tussen de matches door vaak terwijl de pc en xbox nog draaien met het stekkertje (dan kijk ik even op er nog wat op mijn pc is gebeurd. downloads/msn/fora je kent het wel)
    Zou dat schadelijk zijn voor de grafische kaart? Of zou het gewoon een beetje random zijn dat hij kapot is gegaan?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lijkt me niet, er zijn genoeg mensen waarvan hun grafische kaart kapot gaat. Heb dat zelf ook gehad, zonder ooit te switchen tussen tv's.
     
  6. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, ok, dan hoef ik bij een nieuwe xbox ook geen nieuwe tv te kopen \o/
     
  7. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar weer een rondje xbox360 opsutern :mad: ben er echt pissed om en wens bij deze de medewerker van MS die me morgen zal moeten ontvangen alvast veel succes ,heb een oude xbox teruggehad met een BenQ drive 4 maanden terug, er zate nal overal zwrte plekjes en krassen op de witte case maar zelfs de BenQ drive gaf het op vandaag, krassen weer over een nieuwe game, ik ga morgen een Elite eisen, en als ze dat weigeren lijkt de vraag voor een compleet nieuwe xbox tenminste niet zo hoog. ik hou jullie up to date, overigens box 4 dan die m'n spellen shredde :mad: !!
     
  8. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 heeft ongv. een maandje geleden de RROD gehad, heb paar dagen later de MS service gebeld.
    Ik had ze gezegd dat me xbox kapot was, hij moest het nr van de xbox etc weten, waarop hij het volgende zei, De xbox staat op een andere naam, toen zei ik ja dat klopt ook van een vriend overgekocht. Toen heeft hij alle persoonlijke informatie veranderd, Nu staat de xbox 360 dus op mijn naam, Na het hele gesprek vertelde hij mij dat ik geen garantie meer had omdat ik de 2e gebruiker was, dat ging me 80 euro kosten voor de reparatie, Ik heb me xbox 360 ondertussen nog niet laten maken, Ik denk dat ik volgende week toch maar eens een belletje ga maken om een afspraak te maken. Maar ik vroeg me af, is het eigenlijk niet belachelijk dat de garantie vervalt? garantie is garantie right? Die xbox moet toch gewoon werken. Zou het kunnen helpen als ik mezelf eventjes een beetje boos maak over de telefoon en zeg dat ik het belachelijk vind dat de xbox 360 het niet meer doet en dat ik nu voor de kosten om moet draaien en ik zeg dat dat ding gewoon moet doen waar die voor gemaakt is. Of kan ik me beter niet verzetten en gewoon die 80 euro betalen?
    En hoelang gaat die reparatie +/- duren, Ik heb een keer eerder een xbox 360 gehad, die toen kapot is gegaan toen was hij binnen 4 dagen terug. Maar die heb ik ooit LAAAANG geleden verkocht. Maar kan de reparatie wat dat betreft veel verschillen? Kwa levertijd.

    Mvg ;)
     
  9. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik begin het intellectueel niveau bij MS stevig in vraag te stellen :confused: .
    Ik: zou het echt niet mogelijk zijn om op z'n minst een nieuwe 360 te krijgen aangezien dit kutding al 3 maal in reparatie is gegaan?
    Hij: ow ja das mogelijk hoor
    Ik: een nieuwe toch?
    Hij: ja hoor. ik ga even het bonnetje maken.
    ..........
    Hij: Ok Giovanni, je bonnetje is gemaakt en dan sturen we je een gereviseerde Xbox op
    Ik: hoezo het was toch een nieuw exemplaar
    Hij: ja een gereviseerd nieuw model, dat zijn nieuwe boxen vanbinnen maar kunnen al gebruikt zijn
    Ik: *wurgt zich met z'n snoer vanwege het IQ van de medewerker*
    Hij: Goeiedag nog verder *begint weer lijm te snuiven*
    :mad: nu maar hopen dat die gereviseerde box het langer dan 3 maanden uithoud, zou een persoonlijk record wezen
     
  10. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd regelmatig dat bij Mass Effect het detail van het beeld langzaam wordt opgebouwd. (als ik bijv. een hoopje stenen tegenkom is het eerst een grijs vlak, daarna wordt het steeds gedetailleerder) Een paar weken geleden was dit niet zo, maar sinds een week duurt het dus even voor het beeld helemaal in detail is opgebouwd.

