[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds helemaal niks. Wat een bullshit is dit zeg, ik kap er straks gewoon mee heb hier ook gewoon geen zin meer in bah

    *edit* Lol nog geen kwartier later en zat al te spelen 8) Vind spel wel leuk maar wat zijn die animaties fucked up zeg...bah...en vind het ook erg (chaos)tisch ;) soms kwa map en quest etc erg onduidelijk...en zit nu nog in dat begin gebiedt maar heb nu maar 1 quest en moet nu een pokke eind ervoor lopen :confused:
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2008
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er mis met de animaties ? seriously ? :p en onduidelijke quests duidelijker dan dit kan je het niet krijgen, tenzij je stippetljes op de weg voor je hebt..
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    merk jij dat dan niet? dat alles hackert en niet vloeiend loopt? Je zult zeggen lag etc maar merk het ook met de npc's enz. En ja idd zag nog niet dat het duidelijk op de map stond....hadden ze ook wel even kunnen melden :+ Trouwens wel beroerte drops zeg...ben al level 3 en nog steeds zelfde axe etc...maar het gaat wel makkelijk! en trouwens ik zie al veel chaos van level 2 met zo'n zwaard arm? hoezo heb ik dat nog niet? Ik kijk ook bij die career gast en word daar ook niks wijzer van
     
  4. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook echt jammer dat ze maar weinig aan animaties hebben gedaan. Net als het blijven hangen tegen objecten, ook echt vervelend, was maar een kleine moeite geweest om dat netjes af te werken lijkt me.

    Helaas zal de uiteindelijke release niet veel verschillen van deze beta :'-(
     
  5. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend waarmee ik warhammer speel had ook haperende animaties, geen lag, dus ik zei zet je instellingen wat lager (hij liet zn video kaart ook AA x8 forcen bij elke applicatie die ie draait) dus dat doet ie en het liep vloeiend voor hem.

    trouwens iemand hier die bij Bart Smit de CE heeft gepreorderd en al mail heeft om te bestellen? anders mail ik morgen even.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2008
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Blabla.
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nergens last van volkomen soepel heel soms kleine framedrop. loot is vooral goed van pq`s. Chaos met l2 zwaard arm zijn marauders, das hun ding zegmaar.. Ik heb echt 0 problemen met animaties really, alleen highelfs lopen soms tikkie weird.

    Blijf ook niet of nouwlijks hangen. en als dat zo is dan zou dat ook zo moeten zijn : Ekrund scenario met afgebroken stairway tjah een gat is nou eenmaal een gat. Net zoals als je niet dwars door tanks heen kan lopen bijv.

    de gameplay in scenarios is gewoon ontzettend vet (vooral als je constant wint :+) Enige kleine issues atm is dat met de laatste patch verschillende mobs bugged zijn, en dat de spawnrate staat ingesteld op min 20 players per pq, maar die verwachting heeft goa niet waar kunnen maken met hun fouten.

    Maar het belangerijkste is nog wel dat teamplay echt loont, en gear van niet ultiem belang is, terwijl toch een epic ook echt epic is zegmaar.
     
  8. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    pff wachtrijen voor scenarios zijn zo lang >_< maar ze zijn wel leuk en worden flink beloond. ben de enige witch elf zowat elke keer in scenario maar wel top dps :D
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Gelukkig hoef je geen battlemaster op te zoeken om te queuen, en tijdens de queue kan je gewoon lekker door pvpen/questen \o/

    Bij wow is het meestal lekker idlen in een stad.
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    verschild ook per tier en realm .Ik zit nu op worlds edge moutain. T1 kon ik om de 5 minuten Ekrund scenario spelen. T2 is a whole different ball game. Te weinig spelers daar.. En moet werken ook , dus m`n groepje waarmee ik speel daar zal wel 10 km voorlopen vanavond :mad:
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog steeds geen mail gehad :'-(:'-(:'-(:'-(
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    en gewoon inloggen lukt ook niet?
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    nee... ik heb ook al op heel veel accounts de key gedaan want ik hoorde dat hotmail die mails blocktee...
     
  14. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar hier moet ik echt even op inhaken. Hoe kan het je nu niet opgevallen zijn dat je char tegen obstakels blijft hangen joh? Onbegrijpelijk, aangezien ik bij verschillende dingen blijf haken: Pilaren, hekken, muren e.d.
    En túúúrlijk kun je niet over sommige dingen lopen, al helemaal lógisch is dat voorbeeld dat jij geeft, maargoed. Hopelijk werken ze het spel nog een stuk beter af, want ik vind het resultaat tot dusver behoorlijk teleurstellend gezien de tijd die ze erin hebben gestoken. Hoe dan ook, ik geef dit spel sowieso een echte kans, want geen enkele MMO is goed bij de release. Kijk maar naar WoW, dat was in 2004 bij de release ook verre van perfect.

    ..Time will tell.. :)
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah dat zijn voor mij de enige momenten dat ik blijf hangen. Heel soms op een andere player box, maar voor de rest niet. Er zijn idd nog ruwe randjes, ik heb de cb gedaan en zie ook dingen die met de laatste patch weer minder zijn. Ook zeker enkele fikse bugs met mobs


    Belangerlijkste is dat de balans ansich goed is. Goeie players winnen, slechte verliezen, en goed teamwork is verruit het belangerijkste. Ik heb persoonlijk nog nooit zoveel lol in pvp gehad.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh sorry dat bedoelde ik ook...ben nu zelfs bijna lvl 5 en heb dat nog niet :'-(
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dude je moet wel je skills kopen he 8)
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    dat doe ik!!!!! 8) Ik heb alles gekocht to nu toe en snap er geen drol van!!! 8) heb ook iets van 4 skills voor die brutality en nog niet dat ding dus 8)
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gift of Brutality op l3

     
  20. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    </3 stomme healers

    idd de balance is echt goed, ik lette even niet op en werd door een lvl 9 with hunter gekilled. En als je team goed samenwerkt dan kun je echt alles aan


    later misschien shadow warrior maken om alvast wat quests enzo leren voor de headstart
     

Deel Deze Pagina