Weet iemand wat de laatste landing zone is? Ik heb volgens mij alle allied, chinese, pirate en up geunlocked+de pmc. Dat zijn samen 21 landingzones. Ik kan geen andere landingzone meer vinden?
ik heb nu een tijd missies gedaan voor de amerikanen/politeit zeg maar... maar ik ben nu helemaal hostile met de venuzuanen e wil oom wat missies voor hun gaan doen weet iemand hoe ik nu een beetje vrienden met de venuzuanen kan worden om zo missies voor hun te kunnen doen?
Dat is heel simpel, je moet bepaalde mensen vermoorden.. de vijanden van die PLAV ofzo om weer hun vriend te worden.
Die zijn prachtig idd, en gebouwen die echt instorten. Maar de popup is echt heel jammer en best kwalijk ook, zo lang in de maak...kom op. En hoe de autos rijden...tjonge. Ik heb de hele avond GTA IV gespeeld en dat is dan wel een verademing zeg. Maar verder een hele toffe game...wel met genoeg bugs. Ik kon gisteren gewoon een missie niet afmaken omdat er een bug optrad.
Je kan ook naar de PMC gaan en dan moet je ff naar die vrouw lopen en met haar praten en dan zie je onderaan de optie "Bribe faction". Dit kost 20% van je geld maar je hebt dan wel meteen de desbetreffende Faction op 'friendly' staan.
Je uitvalsbasis de plek die je als eerste hebt veroverd! Persoonlijk vind ik 20% te veel, gebruik het liever voor bommen en granaten Dus als je zo'n High Value knakkert wil laten ophalen en het lukt niet... schiet hem dan voor z'n knar en maak een foto :b:
Heb hem gisteren ook maar gekocht,en moet zeggen heb me kostelijk vermaakt met al die bommen en granaten. Ik snap ook niet dat deze game maar een 5 krijg op gamespot,er zijn wel 2 dingen die ik ben tegen gekomen kwa bugs,een heli die stil hangt in de lucht en die rpg mannentjes die half in de lucht hangt maar dat stoort me niet,voor een explosie junkie is dit gewoon een vette game.
Die eerste missie voor de PLAV is gewoon bijna onmogelijk. Het eerste gedeelte met het opblazen van die 3 gebouwen is nog te doen, maar dan die tankaanval op die kerk...
Echt weird, hoor wel meer mensen over die missie maar had er echt totaal geen moeite mee. Gewoon recoilless rifle blijven gebruiken en alle tanks naar de klote schieten. En uiteraard goed kijken/luisteren waar de tanks vandaan komen. Of heb ik gewoon mazzel gehad?
Ik bleef gewoon op mijn radar kijken, snel rennen en die tanks overnemen -> andere tanks ermee opblazen. Had hem zo.
Ik heb het uiteindelijk nu ook gehaald, maar die tanks bleven maar die recoilles rifles kapot schieten, waardoor je het met je RPG moest doen. Die was uiteindelijk op, dus moest je weer tanks overnemen...
Weet je wel missie kut is? Die missie waarin je die Monster Truck voor een testrit door een ravijn of Canyon moet gebruiken. Heb hem nog niet gehaald, maar wat verzinnen ze toch soms akelige missies in Gameland.
Ik vind eigenlijk alle missies vanaf de ene die ik net noemde klote... Nu weer die ene met die boot van de PLAV. Dat ding gaat elke keer op de helft naar de klote of raak je per ongeluk een mijn.
Ik heb dat op die grote golden gate achtige brug een paar keer achter elkaar gehad. Telkens had je een snel en goed voertuig en telkens weer bliezen ze hem vlak na de slagbomen op. Wel mooi dat er dan geen health van je personage afgaat, maar alleen van je voertuig en dan pas personage.
Alleen heb je daar niks aan tijdens die missie Trouwens, wie hier gaat voor het volledig capturen van de HVT's? Of killen jullie ze liever gewoon?
Ik zou ze graag allemaal capturen, helaas zijn zelfs hun niet veilig voor de vijand. Al een paar keer gehad dat ze werden gedood door hun medesoldaten...