    Ligt dit aan het spel of aan de xbox?
     
  11. Giokeh

    Giokeh JRPG-fanboy

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je cache al eens leeggemaakt?
     
  12. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    uh nee :p

    Had laatst hier ergens daarover iets gelezen, maar ff zoeken dan
     
  13. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    LEKKER HOOR!!

    Ik had vanmiddag gebeld voor de reparatie (2 weken terug ook, toen kreeg ik te horen dat ik moest dokken voor de reparatie vanwege het feit dat ik hem heb overgekocht van een vriend. (klopt) Maar ik heb dus vanmiddag weer gebeld, Ik kreeg in eerste instantie een vent aan de telefoon, hij vroeg mij je hebt al eens eerder gebeld klopt dat? toen zei ik nee hoezo, toen zei hij dus (kort samengevat) oke dan is het goed dan gaan we even de verzending regelen, hoe wil je de stickers voor ups ontvangen via mail of post, Ik grote smile op me gezicht. Via de post graag :D en toen TUTUTUTU viel hij weg, Toen weer gebeld en kreeg ik een vrouw aan de telefoon die vroeg precies hetzelfde als die vent, toen zei ik dus weer nee nog niet gebeld, ja net dan met u collega, toen zei ze oke dan gaan we de verzending even regelen, ik weer blij, toen zei ze een moment ik ga even iets navragen (2 min later). Ja hier staat dat u de xbox 360 2e hands heeft en dus eigenlijk geen recht meer heeft op garantie, toen heb ik ff iets verzonnen en geloofde ze het wel, maar ze moet nu een foto hebben van de aankoop van de xbox 360 + serienr. van de xbox 360, en dan krijg ik mischien garantie maar die mag ze me nu niet geven maar ze vond het erg vervelend dat als ik de xbox 360 gewoon gekocht had dat ik dan toch geen garantie kreeg. Maja het probleem is dat er wss geen bonnetje meer is..
    Nu zal ik als ik van de week even terugbel denk ik maar even lelijk moeten doen, dat het niet mijn probleem is dat hun fouten in het systeem hebben staan, en dat ik gewoon garantie hoor te krijgen, hopelijk gaat het lukken.
    Ik hou jullie op de hoogte :D ook al zijn jullie miss niet eens geintresseerd XD.
    een vriend van me waar ik de xbox 360 dus van heb overgekocht gaat nu kijken of hij de bon nog heeft, Het klinkt mischien raar maar als er hier nog iemand anders een xbox 360 premium + de aankoop bon heeft (MAAR) hij heeft hem gewoon nieuw gekocht, zou diegene dan een foto voor me willen maken van zijn bon?
    Ik bedoel de bon heb je toch niet nodig. Tenzij je in hetzelfde scenario als mij terechtkomt (lijkt me erg sterk)
    ps. Het liefst een xbox 360 die een half jaar geleden gekocht is. =D
    Bvd ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
     
  15. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    TOWELTRICK!
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ hij werkt weer!!!
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor even ;)
     
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Slim, je hebt de moederbord nog meer kapot gemaakt. Resultaat kan wel zijn dat je nu andere error gaat krijgen in de plaats van RROD. Het is maar dat je het weet. Vermits ze alleen 3 jaar garantie op die error geven :)
     
  18. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh...
    shit.



    Maar ach, garantie heb ik toch niet meer. Beter een tijdelijke fix dan geen.
    Denk ik.
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat je beter dan je xbox 360 maakt met behulp van die youtube filmpjes. Daar laten ze in zien hoe je je Xbox 360 kunt maken door gewoon bouten en moeren. Je moet wel de juiste gebruiken. Je kan best ook wel heatsink pasta hebben. En zoe kun je hem goed fixen. Beter dan tijdelijk ;)

    Hier bijvoorbeeld kun je een tut volgen : http://nl.youtube.com/user/timehrhart01
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  20. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, cool, dankjewel, ga ik zeker dan, want dat tijdelijk bleek wel HEEL tijdelijk.
    laten we zeggen "tijdelijk < 1 potje Halo3".
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina