Madden NFL 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 7 aug 2008.

1. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens en dat hoor ik echt veel!
    Veel mensen vinden 2K5 de beste football game.
    Madden is nu wel in de buurt.

Daarom is het ook zo jammer dat 2K geen licenties heeft bij Football, terwijl het nog steeds bij de andere sporten uitbrengt.

Die strijd had namelijk beide titels op een nog hoger niveau kunnen brengen.

Ze moeten m opnieuw uitbrengen voor de 360 met achievements erbij!
    :thumbs:

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    absoluut.. zelf als ze 2k5 zonder ook maar enige toevoeging(op achievements na dan) uit zouden brengen op de 360, ben ik ervan overtuigd dat ie alsnog beter is als madden 09(en warschijnlijk zal dat voro de komende 3 madden delen nog wel tellen)

3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Gister avond XBL leage match gespeeld tegen dakoota:

Hij rekte tijd bij bijna elke play, werd na een tijdje echt irritant. Gelukkig op het eind gewonnen omdat hij een 2 point conversion niet kon maken.

4. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie vaak last van mensen die tijdens een potje gewoon weggaan als ze merken dat ze verliezen?

Ik heb nog niet met Madden '09 online gespeeld, dus ik vraag het even...
    ;)

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Mja bij mij soms. Je kan daarna kiezen of je doorgaat tegen de CPU, als je wint word het gewoon als een online win berekend en ook worden alle stats erbij geteld. Daarnaast kan je kiezen om te stoppen maar dan krijg je niet altijd een WIN en je stats worden gedeeltelijk geteld. Hoe dat in zijn werk gaat weet ik niet precies.

Mijn DNF % is trouwens echt omhoog gegaan door die domme glitches, EA moet daar echt wat aan doen. Kan echt niet tegen die noobs die dat gebruiken.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    oke.. ik zal m een waarschuwing sturen. bij een tweede waarschuwing krijgt ie een laars.

dat geld trouwens voor iedereen(2 waarschuwingen = boot)

iedereen het hiermee akkoord?

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
  8. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    goed idee

9. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whooo, hold your horses guys!! ik ben redelijk nieuw met deze game en heb alle tijd nodig om voor de snap allerlei aanpassingen door te voeren..... pas op de lijn zie ik pas wat Ryu van plan is.... ik kan dat nog niet op voorhand anticiperen... en de controls van madden zijn niet echt voor de hand liggend, dus dat kost tijd. Toen ik madden 07 / 08 speelde deed ik maar wat (soort van buttonbashing..).... het is niet mijn intentie om tijd te rekken... het zal niet meer voorkomen, ik zal wel gaan spelen als een idioot en maar wat knoppen indrukken, dan winnen jullie makkelijk en krijgen jullie een goed gevoel...

volgens mij is AF in de realiteit ook een spel waarbij de offence het ritme bepaalt, 9 van de 10 QB hebben nog maar enkele sec over voordat ze snappen en in het laatste kwart wordt er meestal tijdgerekt (hetgeen ik alleen bij de laatste twee plays deed aangezien de score tov. Ryu erg close was... maar zo te horen mag dat niet)... dan maar een no huddle... oh nee, dat mag ook niet..... hmmmm

ff zonder dollen, ik zal mijn stijl aanpassen en snel doorspelen. Maar misschien is het handig om direct feedback te geven tijdens het spel ofzo, 2 dagen later (en niet eens direct op de man af) klinkt zo zeikerig...

Laatst bewerkt: 10 sep 2008
  10. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verder akkoord met flix.... dat wordt oppassen voor mij... ik hoop dat ik snel genoeg ben... sneller dan mijn schaduw...

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
  12. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten hier ook mensen op AF? :)

13. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Flix en volgens mij Ryu ook?

14. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, al had ik het wel gewild.

Wel jarenlange liefhebber al vanaf begin 80er jaren toen er college football op Super channel of Sky channel ofzo werd uitgezonden (Notre Dame).

15. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, welke teams? :)

Flix bij Jeugd Hilversum Hurricanes :)

Ryu, zit bij? :)

Laatst bewerkt: 10 sep 2008
  16. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool dat ze AF in het echt spelen! welke posities?

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat bij de amsterdam panthers maar tijdje geleden gestopt, als ik door zou gaan wilde ik me er 100%(zover dat mogelijk is) op kunnen concentreren maar kon helaas niet door school/werk/stage etc etc..

Ik speelde D-line/Linebacker en af en toe 2nd string fullback/Tight End.

18. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Amstelland Panthers denk ik of niet? :)

Ik speel zelf bij de Raptors ^^

19. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff over Dakoota, je moet gewoon je gang gaan.

Bij mij deed je dat ook maar ik kon wel goed merken dat het geen rekken was.
    Je was volgens mij gewoon aan het checken wat voor coverage je mee te maken had.

Ik snap ook wel dat het vervelend over komt maar idd bepaalt de offence het tempo ;)

Om hier nu meteen een kick dreigement tegen aan te gooien is imo niet echt nodig ;)

20. GengeR

GengeR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb het spelletje ook binnen, gekocht bij gamehubs (y)

Op het 1e gezicht, ik snap bar weinig van american football, maar ben blij dat het op rookie opzich wel te doen is, en begin het klein beetje door te krijgen hoe ik moet lopen enzo, maar goed.
    Het is vrij lastig om echt te snappen in het begin, maar begint wel te dagen.
    Weet alleen nog niet welk team het beste is, ken er geen een :D

Deel Deze Pagina