FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik moet zeggen dat ik hem nog wat directer vind spelen dan in Leipzig :D Ik vind hem erg vet! En dat als trouwe PESfan.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor wat het waard is: Ik vind hem ook erg vet. :D

    Helaas zoals altijd bij mijn eerste wedstrijd een bloedeloze 0-0.
    Om daarna zoals altijd te verliezen met 3-2 na penalty's.

    Ach ja... :+
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als ik vanmiddag mijn DVI - VGA dingetje heb kan ik gelijk de demo spelen op mijn Samsung schermpje. Ben benieuwd.
     
  4. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is raar, kan hem niet vinden op het PS3 netwerk. staat hij daar al op?:{
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt geweldig.Alles gaat gewoon beter het draaien is niet meer stroef.Goede gameplay .De snelheid ligt goed.
     
  6. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Crap, alleen voor Xbox live gold abbo's :mad:
     
  7. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal van deze demo!

    Man wat vet, het wachten wordt alleen maar moeilijker..
    De sfeer is super vet, grafisch mooi, maar vooral de animaties zijn ontzettend goed. Door de juiste snelheid en animaties heb ik echt het idee een échte wedstrijd aan het spelen te zijn! Heb ook een tijdje staan dollen met ronaldinho tegenover een keeper. Zitten ook veel tricks enz in.

    Ik ben zelf ook een echte PES speler, dus qua gameplay moet ik nog wennen, en dan vooral qua schieten.. Maar echte een hele vette game!
     
  8. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat heeft EA toch geleerd van vroegere fouten en een vet spel gemaakt. echt petje af.
     
  9. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    wtffffffffff zoo vet issie
     
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Sjezus wat is de demo goed zeg.. het speelt heerlijk, ziet er fantastisch uit, spelers zijn echt goed herkenbaar, animatisch supergoed.. Wow ik had wel verwacht dat ie goed zou zijn maar zo goed.. wow
     
  11. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies hoe een demo hoort zijn :) Geen flauwe kul filmpjes na een wedstrijd, met 2 controllers te spelen, hele wedstrijd etc.

    De gameplay zelf is ook echt een vooruit gang, dubbele snelheid misschien wel van 08 maar er zitten nog wel wat schoonheids foutjes in. Je kunt nog steeds balletje wachten bij een uittrap of vrije trap. Ook het zijstapje vlak voor het op goal schieten is nagenoeg 100% doelpunt. Animaties, aanname's en teveel om op te noemen is wel echt veel beter geworden. Ik heb echt veel meer het gevoel dat je helemaal in controle bent, echt heel soepel.
     
  12. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is perfect alleen:

    Ik heb al 15x paal/lat geraakt. En ik scoor heel lastig. Iemand tips?
     
  13. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind ik ook, echt dik in orde!!!

    ALLEEN dit: Bij het opstarten van de game is er nergens het logo te bespeuren van de Belgische competitie... EA zal die er toch niet uitgelaten hebben dit jaar zeker???? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'-(:'-(

    Als je schiet op doel press dan de "rb" button voor preciesie plaatsballetjes.
    Heb er zo al vele mooi in de kruising gepegeld.
    Echt fantastische goals in deze fifa!! !! !
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  14. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar scoren jullie wel gewoon elke wedstrijd? Ik heb pas 2x echt gescoord. En de rest penalty's:)
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel speelt heerlijk. Deze demo maakt op mij echt een goede indruk in tegenstelling tot vorig jaar. Het speelt gewoon een stuk directer. Maar goed, nu nog 3 weken wachten tot het spel in de winkels ligt. Want ik heb nu al gelijk zin om online ermee te ballen. Maar de demo is gaaf, ook kan je echt leuke dingen doen met Ronaldinho. Mijn eerste doelpunt was met Ruud van Nistelrooy, dat er maar vele mogen volgen ;)
     
  16. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Scoor jij wel makkelijk dan? Schiet je met RB ingedrukt ofzo?
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Goede berichten hier, nog ff werken en dan ook spelen :).

    Alleen jammer dat je net voor de keeper weer een tikkie naar rechts kan doen en je er dan voorbij bent.
     
  18. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Fifa 09 het beste nieuwe serie is ooit. Toen Fifa 08 uitkwam was het niet zo vernieuwend en verbeterd als het vorige deel. Ik liep met Malouda langs de zijlijn en wil de bal voorgeven ik wordt geblokt en ik val over het uitgestoken been heen precies op de cornervlag en de vlag ging mee :)

    * Van Der Vaart met nummer 97, en Robinho nog bij Madrid en Cisse nog bij Marseille. Hopen dat dit veranderd wordt bij de volledige versie
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat een heerlijke footie wordt dit, wow. Ik ga het zelfs zeggen, dit zal beter worden dan PES5 voor mij. _O_

    Het eerste wat me opviel was de animatie, wow die zijn zo ongelofelijk sterk vergeleken met FIFA08. De snelheid is perfect en het ziet er waanzinnig uit, die gezichten. En dan heb ik het nog niet eens over de tegenstander, waar ik in FIFA 08 de computer vaak kapot schold omdat die zo perfect spelen, ik heb nu 2 wedstrijden gespeeld en geen een keer geërgerd aan de tegenstander. Scoren is nog wel moeilijk, 2x 0-0 gehad. Maar damn, deze wordt goed. Fuck Fallout 3, koop deze meteen als hij uit is. _O_
     
  20. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is in het echt eigenlijk vaak ook wel zo,
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina