[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Simpel.

Dashboard > System > Console Settings > Clock.
    Mijn xbox360 staat op Paris !

Edit gebruik je als jouw post wil wijzigen.
    Bijvoorbeeld als je merk dat je iets vergeten bent te vermelden.
    Op die manier komen er geen 2 of zoals gisteren 3 posten van jouw onder elkaar.
    Dit is namelijk behoorlijk storend.

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb online een code gekocht via ebay.
    Ik probeer mn account te verlengen, maar er staat dat ik de code niet kon gebruiken. Toen kreeg ik een andere toe gestuurd, en die deed het ook niet. Toen heb ik met de eerste code om te kijken of die codes het doen een andere account gemaakt (dus ik heb nu eigenlijk 2 accounts voor de prijs van 1), dus het ligt niet aan de codes.

Ik vraag me af hoe ik nu mn account kan verlengen, want via de 360 doet hij het niet (hij signed de hele tijd uit als ik mn account wil updaten). Alvast bedankt en als iemand meer info nodig heeft, ik geef het graag.

3. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, bedankt voor je hulp.
    alles werkt nu prima, gelukkig haha
    mvg arno

4. Louisvr

Louisvr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net Mercenaries 2 gekocht alleen er staat cannot connect met EA servers,is hier een oplossing voor en zoja hoe kan ik het oplossen ?Ik heb Mercenaries speciaal voor co-op gespeeld en als dat het nu niet doet heb ik het eigenlijk helemaal voor niets gekocht.

Ik had overigens hetzelfde probleem met Burnout na de update,voor de update deed hij het 9 van de 10 keer altijd perfect.

5. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    laats had ik x box live op men x box ingesteld en al en doet het ook maar toen vroeg die ook of ik het wachtwoord van mijn id men msn dus wou opslaan, maar ik had ingesteld dat die het wachtwoord niet moest opslaan.
    maar waarvoor dient dat nou dat wachtwoord opslaan?
    als ik dan online komt met mijn x box gaat men msn dan ook telkens aan ofzo?
    dankje alvast voor hulp.

groet arno

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    daylight savings = voor automatische zomer/wintertijd
    Windows Live ID = Toegang tot MSN Messenger op je 360

7. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus dan kan ik op msn via men x box.
    maar als ik mijn wachtwoord wel opsla gaat die dan vanzelf op msn iedere keer dat ik de x box aanzet met x box live?
    wat vind jij het beste wachtwoord onthoude ofniet?
    dankje alvast :)

Laatst bewerkt: 10 sep 2008
  8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister mijn 360 voor het eerst in Breda staan. Hiervoor stond hij altijd op mijn vorige woonadres in zeeland. Nou heb ik een routertje meegenomen, en daar mijn xbox op aangsloten. Ik gebruik excact dezelfde kabels en router als voorheen, echter werkt het hier niet. Ik krijg geen internet, (zowel op mijn pc niet als op mijn 360.

De verbinding naar de router toe werkt wel gewoon. Ik krijg als foutmelding dat de DNS niet goed is. Iemand die hier meer verstand van heeft en mij zou willen helpen?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    router hard resetten .. ik vermoed dat je een andere internet provider hebt

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gereset, probleem blijft nog steeds ontstaan, er staat dat er een fout is met de DNS.. wordt hier echt hopeloos van

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je zelf instellen bij de Personal Settings ;)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heb je meer gegevens? Mogelijk heb je al een router .. dus welke provider + modem

13. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan laat ik het zo want als het alleen nodig is voor als je op msn wilt, want verder het dat toch geen functie dus.
    met de x box wil ik op x box live niet op msn haha.
    bedankt he.
    Groet Arno

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon op kamers, en kan niet bij de Modem helaas, weet ook niet welke provider ik heb dus dat helpt ook niet echt. Of kan ik dat ergens zien?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    na vragen bij de eigenaar .. etc .. mogelijk heb je al een router .. dus is je huidige router overbodig. Kan je zonder de router wel op live komen?

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zonder router kan ik wel op live/internet, de router dient eigenlijk voor een verdeling van mijn internet kabels-->1 naar mijn pc en 1 naar mijn 360. Hiervoor had ik ook een modem + een andere router voordat het internet in deze router terechtkwam. Maar iig bedankt voor je hulp:) ik zal het nog wel verder bekijken, en hopelijk los ik het op.

Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan het beste een siwtch halen .. een switch deelt je internet verbinding ... je kan in je route ook dhcp uitzetten, als het goed is neemt de router van je kamer de functie over :)

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het geprobeerd maar werkte niet helaas.

Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik mijn internetkabel direct aan gesloten op me 360 en dat doet hij ook niet. Hij vult niet automatisch het IP adres in enzo. Denk dat de fout daar zit. Ik weet hoe ik achter mijn IP Subnet en Gateway kom, maar is er een makkelijke manier om achter mijn DNS settings te komen? Ik kan niet bellen want ik weet niet welke provider ik heb. som1?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    in windows run --> cmd --> ipconfig /all

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina