[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee jij voegt wat toe hier :):

    Maar dit is het laatste wat ik op je zeg , ik ga geen nutteloze discussies aan
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    @ lag, ik heb er tot nog toe totaal geen last van gehad. En tot dusverre tegenstanders / mede-spelers naar mijn weten ook niet.

    Vind alleen jammer dat ik niet precies weet wanneer (van welke afstand, op welk lichaamsdeel) een wapen goed effectief is, merk dat ik met sniper af en toe iemand niet kill als ik in borst schiet, of wanneer ik met shotty iemand schiet of een rocket voor ze neus (niet direct op hem). Bij Halo wist ik het altijd precies, maar zal wel wennen zijn.

    Mappen leren kennen vind ik trouwens altijd echt kut :+
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat kwam ook omdat bij Halo je altijd evenveel damage deed met de sniper. 1 headshot of 2 schoten ergens anders. Bij BF MC was je met 1 schot dood en maakte niet uit waar je hem raakte. In deze game heb ik al vaak een schot overleefd met 3 hp over. Lijkt dat je net niet dood gaat van 1 schot als het geen headschot is.
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    wat echt kut is trouwens.. zeker omdat je je health erbij kan gooien.. het moet gewoon 1 shot zijn.. het is echt moeilijk om headshots te maken in bfbc
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja de afstanden zijn vaker groot waardoor het hoofdje wel heel klein wordt. Echter vind ik ook dat torso schot meteen dodelijk moet zijn. Verder als je iemand irl met een .50 in zijn arm of been schiet is hij die zeker kwijt :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Je moest eens weten hoeveel van de 700 kills die ik nu gemaakt heb headshots waren. Meestal kies ik niet voor een sniper, maar als ik dat wel doe kan ik toch zeggen dat ik nu ergens tussen de 25 en 50 headshots heb gemaakt. Je moet je kansen afwachten en niet meteen op de kop mikken, sommigen hebben niet eens door dat er 450 meter verder op een sniper op hen schiet. Zo heb ik al meerdere malen rustig twee schoten kunnen lossen en iemand doden zonder dat die door had dat het om een sniper ging. Is ook een voordeel dat er nu nog een hoop noobs de game spelen, straks met COD 5 en GOW 2 zakt dat allemaal weer een beetje af denk ik. ;):9
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    25-50 headshots uit 700 sniper kills?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Is inderdaad een beetje aan de lage kant. :9
    Maar ligt ook een beetje aan de soort sniper he. Want ik heb met de Barret M95 609 headshots van de 847 kills gemaakt en met de SVU (semi-auto) heb ik van de 2317 kills 732 headshots gemaakt. Opzich zijn headshots niet echt moeilijk, en afentoe schiet je, vooral in Over & Out,gewoon blind een headshot. Want dan zie je zo'n rood puntje maar door de mist kun je de tegenstander niet echt zien.
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Nieuws vh front :


    Gloeiende gloeiende !!! nog geen clan-support !

    Pre-order weapon is welkom ! die andere heb ik al op die ene met de vorige BF reggen na...

    Server lag schijnt dus opgelost te zijn want ik heb er idd sinds vorige week geen last van gehad !

    Maar ik ben bang dat dit allemaal te laat is , conclusie :

    Te vroege release terwijl het spel nog niet eens af was.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  10. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Klinkt erg goed, nu maar hopen dat ze het (snel) allemaal na komen.

    Moet het wel weer wat meer gaan spelen. Weinig tijd gehad de laatste 2 weken.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je zou al blij moeten zijn dat de lag aangepakt wordt ;) Misschien nog geen clan optie omdat die in BF MC abused werd en ze nog geen oplossing ervoor hebben?
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Abused :confused: wat hadden ze gedaan dan ? ik heb dat spel nl. nooit online gespeeld (omgebouwde xbox 1 :'-()

    ps. ik ben sowieso wel blij dat er iig wat aan gedaan wordt, hoe dan ook blijf ik het een top spel vinden !
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Spel was ook op de X360. Ze gingen daar dan 1-man clans maken en tegen elkaar spelen om achievements te unlocken. Nu zouden ze dat dus ook met patches etc kunnen doen. Misschien dat, dat de reden is dat er nog geen clan support is. Heel moeilijk is het iig niet...
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    spel was ook op de xbox 1 ;)

    is de Lag nu echt weg bij BF:BC? want dan ga ik het van t weekend nog een kans geven
     
  15. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb er een aantal dgn geen last meer van gehad en ook niet meer gehoord of gelezen die nog wel heeft ;)

    niet zo gek want niemand speelt het meer :lol: geintje :D
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zijn die bugs nog steeds aanwezig?
     
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    en welke van die tientallen die er in het begin waren bedoel je dan :x
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dit zijn alleen de headshots, want de rest van de sniper skills betreft zit ik denk ik al ruim over de 100. Ik ga die 10.002 kills achievement echt nooit halen, zeker niet met van die brugpiepers die je de hele tijd killen om de AA gun. Zag dat laatst nog iemand doen uit mijn friendslist. Het is leuk, maar als er al iemand in zit laat die persoon dan zitten totdat die gedood word door de vijand.

    Ik heb zelf wel een keertje gebruik gemaakt van de AA gun door de vijand eruit de sniperen en vervolgens met hun gun nog 9 kills te maken in een potje. Zo had ik dus in 5 tot tien minuten bijna 600 punten zonder de bonus mee te rekenen. ;):9
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Moet zeggen dat in de demo er minder friendly kills waren om de AA gun...
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Ja maar toen was alles nog 'nieuw' dus de tanks/boten/ heli e.d.
    waren voor de meeste mensen ook nog een leuk dingetje om uit te
    proberen , die AA is vaak bezet en kom je niet zo snel in ;)

    ik ben er trouwens zeker wel 10x uitgeknald door een teammaat :mad:
     

Deel Deze Pagina