Lol hoe komt iemand erop om dat te proberen. Maar goed, dat heb ik wel bij meerdere dingen (zo moet iemand ooit gedacht hebben dat die zooi uit een koe vast lekker was). Ik zal het ook eens proberen met een minder waardevolle cd/dvd voordat ik het met een spel probeer.
Bij mij werkte het niet helemaal goed, inderdaad. Het werd wel degelijk verminderd, maar daarvoor krijg je minder maar nog steeds vastlopers terug. Het komt erop neer dat het uitstel is van Executie, dus het werkt niet helemaal optimaal
Ok, maar je moet niet als een gek op de krassen gaan lopen wrijven. Je moet over de gehele disc rondjes maken met dat watje en niet al te hard drukken. Vervolgens het watje een beetje natmaken en uitwrijven. Verder kun je het nog met een zachte doek of tissue oppoetsen. P.S. Je moet geen oorwatje gebruiken, maar die watjes die o.a. voor make-up worden gebruikt.
Ik dacht ook aan een oorwatje hoor, gelukkig heb ik het niet meteen geprobeerd. Eerst maar eens googlen voor ik een cd/dvd verneuk.
Bij mij loopt ie nu steeds vast als ik opstart en hij inlogt op mijn Scorp2111 profiel, dan zie je dat icoontje knipperen dat ik ingelogd ben en vervolgens loopt hij vast.. Ik kan dus volgens mij niet mijn cache legen..? Is het mogelijk dat mijn harde schijf kapot is ofzo? Zou lekker zijn want m'n 360 zelf is net terug uit Duitsland
Vreemd, maar probeer gelijk als die probeert aan te melden gelijk af te melden door in de Guide op de X-knop te drukken. Zorg ook even dat je niet met het internet bent verbonden. Vervolgens "Auto Sign-In" uitschakelen. Mocht het lukken, even je cache opschonen. Ik hoop dat dit het verhelpt, maar als het niet het geval is dan is iets anders aan de hand en ben ik bang dat je toch contact moet opnemen met de helpdesk. Helaas!
Had ik ook met een geleende assasiins creed, opeens deed hij het niet meer, dus ik dacht: 'nee nu moet ik betalen '. Dus toen zag ik dat op internet en probeerde het, kon geen kwaad want de cd deed het toch niet. En wat bleek hij deed het . Maar ik deed zonder watjes.. gewoon witte tandpasta, 5 min in laten trekken dan goed afspoelen en dan afdrogen, en klaar ben je en je spel doet het waarschijnlijk weer
Same here, op het moment dat hij verbinding met Xbox Live maakt loopt hij vast, wanneer ik de USB Adapter eruithaal, dan signed hij normaal in op Orange NL..
Bij mij ook... heel, heel en heel vaag... Volgens mij ligt het aan de onderhoud van afgelopen maandag...
Zonder USB Adapter doet ie het bij mij ook gewoon prima, en als ik later FIFA 09 online wil spelen plug ik die USB gewoon later in als het spel al opgestart is. Niet ideaal, maarja.. Ik zal die cache nog wel eens proberen te legen, misschien dat het helpt, misschien is het gewoon een fout van Microsoft sinds dat Live down lag aangezien meer mensen het hebben.
vastlopen Ook hier het probleem van vastlopen tijdens het inloggen op xbox LIVE. Zo te lezen hebben er meer mensen last van en ligt het gelukkig niet aan mijn xbox zelf. Vanavond om een uur of 17:30 nog geen problemen. Toen ik m om 19:00 weer aanzette kreeg ik deze problemen. Tot op heden nog steeds vastlopers...