[PS4] [PS3] MotorStorm: Pacific Rift

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 mrt 2008.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat nieuw artwork van de game!

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat nieuw beeldmateriaal van Gametrailers:

[gt]34154[/gt]

SD materiaal
    [gt]34177[/gt]

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik hoorde dat deze versie ook op de xbox 360 zou verschijnen onder andere op insidegamer.nl? Zou wel tof zijn

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ? ik dacht dat Evolution studios eigendom van Sony was

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    WTF Natasha uit de Gouden Kooi.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gaat nooit gebeuren. Ten eerste ligt de licentie van MotorStorm bij Sony. Ten tweede is de ontwikkelaar van de game (Evolution Studio) van Sony. Sony heeft de studio september 2007 gekocht. MotorStorm zal nooit op de Xbox 360 komen.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb Motorstorm zelf nooit gespeeld en denk ook niet dat ik hem nog ga halen maar deel 2 komt hier echt wel in huis_O_

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vond deel 1 matig! Ook vind ik deze (beelden) matig het stuitert allemaal zo raar.. Deel 1 vond ik ook niet lekker rijden!

9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste deel is inderdaad niet echt zo super. Ik wel leuk voor een tijd maar dan begint het ook snel te vervelen. Ik mis deze titel allezins niet. Maar als demo er komt zou ik het wel een uit proberen maar meer niet.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vond motorstorm alleen altijd zo godsgruwelijk moeilijk.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dit ziet er wel leuk uit ja. Vond de trailer op PSN wel matig eigenlijk. De tracks zagen er "leeg" uit. Toch weet ik niet of ik 'm ga halen.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron

Alleen voor Qore gebruikers en willekeurig uitgekozen Europese PSN id's. Laat iedereen gewoon de demo downloaden en spelen. :confused:

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    God o god.. wat een onzin toch altijd met die klote demo/dlc en betas!

Inderdaad, gooi ze gewoon op het net zodat iedereen kan spelen... ten eerste, ik heb geen idee wat Qore is en dat wil ik zo laten, ten tweede de hoeveelheid extraatjes zoals DLC of een socom beta dat dan weer alleen via Qore of gamestop kan worden gedownload daar wordt je toch niet blij van.

Ik snap dat het exclusiviteitsdeals zijn.. maar uiteindelijk hebben wij als gamer er geen flikker aan... ik heb geen Qore, of lees het niet.. en er is geen gamestop hier te vinden.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens komt hij alleen eerder in de Qore en dan kort voor/na de release ook gewoon in de PS Store. Meen dit ergens gelezen te hebben

18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben benieuwd of dit spel en resistance 2 goed zullen verkopen, ik denk namelijk van niet. Er wordt een opvolger gemaakt omdat ze goed verkocht hadden, maar dit komt in mijn ogen omdat er voor ongeveer een jaar geen beter spel was voor de ps3. Ik heb ze allebei thuis liggen, maar ook alleen maar omdat ze in het pakket samen met mijn ps3 zaten. Beide spellen was ik al redelijk snel beu en ga beide opvolgers ook niet aanschaffen omdat de eerste versies mij niet hebben kunnen overtuigen.

19. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat je de eerste versies al snel beu was en deze je niet konden overtuigen, weet je nu al dat je beide opvolgers niet ga halen? De spellen zijn nog niet eens uit, misschien zijn ze wel geweldig! Misschien hebben de makers intussen ook niet stilgezeten en geleerd van de fouten uit de eerste delen en leveren ze nu 2 topgames af.
    Overigens vond ik beide eerste delen wel leuk.

20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat weet ik nu al, die spellen zijn niets voor mij. Ook de filmpjes van de opvolgers kunnen mij niet overtuigen en er komen voor mij leukere spellen uit. Maar resistance 1 en motorstorm 1 heb ik ook alleen maar omdat ze bij mijn ps3 zaten, anders had ik deze ook nooit gekocht. Maar het waren wel de interessantste spellen van de launch games, maar niet interessant genoeg voor mij.

Deel Deze Pagina