Ik heb het spel ook binnen. Voor de PS3 wel te verstaan, maar dat zal wel nagenoeg niets uitmaken. Het begint wel redelijk vermakelijk. Helaas ziet alles er afgeraffeld uit en zijn de graphics behoorlijk bedroevend. De besturing van de voertuigen valt me dan juist weer in positieve zin op. Ook de muziek vind ik best oke.
Een vraagje misschien kunnen jullie mij helpen. Het gaat trouwens om de PS3 versie, maar ik ga er vanuit dat ze niet veel van elkaar verschillen, Op dit moment heb ik ongeveer 50% compleet. Echter heb ik nog steeds de helft van de map nog steeds niet vrijgespeeld. Kan iemand een indicatie geven over hoe lang dit nog gaat duren?
Je hebt nu waarschijnlijk de P.L.A.V, UP en die Pirates geunlocked? Je unlocked eigenlijk tegelijkertijd de Allied Nations en de Chinezen (laatste 2 factions) en dan heb je ook gelijk de hele map vrijgespeeld. Als je nu op 50% zit zal dat niet meer zo lang duren, gewoon verder aan met missies en als er geen werk meer te vinden is moet je eens een keer langsgaan bij dat vrouwtje van de PMC. Misschien kan je dan al bij haar ergens zo'n introduction van die 2 factions aanklikken en daarna zijn ze dus beschikbaar.
ik ga hem dus morgen maar ruilen , toch wel een teleurstelling de missies vind ik niet veel aan steeds hetzelfde , het enige vette zijn de explosies maar de graphics verder lijken wel gewoon een x box spel net wat mooier.
Wat een frustrerende K*T levels zitten er in het spel zeg..... Ben nu bij een level dat ik een bunker met een zeker iemand op moet blazen Alleen overal staan SAM's en Tanks. Heli's all over the place. Heb nu echt geen zin meer na een uur te hebben lopen k*tten. Nog niet te spreken over de Bugs: Tanks bestellen (kiepert ie in het water) Heli Pilot blijft een hele level op Busy staan. (aan het r*kken ofzo???) Als een Debiel bij een overname van een voortuig op die controller gaan liggen rammen.... En waar dient die save game voor als je hem toch niet op jou punt kan loaden?? Het begin was leuk maar het moet wel speelbaar blijven..... Ook had ik sterk het gevoel dat ik gewoon just cause aan het spelen was. Dit heeft er een aantal malen voor gezorgd dat ik van een brug afsprong en me afvroeg: "where the f*ck is my parashute!!" Nog een maand dan komen de echte spellen...... Zucht
Spoiler Zeker de laatste missie, heb je de Bunker Buster (Nuke) al ? Zoja lees dit verder anders nog niet, land met je helikopter in de bosjes ergens rechts. Richt met je laser op die bunker, wacht tot de explosie voor bij is en ren als een gek naar binnen! Mocht je dood gaan dan respawn je weer voor de bunker.
Hoe laser designate ik de bunker bij 1 van de eerdere missies? Ik heb die bunker busters en heb alles rond de bunker uitgeschakeld... Maar ja nu moet ik het nog laser designaten...
Iemand zin om die 20 airstrikes achievement te halen in co-op? Volgens mij moet dat namelijk in 1 game en ik heb nog steeds net niet de 20 gehaald.
Zelfs de achievements in deze game zijn bugged. Zo kreeg ik wel een achievement voor die airstrikes, maar Fiasco kreeg zelfs na 30+ airstrikes de achievement niet...
Ik weet niet hoe het online gedeelte in Mercenaries werkt, maar misschien ligt het eraan wie de host is? Bij GHIII kreeg alleen de host de achievements.
Klopt ook niks van. Ik lees ook soms posts van mensen die op een random moment Billion Dollar Babies krijgen, een van de achievements waar je het langst over doet (een biljoen dollar halen), dus zelfs de achievements zijn bugged (wat een voordeel kan zijn in sommige gevallen ) Of posts zoals deze(Spoiler voor de mensen die nog niet meer factions hebben unlocked dan PLAV, UP en Pirates): Spoiler
nu ik erover kan het ook zijn dat je in totaal 1 miljard moet verdienen maakt niet uit hoeveel je hebt.. als het maar door je handen is gegaan spel begint vervelend saai te worden elke keer dezelfde missies... vreselijk button gebash bij overname van voertuigen vast blijven zitten in gebouwen, grond... heb me meer vermaakt met deel 1