whooo, hold your horses guys!! ik ben redelijk nieuw met deze game en heb alle tijd nodig om voor de snap allerlei aanpassingen door te voeren..... pas op de lijn zie ik pas wat Ryu van plan is.... ik kan dat nog niet op voorhand anticiperen... en de controls van madden zijn niet echt voor de hand liggend, dus dat kost tijd. Toen ik madden 07 / 08 speelde deed ik maar wat (soort van buttonbashing..).... het is niet mijn intentie om tijd te rekken... het zal niet meer voorkomen, ik zal wel gaan spelen als een idioot en maar wat knoppen indrukken, dan winnen jullie makkelijk en krijgen jullie een goed gevoel...
volgens mij is AF in de realiteit ook een spel waarbij de offence het ritme bepaalt, 9 van de 10 QB hebben nog maar enkele sec over voordat ze snappen en in het laatste kwart wordt er meestal tijdgerekt (hetgeen ik alleen bij de laatste twee plays deed aangezien de score tov. Ryu erg close was... maar zo te horen mag dat niet)... dan maar een no huddle... oh nee, dat mag ook niet..... hmmmm
ff zonder dollen, ik zal mijn stijl aanpassen en snel doorspelen. Maar misschien is het handig om direct feedback te geven tijdens het spel ofzo, 2 dagen later (en niet eens direct op de man af) klinkt zo zeikerig...
Laatst bewerkt: 10 sep 2008