FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    1e vraag: Ja, zoals altijd.
    2e vraag: Er zit waarsschijnlijk een kampioenenbal in, hetzelfde als de CL alleen dan met een andere naam omdat er een apart CL spel is. Was in de voorgaande delen al zo en gaat denk ik niet veranderen.
     
  2. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar je kijkt, wrodt heen gepasst, geschoten, voorzet gegeven. Dus precisiewerk, oefening is wel nodig maar na een tijdje wordt het leuk vooral als je met een vriend speelt waar je onderlinge verschillen miniem zijn.
     
  3. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit las ik op een forum

    Dus de kans bestaat dat de nederlandse versie gewoon nederlands commentaar heeft en dat je dan het engelse commentaar moet downloaden.
    (PS3 heeft nu weer voordeel door blu-ray)

    Niet ideaal maar beter dan niks lijkt mij.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Morgen demo?? Mooi man na het werk ff downen en checken of het wat is.
     
  5. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    O oke, gelukkig ben ik om 14.00 al weer thuis dus kan lekker gamen morgen \o/
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik hoop echt dat de xbox 360 versie engels commentaar heeft. Als je het eventueel kan downlaoden maakt me geen hol uit. Of het commentaar moet van Jack van Gelder zijn. Hoog hem nu al schreeuwen... AFFELAAYY!!! AFFELAAAAY!!! AFFELAAAY!!! AFFELAAAY!!!

    Ikzelf heb een xbox 360 en een ps3, maar ga gewoon voor de xbox 360 versie omdat veel vrienden van mij een xbox 360 hebben en online daarop gewoon veel en veel fijner is en de controller ben ik toch al gewend dus dat maakt me niks uit. En ja de ps3 staat hier al maanden stof te happen.
     
  7. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de demo heel veel spelen en als het spel uit komt direct seizoen beginnen met Wolverhampton en Atletico Madrid :)

    Wat is de preciese datum dat Fifa 09 uitkomt?
     
  8. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    2 oktober
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    @egelhunter
    Ikzelf heb een xbox 360 en een ps3, maar ga gewoon voor de xbox 360 versie omdat veel vrienden van mij een xbox 360 hebben en online daarop gewoon veel en veel fijner is


    want?
     
  10. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen de demo eens voor de PC downloaden, komt ie morgen ook uit voor de 360?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Online op xbox 360 werkt gewoon 100% goed en mn friendslist staat lekker vol zodat ik altijd met nederlanders online speel.

    Ps3 online vind ik alles behalve goed. Zoiezo begint het al met het kopen van een game. GVD ik heb geen creditcard. Ik heb maar 2 vrienden in mn lijst staan want meer mensen met een ps3 ken ik niet, het downloaden in de winkel is gewoon kut omdat het menu zo ontiegelijk kut is enja dat was het ff.

    Ik ga voor de xbox 360 versie.
     
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup :)
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    hoelaat komt hij er eigenlijk op?
    Wel kut dat ik pas 18;00u thuis ben van school :+
     
  15. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    11.00 ofzo.

    Ik ben pas 17.00 thuis. Maar goed.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ikke 7 uur, download ik hem en ondetussen ff koken. Moeder + zus komen ff een bakkie doen morgen. Dus hoop hem tussendoor ff te spelen en anders s'avonds laat.
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    kut ik moet van 7.15 uur tot 16.00 uur werken, ben ik 17.00 uur thuis, eten en douche en dan gelijk naar school tot 21.30 uur en dan naar huis kan ik tegen 22 uur een keer spelen maar dan ben ik daar waarschijnlijk te laks voor.
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    jullie moeten niet zeiken:9..mijn tv-kabel gaat er vrijdag avond pas weer in :mad:!!
     
  19. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    School??

    Ik morgen half 10 tot half 3, dan ff school en shit tot 5 uur en dan spelen maar. Hopen dat de fans van Schalke 04 goed zijn gemaakt, denk het wel.
     
  20. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz de pc demo is al uit..endaar is ut 2 min per helft ,xbox versie ook? dat zou dan jammer zijn.. maja we kunnen tenminste al een beetje testen hoe die dit jaar is!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina