FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooi filmpje zitten een paar mooie trucjes tussen. En de keepers zijn zo te zien ook weer een stukje beter._O_\o/
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De demo van Pro Evolution Soccer 2009 komt naar alle waarschijnlijkheid niet morgen uit.
    Is nog geen datum voor bekend gemaakt. :)
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wederom lege ducouts
     
  4. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk probleem ik wel heb met bijvoorbeedl Fifa 08 Demo is dat ik de bal niet goed kan afpakken. Moet het nou met 'A' of een andere knop, en aanvallen is ook lastig...:confused:
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Tricks en goals zijn vet. Maar het belangrijkste wat ik opvallend vind aan dit filmpje is dat de 'responsiveness' / directheid van de besturing veel beter lijkt als vroeger. Controle over het spelletje, je spelers en het passen hebben is het allerbelangrijkste.

    Waar ik nog wel het meest van baalde in oudere Fifa edities, is als ik een actie niet kon afkappen, veranderen of dat de animatie gewoon traag en indirect was. Je wilt een bal van de zijlijn kunnen halen, maar ipv daarvan was elke actie die je op 3m of minder van de zijlijn inzette, standaard een uitbal door de lompe en indirecte besturing.

    Ook de natuurkundige wetten en de botsingen etc lijken veel natuurgetrouwer te zijn nu. Iedereen reageert op elkaar, houd rekening met elkaar of heeft in iedergeval invloed op elkaar in het veld. Hopelijk voelt alles ook lekker intuitief aan. Alles lijkt erop dat dit de eerste Fifa in vele jaren zal zijn die ik daadwerkelijk veel ga spelen!
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ie 11 september zou uitkomen

    B ingedrukt houden ;)
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    mooi uitgelegd! Idd precies ook mijn bezwaren, waarom ik altijd voor PES ga. Wie weet dat het nu wel goed is.
     
  8. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt de demo vannacht na 12 uur of echt morgen pas? :p
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Filmpje ziet er geweldig uit.

    Hoe de ballen net over de kruising zwaaien, hoe de bal op 1:51 heel realistisch van zijn rug af stuitert, en de trucjes zien er niet houterig uit!

    alleen lijkt de bal persee tegen de lat aan te willen en ziet het er erg stom uit dat de dugouts leeg zijn, dan staat er gewoon alleen een man langs de kant, een official en wat mensen in de dugout is toch niet zoveel moeite
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waar ik ook aan zat te denken, in UEFA EK 08 zag je de coaches. Zal je dat nu ook zien, en zal dat ook bij Clubs zijn ?
     
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Europese PlayStation Store update 11 september bekend.
    DEMO'S
    1942: Joint Strike
    Elefunk
    FIFA 09

    dus nu ook NL store zeker FIFA en dus GEEN pes..
     
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ziet er idd erg mooi uit
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dit alles is ook zeker het geval. Ik heb de previewcode in leipzig kunnen spelen (dus niet de demo) en ik was echt aangenaam verrast. Twee vrienden van mij (PES fans, waarvan de ene voorheen een FIFA liefhebber was) zeiden na een paar potjes (al voordat ze PES hadden gespeeld) dat ze voor FIFA09 zouden gaan.

    De responsiveness is idd veel beter, al treed er soms dus een soort van vertraging op, omdat de animatie afgemaakt moet worden. Dus was je ziet in het filmpje is ook echt zo. Heb zin in de demo van morgen.... :D
     
  14. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand het al?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik gok zelf op 11 uur in de ochtend, morgen. Dan wordt Marketplace meestal geupdate. ;)
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    hmmm??? :mad: dat is nu net wat ik toch vaak niet zo fijn vond, maar goed eerst zelf ff checken!
     
  17. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik speelde gisteren met alles op handmatig dus passen enzo en het lijkt dan net op PES! Wat een vrijheid, daar ligt het dus aan:thumbs: FIFA 09 is dus volkomen aan te passen aan jezelf:)
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Waar heb je dan gespeeld??

    Maar je kon FIFA08 ook instellen op handmatig, dat is moeilijk te beheersen maar als je het beheerst ben je ijzersterk.

    Tot nu toe allemaal maar positiefs gehoord, enkel dat de bal de lat vaak opzoekt en sommige mensen vinden dat er nog steeds te traag gereageerd wordt.

    Ik hoop dat je online ook je eigen instelling kunt instellen, dat je dus niet persee een potje van 6 minuten per helf mag spelen maar het zoals PES 6 kan kiezen.
    En ik had gehoord dat je de snelheid kon aanpassen, hoe wordt dat an online ingesteld??

    Kan je in iedergeval wat dieper op je hands-on ingaan Red&Yellow?:)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hopelijk kan je ook je instellingen opslaan voor online gameplay. Meestal als ik de Multiplayer van FIFA 08 speel duurt het eerst een half uur voordat de tegenstander andere spelers heeft geplaatst en posities heeft veranderd.
     
  20. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk ben ik nu heel erg irritant, maar zit de eredivisie in het spel? en is de champions league er nu eindelijk gewoon in verwerkt, zodat je na een gewonnen seizoen CL of uefa cup kan spelen met NL clubs (en dus ado want daar gaat t me om\o/)
    thanks:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina