Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 25 jul 2008.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    OMGOMG Bron?
     
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    op hard gebruik ik star power niet eens 8) als ik dan mijn gitaar omhoog zwiep is mijn concentratie weg en verpest ik het helemaal :lol:
     
  3. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja idd, same here.

    vandaag mn gitaar etc binnen gekregen, maar kan maar geen lekkere handpositie vinden. Knoppen zitten te ver van elkaar om alle 4 vingers tegelijk te gebruiken en dat switchen dat lukt ook nog niet lekker...

    En starpower gebruiken gaat niet als je lekker in je lig stoel ligt, kan ik niet die gitaar omhoog steken :+

    Ben maar op easy begonnen, handpositie eerst maar es onder de knie krijgen 8) Met de Kont roller ging het beter bij de demo's, zal wel een kwestie van wennen zijn.
     
  5. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is vooral wennen, want ik starte met de demo op controller, dat ging wel, toen ik het spel zelf had, moest ik heel erg wennen aan de gitaar, toen hard me niet lukte op gitaar, ging ik weer controller, maar moest ik weer van easy alles weer opbouwen;)
     
  6. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net zonder practice 2 nummers in de 2e [..wat is het? tier?] in 1x gehaald:+
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yeah, ik heb nu 3 nummers gold star op expert drums. :D I think im paranoid, Gimme three steps en Fortunate Son. :D
     
  8. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je een beetje in het verkeerde topic zit xD
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ohhh...ik denk t ook. :+

    Naja, toch. YEEH. :9
     
  10. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik dacht; yeey aerosmith demo!
    marja dat valt wel tegen man, die nummers die erop staan zijn wel echt te saai.

    eerst wennen aan die hammer-ons die nu ineens weer hetzelfde werken als bij Guitar Hero 2 -.-.
    en dan kan er verdomme geen hyperspeed aan in de demo!?
    naja iig wel op een moordend laag tempo 5 sterren kunnen halen op de eerste poging van elk nummer :+. kan ik hem weer verwijderen uit de lijst.
    Weet ik gelijk dat ik GH:Aerosmith niet hoef en maar tot vrijdag moet wachten voor Metallica op men vertrouwde GH3 ^^.
     
  11. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eraan te denken om Guitar Hero III te kopen, maar kan iemand mij vertellen of ik niet beter op deel 4 kan wachten die binnenkort uitkomt? Of blijft GH3 de moeite waard om te kopen?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het spel blijft de moeite waard (net als GHII) maar of t het waard is om te investeren in de hardware nu de nieuwe verbeterde hardware van deel 4 eraan te komen weet ik niet,.. aan de andere kant, zonder gitaar is de game lang zo leuk niet
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je geld over hebt beide, anders lijkt me GH IV. Tenzij je alleen Guitar wil.
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Speel de game nu zonder gitaar omdat die gewoon niet lekker in de hand ligt. Kan beter met de controller spelen dan met die gitaar, bovendien wil ik lekker in mn stoel spelen, lukt helemaal niet met die gitaar 8)
     
  15. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij alleen om het spelen met de gitaar, met drums en mic zal ik toch niks doen. Kan ik dan het beste voor deel 3 gaan?
     
  16. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    als je geld wilt besparen wel, je kan ook gh3 zonder gitaar kopen en dan de gitaar van deel 4 erbij kopen :+
     
  17. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen is die nog niet uit en kan je de extra features van de guitar uit deel 4 toch niet in deel 3 gebruiken? En opzich is die aanbieding bij de mediamarkt van 88 euro incl. deel 3 + 2 gitaren wel aantrekkelijk :)
     
  18. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    het zijn 2 gitaren uit deel 2, plaatje is fout (zie vorige posts)
     
  19. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Ps3 niet toch? Dan koop ik hem namelijk gewoon op de Ps3.
     
  20. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dan niet dacht ik
     

Deel Deze Pagina