Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eye of Judgement is al een tijd (bijna een jaar denk ik) uit. Afrika ook al wel eigenlijk maar die is en zal enkel in Azië gereleased worden.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Eye of Judgement is oktober vorig jaar uitgekomen.
     
  3. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft gewoon teveel beloofd en er is vrijwel niets van waar gemaakt.

    Hopelijk wordt LBP echt vet, ander ben ik wel klaar met deze GEN.

    360 goede games, waardeloze hardware
    PS3 Klasse hardware, maar waar blijft de software
    WII was leuk, een jaartje..............maar nu vindt mijn dochterje van 4,5 het zelfs niet echt boeiend meer.
     
  4. Commander Keen

    Commander Keen Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou de 360 hardware slecht zijn, zo grote verschillen kan ik niet ontdekken in de graphics van de 360 en PS3 games.
    En over de Wii ben ik het wel met je eens, alleen SSBB en Mariokart kunnen de tijd af en toe nog doven.
     
  5. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Graphics zijn ook niet zo verschillend. De 360 echter maakt geluid als een stofzuiger, geeft warmte als een verwarming en moet door de RROD net zo vaak vervangen worden als een wegwerpBBQ. Btw, ik game weleens met een vriend en dan staan er 2 xboxen in mijn kamer. En hoewel het raam dan open staat, is het niet te harden. Het enige voirdeel aan de hardware is de controller, is echt de beste ooit.
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Óf ik ben gezegend met een magische top Xbox 360, waarbij het geluid niet harder is dan een normale pc, de warmte niet erger dan de tv tuner en een die nog nooit kapot is gegaan, óf iedereen stelt zich enorm aan. Ik heb een oude generatie 360, dus daar ligt het niet aan.

    Dat RROD veel te vaak voorkomt is niet te ontkennen, maar de rest van de klachten zijn volgens mij zwaar overdreven, misschien uit frustratie door het vake voorkomen van RROD?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad, heus niet iedereen heeft zo'n overdreven klachten...
    Ik heb mijn Xbox 360 vanaf de release en heb hem nu 1 keer moeten opsturen, verder doet hij het gewoon perfect. Echt heet wordt hij niet bij mij.
     
  8. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik gelukkig nog nooit een RROD gehad, maar dit is toch wel schandalig van Microsoft. Voor de Launch weten dat je console gaar is en hem toch releasen.

    http://games.fok.nl/news.php?newsid=27209
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Laten we het omdraaien, noem eens een lijstje van 360 spellen die even vernieuwend zijn.

    Ik ben gek op de 360, maar de games zijn toch echt vooral beter, mooier, heftiger en dus meer van hetzelfde ;)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je kunt het origineel noemen, maar echte games vind ik het niet.

    Heavy Rain wordt volgens mij 1 groot QTE> =(
    'Gameplay' gezien van Afrika... *gaap*
    Little Big Planet: Schattig. Eigen levels bouwen; leuk...maar ik zie verder geen doel. Ik denk dat de meeste mensen na 2 uurtjes prutsen aan de levels er alweer op uitgekeken zijn. Ik weet dat ik dat iig wel zou zijn.
    Eye of Judgement. Kaartspel. Daar ga je toch geen PS3 voor kopen.
    Eyepet: Nooit van gehoord, maar dat klinkt ook alweer als zo een non-game en Linger in the Shadows eigenlijk ook.

    Geef mij dan de 'Bigger en Better' games van de 360.
    En de originaliteit komt bij de 360 soms uit een andere hoek; zoals bv. de saved films van Halo 3, of vernieuwende online functionaliteit, het hele dashboard gebeuren enz.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan je vinden, maar het is juist het vernieuwen/denken buiten de kaders wat voor gedenkwaardige games zorgt. Games als Okami, Rez, Ico, Frequency ed zijn niet voor niks toppers geworden. Misschien dat dit lijstje nog niet de tienen scoort die jij (en ik) graag ziet, maar dat komt vanzelf wel.
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    heavy rain wordt echt de shit hoor. (geen fanboy gedrag) En het wordt niet 1 grote QTE, want het zijn dezelfde makers van Fahrenheit. Ja die topgame die veel te weinig props heeft gehad. Als HR minstens zo goed wordt als Fahrenheit dan gaat de game 9+ scoren.

    p.s. QTE kunnen heel leuk en uitdagend zijn. In fahrenheit heb ik echt ervan genoten, wow!
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Stofzuiger? WegwerpBBQ? Warmte als een verwarming? Of je stelt je heel erg aan of je hebt gewoon een slechte uit de reeks ofzo. De warmte valt bij mij erg mee, het geluid hoor ik niet als ik een game speel (films kijk ik op de ps:cool: en ik heb hem nu bijna een jaar en nog niets aan gemerkt qua failures.

    Overdrijven is ook een vak _0/
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    mij xbox produceerde ook veel geluid. Niet echt lawaai, maar voor een console echt teveel. Als ik een film keek dan hoorde ik gewoon het gezoom, vrij irritant. En daarnaast dacht ik ook dat al die problemen overdreven waren, totdat ik uit het niets ook een RROD kreeg. Ik stond versteld, want nooit eerder is een stuk hardware bij mij kapot gegaan. De 360 was de eerste.
    Je kan wel zeggen dat mensen overdrijven, maar waarom zouden ze. Het is niet voor niks dat de xbox360 vollop in de media is vanwege zijn gebreken.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is nu wel voorbij hoor, en zoveel merk ik niet van mijn 360 tijdens het kijken van films. Zet je toch het geluid wat hoger?
    Maar ik begrijp wat je bedoeld.
     
  16. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien minder, maar zeker niet voorbij. Wat betreft lawaai kijk ik al mijn films op de ps3 ipv op de 360. Ps3 hoor je niet, echt een verademing tijdens het kijken. 360 maakt teveel lawaai.
     
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik geen last van. :) Xbox 360 is hier stil, oke je hoort het wel maar bij gamen en films geen last van. Hangt ook af welke disc drive je hebt.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb nergens last van, het geluid ben ik al aan gewend. Plus dat ik mijn tv keihard aan heb terwijl ik game, dus die stofzuiger hoor ik niet. Kwa films maakt hij al minder geluid + keihard geluid uit mijn tv = geen probleem :D
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wordt een beetje a'la shenmue quicktime event, alleen hoef je niet altijd te drukke ofzo :confused: en dat zou allemaal invloed hebben op het einde en het hele verhaal.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina